Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Головний бухгалтер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Освіта:</b> 2002 - 2006 рр. Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. Диплом магістра з економіка і підприємництво/Облік і аудит.</p><p><b>Досвід роботи:</b><b><br> 2012 – 2020 рр.</b></p><p><b>ТОВ «Фарадей Електронікс», ТОВ НВП «Фарадей Електронікс» - </b><b>головний бухгалтер.</b></p><p>Виробництво і продаж компонентів для систем відеонагляду, проектування і виготовлення корпусних виробів, оптово-роздрібна торгівля електронними компонентами, силіконовими і плівковими клавіатурами, дисплеями, touch-панелями, блоками живлення.</p><p>Ведення бухгалтерського обліку 2-х юридичних осіб на загальній системі оподаткування, ведення бухгалтерського обліку ФОПів другої, третьої груп і на загальній системі оподаткування.</p><p>- повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;</p><p>- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань до податкових накладних, здача звітності до державних органів;</p><p>- управлінський облік;</p><p>- оптимізація витрат підприємства;</p><p>- ведення всієї первинної бухгалтерської документації;</p><p>- вирішення організаційних питань в процесі здійснення торгової та виробничої діяльності;</p><p>- договірна робота (укладання договорів з постачальниками і покупцями, банками, орендодавцями, переробниками давальницької сировини);</p><p>- кадровий облік, нарахування заробітної плати; </p><p>- ЗЕД: імпорт/експорт товарів (покупка-продаж валюти, складання ЗЕД-документації, робота з брокерами);<br> - взаємодія з банками (кредитна лінія, овердрафт, депозит);</p><p>- повний облік виробництва (велика кількість компонентів), давальницька сировина;</p><p>- керування штатом працівників відділу бухгалтерії в кількості 2-х чоловік;</p><p>- розробка і впровадження облікової політики підприємства, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, пропозиції по автоматизації систем обліку і обробки інформації в 1С, medoc та Terrasoft. </p><p><b>2008 - 2012 рр.</b></p> <b>ТОВ «Пасіфік Мікроелектронікс Україна»</b> <b>іноземна компанія - </b><b>головний бухгалтер (єдиний).</b> Представництво тайванської компанії “Pacific Microelectronics Inc.,Taiwan (PMC) - найбільший виробник друкованих плат в Азії. <p>Оптовий та роздрібний продаж електронних компонентів, друкованих плат.</p><p><b>Обов’язки:</b></p><p>- Облік і контроль основних засобів, малоцінних активів, МБП, матеріалів, товарів, капітальних і поточних інвестицій. Нарахування амортизації.<br> - Списання матеріалів, передача основних засобів, малоцінних активів, МБП в експлуатацію, контроль залишків на складах.<br> - Каса.<br> - Банк.<br> - Зарплата. (Звіти ЄСВ, 1ПВ, 1ДФ)<br> - Облік первинних документів.<br> - Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості за розрахунками.<br> - Формування і облік податкових зобов’язань та податкового кредиту. Реєстрація податкових накладних і коригувань. Складання Декларації з НДС,декларації з прибутку.<br> - Оформлення операцій ЗЕД(імпорт, експорт)<br> - Контроль за відображенням господарських операцій в бухгалтерському обліку.<br> - Формування і здача податкової та статистичної звітності.<br> - Моніторинг змін в Законодавстві.<br> - Взаємодія з контролюючими органами, проходження перевірок аудиторських компаній.</p><p><b> </b></p><p><b>2006 – 2007 рр.</b></p><p><b>ТОВ ТНВП «Посередторг-Сервіс» - бухгалтер.</b></p><p>Виробництво металевої тари під фарбу.</p><p><b>Обов’язки:</b><br> Ведення первинної документації, робота з клієнт-банком та проведення банківських операцій, складання актів виконаних робіт та звірка з контрагентами, ведення дебіторської та кредиторської заборгованості, складський облік (рух товарів, ТМЦ, накладні; акти переміщення, списання; інвентаризація; зведення інформації у звітах внутрішнього призначення).</p><p><strong> </strong></p><p><strong>Знання іноземних мов: українська та російська мови – вільна, англійська – середній рівень.</strong><strong> </strong><strong></strong></p><p><strong>Володіння комп’ютером:</strong><strong> </strong>Microsoft office, 1:С Бухгалтерія 7.7; 8.1; 8.2; 8.3; 1: Ліга-Закон; Клієнт-банк; Медок; Terrasoft.<br> <strong>Особисті якості: комунікабельність, педантичність, скрупульозність, хороша пам'ять, вміння працювати з великим об'ємом інформації, посидючість, уважність, висока працездатність, аналітичний склад розуму, надійність, готовність до розвитку.</strong><strong></strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: