Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер, бухгалтер-касир (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 20 рок. 1 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • бухгалтер-касир КНУ ім. Т.Шевченка

    здійснення операцій по прийому та збереженню готівкових коштів, касових документів, реєстрація та перереєстрація РРО, книг КУРО, забезпечення безперебійної роботи кас ( 12 кас), забезпечення кас розмінною монетою, ведення касової книги, ведення касового журналу, оформлення фінансових документів, виписка прибуткових та видаткових касових ордерів, контроль залишку каси, його відповідність ліміту, заповнення супровідної відомості для сдачі торгової виручки в банк, інкасація виручки в банк, підготовка платіжних документів.

  • провідний бухгалтер Державна школа вищої спортивної майстерності

    каса, інвентаризація каси; підготовка платіжних документів, відслідковування та рознесення банківських виписок, контроль своєчасності надходження первинних документів, ведення кадрової документації ( накази, табель обліку робочого часу), підготовка актів виконаних робіт, звіряння розрахунків з постачальниками, внесення нових контрагентів, ведення договорів та реєстру договорів, супроводження проекту із заробітної плати , підготовка звітності і т.д. Досягнення : бухгалтер 2 кат. - провідний бухгалтер.

  • нач. відділу, заст. нач. відділу, гол. спеціаліст Київський міський центр зайнятості, підрозділ Святошинський районний центр зайнятості

    документальні перевірки підприємств, установ, організацій щодо правильності нарахування та сплати страхових внесків, відслідковування дебіторської заборгованості, перевірка довідок про середню заробітну плату і т.д.

  • головний спеціаліст Управління Пенсійного фонду у Святошинському районі м. Києва

    прийом звітності від суб"єктів оподаткування, документальні перевірки підприємств, установ, організацій щодо правильності нарахування та перерахування страхових внесків, складання звітності.

  • бухгалтер, бухгалтер-касир АТЗТ "Ярославна"

    каса, інкасація каси та підготовка документів для здачі готівки в банк, підготовка платіжних документів, відслідковування та рознесення банківських виписок, обробка товарних звітів, реєстрація податкових накладних, підзвіт, звірки взаєморозрахунків з контрагентами та контролюючими органами, складання та подання статистичної та податкової звітності.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: