Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 2 рок. 10 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • помічник керівника Таурус
    • ведение делопроизводства руководителя, а в некоторых случаях и всей организации.
    • координация деятельности руководства.
    • ведение переписки от имени организации;
    • прием и перераспределение входящих телефонных звонков;
    • обеспечение руководителя всей необходимой информацией по запросу.
  • Секретар судового засідання П’ятий апеляційний адміністративний суд

    Здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді шляхом створення та роздрукування судових повісток, з використанням ресурсів автоматизованої системи документообігу суду.

    2. Здійснення направлень копій процесуальних документів у справах, у строки, визначенні чинним процесуальним законодавством.

    3. Забезпечення ведення протоколу судового засідання, його роздрукування та видачу на вимогу учасників судового процесу.

    4. Забезпечення контролю за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами і проведення судового засідання в режимі відеоконференції.

    5. Забезпечення заповнення за допомогою ресурсів автоматизованої системи обліково-інформаційних карток судових справ, за дорученням судді.

    6. Формування в автоматизованій системі документообігу суду реєстрів поштової кореспонденції та передача належним чином оформленої кореспонденції через відповідний реєстр до відділу діловодства (канцелярії) для експедиційної обробки.

    7. Формування списків адміністративних справ, призначених до розгляду, та розміщення його на інформаційній дошці.

    8. Забезпечення:

    - оформлення матеріалів адміністративних справ у відповідності до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та їх передачу до відділу аналітично-статистичного забезпечення суду;

    - створення в автоматизованій системі документообігу суду супровідних листів про направлення копій документів та супровідних листів для подальшого скерування адміністративної справи до суду першої інстанції.

    9. Здійснення перевірки, хто з учасників судового процесу з’явився в судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції, і доповідання про це головуючому.

    10. Забезпечення фіксування судових засідань технічними засобами, у тому числі під час проведення процесуальних дій у режимі відеоконференції, згідно з Інструкцією про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання.

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: