Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Логіст (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>РЕЗЮМЕ</p><p>ЛИЧАК УЛЯНА ВОЛОДИМИРІВНА</p><p>Дата народження- 25.03.1990</p><p>Сімейний стан- заміжня</p><p><br></p><p>Освіта:</p><p>Вища з 01.09.2007 - 31.05.2012 Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького, факультет харчових технологій, спеціальність «Технологія зберігання, консервування та переробки м’яса»</p><p>Виконана дипломна робота на тему: «Розробка нових видів сирокопчених ковбас при використанні страусиного м’яса в умовах СМП ”Барс-Прод”»</p><p>Досвід роботи:</p> <ul><li> Грудень 2012 - березень 2014 – сільськогосподарське підприємство “СКИТ” у формі товариства з обмеженою відповідальністю – продавець консультант.</li></ul> <p>Обов’язки:</p> <ul><li>? Забезпечити виконання плану продажу;</li> <li>? Повно та достовірно інформувати про якість та характеристику ліків;</li> <li>? Надати кваліфіковану допомогу клієнтам при виборі ліків;</li> <li>? Підтримувати повний та широкий асортимент ветеринарних препаратів;</li> <li>? Слідкувати за терміном придатності ліків;</li> <li>? Підтримання робочого місця в презентабельному виді.</li></ul> <ul><li> Травень 2014 – липень 2014 – ПрАТ «Галичина» - лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу.</li></ul> <p>Обов’язки:</p> <ul><li>? Відбирання зразків та їх підготовка до аналізів та випробувань;</li> <li>? Проведення хіміко-бактеріологічних аналізів сировини за затвердженими методиками;</li> <li>? Визначення температури, кислотності, густини, вмісту жирових вуглецевих речовин, термостійкості, накипу, ступеня чистоти, сорту сировини, сухих речовин, білка, соматичних клітин, ступеня замерзання, соди, аміаку, солей;</li> <li>? Слідкування за станом сировини в танках;</li> <li>? Ведення контрольно-облікових записів.</li></ul> <ul><li> Жовтень 2014 – Помічник керівника</li></ul> <p>Обов’язки:</p> <ul><li>? Організація роботи офісу;</li> <li>? Організація та планування робочого часу керівника;</li> <li>? Прийом телефонних дзвінків, електронної кореспонденції, робота з оргтехнікою;</li> <li>? Виконання доручень керівника;</li> <li>? Вирішення супровідних питань, організація ділових зустрічей.</li> <li> </li> <li> </li> <li> Серпень 2015 – листопад 2015 ТзОВ «Радехівський цукор» </li> <li>Займана посада: диспетчер</li> <li>Робоча програма: інтерфейс, офіс, 1С «Автограф», Exl.</li></ul> <p>Обов’язки: </p> <ul><li>? оперативне регулювання процесу перевезень. </li> <li>? Забезпечення оформлення, видачі, прийом накладних та інших документів.</li> <li>? Проведення звірок з перевізниками.</li> <li> </li> <li> Січень 2016 – Вересень 2017 ТОВ «Меркурій Вест»</li></ul> <p>Займана посада: секретар-референт</p><p>Робоча програма: MS Office, 1С, інтернет.</p><p>Обов’язки: </p> <ul><li>? Ведення електронного документообігу;</li> <li>? Підготовка документів для участі у тендері;</li> <li>? Підготовка частини пакету документації в таможню для імпорту товарів.</li> <li> </li> <li> Вересень 2017- Серпень 2019 ТОВ «Агрологістика»</li></ul> <p> Займана посада: старший диспетчер</p><p> Робоча програма: 1С, Exl.</p><p>Обов’язки: </p> <ul><li>? Регулювання та контроль процесу перевезень, прокладання маршрутів;</li> <li>? контроль за розходом пального, видача паливних акрток;</li> <li>? Слідкування за належним оформленням, вчасним поверненням ТТН, Рахунків, Актів;</li> <li>? Контроль вчасної оплати рахунків;</li> <li>? Планування графіку перевезень, внесення даних в 1С;</li> <li>? Звірка з перевізниками та замовниками;</li> <li>? Ознайомлення водіїв з процесом роботи, обов’язками та правилами.</li></ul> <p>Спеціальні знання:</p><p>ПК – MS Office, 1C, Інтернет- як упевнений користувач, українська мова </p><p>(рідна), російська мова (вільно), англійська мова (базовий рівень).</p><p>Професійні навики та досягнення:</p><p>Досвід організаторської діяльності, вчасно та якісно виконувати поставлені задачі.</p><p>Особисті якості:</p><p>Уміння працювати у команді, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, урівноваженість. Бажання розвиватись та навчатись, робота з великими обємами інформації, працювати на результат, доводити почате до кінця.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: