Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер единственный (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><b>Степенко Ірина Вікторівна</b></p><p>Дана народження: 15 жовтня 1961 року</p><p>Київська обл., Макарівський р-н, с. Чорногородка</p><p>Місце проживання:</p><p>Місто: Київ, проспект Тичини, будинок 13, кв. 317</p><p><br></p><p>Ціль: отримати роботу головного бухгалтера.</p><p>Освіта: 1983 рік – 1985 рік, Одеський фінансовий технікум, по спеціальності «Бюджетний облік», диплом ЗТ -1 №645423 (вечірня форма навчання), присвоєно кваліфікацію бухгалтера-фінансиста.</p><p>Досвід роботи:</p><p>Бухгалтер матеріального відділу </p><p>серпень 1983 р. – січень 1991 р. Відділ Радянського РОНО міста Києва.</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— бухгалтерський облік матеріалів.</p><p>Бухгалтер</p><p>квітень 1994р – липень 1994р. Інститут проблем моделювання в енергетиці НАН України</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— розрахунок заробітної плати;</p><p>Бухгалтер</p><p>листопад 1994 р. – серпень 2002 р. «Центр мікрохірургії ока» місто Київ</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;</p><p>— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;</p><p>— прийом, контроль і обробка первинної документації;</p><p>— ведення документів по складу;</p><p>— формування документації по списанню товарів;</p><p>— участь в проведенні інвентаризації.</p><p>Бухгалтер:</p><p>вересень 2002р. - травень 2007р. ЗАТ «Авангард 21»</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку;</p><p>— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;</p><p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p><p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p><p>Бухгалтер (єдиний):</p><p>березень 2008р. – вересень 2015р. ЗАТ «ВЕГА», оптова торгівля насінням газонних трав і квітів</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку;</p><p>— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;</p><p>— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;</p><p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p><p>— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</p><p>— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;</p><p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p><p>— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;</p><p>— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;</p><p>Головний бухгалтер :</p><p>березень 2016р – січень 2019р. ПП «ДЦ Шпітковська» , оптова торгівля товарами широкого асортименту</p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку;</p><p>— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;</p><p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p><p>— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</p><p>Головний бухгалтер:</p><p>Лютий 2019р – грудень 2020р. ТОВ «ЧРЕЛА», оптова торгівля товарами широкого асортименту </p><p>Функціональні обов’язки:</p><p>- робота з первинною документацією (рахунки-фактури, накладні);</p><p>- контроль взаємозаліків з покупцями, постачальниками;</p><p>- робота в системі Клієнт-Банк;</p><p>— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;</p><p>— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</p><p>Професійні навички:</p><p>— володію комп’ютером ( 1С 7: Бухгалтерія, Медок.);</p><p>— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;</p><p>— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;</p><p>— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;</p><p>— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;</p><p>— досвід формування платіжних доручень і вимог;</p><p>— уміння працювати в команді;</p><p>— досвід проходження перевірок контролюючими органами;</p><p>— грамотна письмова і усна мова;</p><p>— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; Особисті якості:</p><p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p><p>Додаткова інформація:</p><p>Сімейний стан: не заміжня.</p><p>Діти: син.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: