Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: удаленная работа
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p> Юницька Юлія Сергіївна</p><p> Адреса: Київська обл., Броварський р-н., с. Семиполки, вул. Миру 14</p><p><br></p><p><b>Професійні навички:</b></p> <ul> <li>Користувач офісних програм, 1С Бухгалтерія, Клієнт-Банк, Медок.</li><li>Навички оформлення довіреностей/прибуткових і видаткових накладних/прибуткових і видаткових касових ордерів.</li><li>Навички складання актів звірок.</li><li>Знання оргтехніки – принтер, ксерокс, факс.</li><li>Навички роботи з клієнтами.</li><li>Навички роботи в відділі кадрів. </li><li>Розрахунок заробітної плати.</li><li>Формування та здача звітності до контролюючих органів.</li></ul> <p><b>Досвід роботи:</b><br></p><p> Вересень 2019 року — Вересень 2020 року</p><p> <b>ТОВ “БК Баланс”</b></p><p> <b>Бухгалтер</b></p><p> <b>Функціональні обов’язки:</b></p> <ul> <li> ведення кадрової документації;</li><li> нарахування заробітної плати ФОП та ТОВ (декретні, відпускні, компенсації);</li><li> розрахунок по договорам ЦПХ;</li><li> здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;</li><li> підготовка та здача звітності в податкову та фонди ФОП та ТОВ (ЄСВ, 1-ДФ, Акциз);</li><li> проведення банківських виписок;</li><li> формування і ведення особових справ працівників;</li><li> видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;</li><li> первинна документація;</li><li> ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);</li></ul> <p><b>Досвід роботи:</b><br></p><p> Січень 2019 року — Серпень 2019 року </p><p> <b>ТОВ «ГУДФУД» </b> </p><p> <b>Помічник головного бухгалтера</b></p><p> <b>Функціональні обов’язки:</b></p> <ul> <li> робота в 1С:Підприємство ( управлінському та в бухгалтерському обліку);</li><li> первинна документація;</li><li> клієнт-банк;</li><li> звітність медок;</li><li> виконувати всі доручення головного бухгалтера.</li></ul> <p><b>Досвід роботи:</b><br></p><p> Квітень 2014 року – Листопад 2018 року </p><p> ТОВ «ТД»Укркартопля» (оптова торгівля овочами та фруктами) </p><p> <b>Бухгалтер</b></p><p> <b>Функціональні обов’язки:</b></p> <ul> <li> робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні);</li><li> контроль взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;</li><li> робота в системі Клієнт-Банкінг;</li><li> оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;</li><li> формування і ведення особових справ працівників;</li><li> ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);</li><li> підготовка наказів;</li><li> складання штатного розкладу;</li><li> видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;</li><li> архівація документів;</li><li> контроль за обміном документацією між контрагентами; </li><li> контроль за відсутніми документами;</li><li> оформлення договорів оренди земельних ділянок (паїв) з орендодавцями та підготовка документів для виготовлення кадастрових номерів та для отримання Витягів про право власності на земельну ділянку.</li></ul> <p><b>Досвід роботи:</b><br></p><p> Грудень 2012 року – Січень 2014 року</p><p> ТОВ «Елентекс» (Роздрібна торгівля переважно продуктами харчування) </p><p> Касир.</p><p><strong>Функціональні обов'язки</strong>:</p> <ul> <li> проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;</li><li> дотримання правил розрахунку покупців, правил експлуатації контрольно-касових апаратів;</li><li> дотримання правил обслуговування покупців;</li><li> участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;</li><li> відкриття / закриття контрольно-касової машини.</li></ul> <p><b>Освіта: </b>2005-2010 рр., Київський славістичний університет та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту митної справи, менеджера-економіста.<br></p><p><br> </p><p><b>Особисті якості: </b>відповідальність, акуратність, старанність, здатність швидко навчатись.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: