Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Помічник директора, юрисконсульт (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 10 рок. 6 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • провідний фахівець ІППО МЮУ

    Юрисконсульт

    квітень 2007 р. – серпень 2015 р. Державний заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів промисловості» (реорганізація державної установи шляхом приєднання до Інституту права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України)


    Провідний фахівець кадрового та юридичного забезпечення

    листопад 2015 р. – теперешній час, Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України

    Функціональні обов’язки:

    ? юридичний супровід діяльності організації;

    ? претензійно-позовна робота, представлення та захист інтересів державної установи в судах загальної юрисдикції;

    ? договірна робота (розробка та затвердження типових форм договорів, правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами);

    ? реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;

    ? консультації персоналу з питань чинного законодавства;

    ? усні та письмові консультації клієнтів работодавця, загальноправова робота;

    ? підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності.


    Професійні навички:

    ? уміння працювати з базовими програмами: MS Word, MS, Windows, MS Office, Ліга-Закон, Internet.

    ? знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); грамотна усна і письмова мова;

    ? знання основ діловодства та документообігу;

    ? уміння проведення зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;

    ? навички забезпечення життєдіяльності офісу;

    ? знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;

    ? знання законодавства України;

    ? навички ведення договірної роботи;

    ? навички ведення правого забезпечення діяльності організації;

    ? навички ведення претензійно-позовної роботи;

    ? досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;

    ? досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;

    ? навички складання різних юридичних документів;

    ? досвід колективної роботи;

    ? досвід досудового вирішення конфліктів інтересів.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: