Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 9 рок. 0 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • бухгалтер ТОВ "АВіК"
    • Здійснення банківських платежів у Клієнт-банку.
    • Рознесення банківської виписки в 1С.
    • Внесення первинної документації від постачальників в 1С (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних послуг), виписка довіреностей.
    • Виписка рахунків, видаткових накладних та актів виконаних робіт покупцям.
    • Контроль рах. 6442 та 6432.
    • Виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків-коригувань.
    • Внесення в 1С вхідних ПН і РК.
    • Участь в плануванні податкового навантаження.
    • Нарахування та виплата зарплати, відпускних та розрахункових при звільненні, оплата відряджень.
    • Формування кадрових та інших наказів (прийоми на роботу, відпустки, звільнення, відрядження тощо).
    • Ведення табеля обліку робочого часу працівників підприємства.
    • Оформлення авансових звітів.
    • Здача звітів з ПДВ, ЄСВ, прибутку, 1ДФ, подання повідомлення про прийняття працівника на роботу.
  • Офіс менеджер ТОВ "АВіК"
    • Контроль обігу кореспонденції.
    • Виписка первинної документації в 1С (рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, довіреності).
    • Рознесення банківської виписки.
    • Оприбуткування товарів у 1С.
    • Облік офісних витрат в Excel.
    • Контроль своєчасності оплати рахунків за оренду, комунікаційні та інші послуги.
    • Ведення табеля обліку робочого часу співробітників офісу.
    • Розміщення вільних вакансій компанії на відповідних ресурсах з підбору персоналу, попередній пошук кандидатів.
    • Оформлення пакету документів для отримання віз керівництвом.
    • Купівля квитків для відряджень співробітників по Україні.
    • Збір інформації та оформлення перепусток на об'єкти замовників.
    • Закупівля канцелярії, госп. товарів, оргтехніки та меблів для офісу.
    • Узгодження дизайну та замовлення рекламно-сувенірної продукції.
    • Контроль безперебійності роботи оргтехніки (заправка, ремонт та ін.).
    • Організація корпоративних заходів для колективу.
    • Інші поточні завдання.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: