Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Керівник юридичного підрозділу (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 23 рок. 3 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Керівник проектів Управління по роботі з проблемними активами відділу по роботі з активами АТ «Альфа-Банк»

    Розробка стратегії проведення правової/претензійної роботи, з клієнтами корпоративного бізнесу, схем реструктуризації проблемної заборгованості Банку та пов’язаних компаній.

    Правове забезпечення кредитних операцій, в т.ч. пов'язаних компаній.

    Вирішення оперативних питань роботи з проблемними активами корпоративних клієнтів.

    Правовий захист інтересів Банку.

    Проведення правової експертизи документів, здійснення розробки основних напрямків правової роботи із клієнтами корпоративного бізнесу.

    Пошук найбільш ефективних шляхів проведення претензійної і позовної роботи, а також процедур виконавчого провадження.

    Контроль своєчасності проведення виконавчих проваджень, у яких бере участь Банк та пов'язані компанії.

    Контроль виявлення основних недоліків, що несуть юридичні ризики, у роботі підрозділів корпоративного бізнесу, розробка шляхів їх мінімізації при встановленні договірних відносин між Банком та клієнтом.

    Супровід процедури банкротства та виконання судових рішень.

    Повернення активів виведених через протиправні реєстраційні дії, в тому числі, через Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації при Мінюсті, і тд.

    Робота з арбітражними керуючими, державними/приватними виконавцями, правоохоронними/контролюючими структурами, реєстраторами, нотаріусами, судами і тд.

  • Директор з юридичних питань ТОВ «ЕНЕРДЖИ ПРОДАКТ»

    організація роботи юридичної служби; розподіл і контроль виконання поставлених задач;

    Представництво інтересів підприємства у державних/контролюючих органах, судах та перед контрагентами; правова експертиза договорів, підготовка юридичних висновків;

    юридична та політична оцінка ризиків їх оптимізація та мінімізація;

    комплексне правове та політичне супроводження бізнеспроектів;

    контроль, організація, підготовка та ведення переписки з контролюючими, правоохоронними та іншими органами державної влади;

    контроль роботи кадрової служби підприємства;

    контроль за дотриманням законодавства бухгалтерією підприємства;

    контроль роботи служби охорони праці;

    контроль за дотриманням законодавства виробничими та бізнес підрозділами підприємства;

    контроль виконання розпоряджень Генерального Директора структурними підрозділами підприємства;

    координація роботи та юридичний супровід афілійованих структур;

    створення/розвиток власних каналів комунікації з контрагентами і державними структурами;

    супровід перевірок податкових та контролюючих органів, вирішення спорів з ними;

    супровід бізнес-підрозділів і їх співробітників у судах, контролюючих та правоохоронних органах (фіскальна служба, ДВС, СБУ, МВС, прокуратура), участь у слідчих діях в якості адвоката;

    участь у проведенні слідчих дій правоохоронними органами, оскарження їх дій та підготовка посадових осіб компанії до проведення слідчих дій;

    оскарження арешту накладеного на майно підприємства;

    судова практика у всіх галузях правовідносин (адміністративні, цивільні, господарські, кримінальні);

    вирішення правових питань у сфері ліцензування, патентування (правова допомога в отриманні та продовженні ліцензій, патентів);

    надання адвокатських висновків та консультацій з питань, що виникають у різних галузях правовідносин;

    ведення переговорів з контрагентами, партнерами, засновниками (супровід реєстрації юридичних осіб, внесення змін до установчих документів).

    Складення протоколів: загальних зборів засновників, дирекції підприємства;

    Оформлення купівлі-продажу часток у статутному капіталі, виключення учасника, внесення змін до ЄДРПУО, КВЕД;

    Відкриття/закриття підприємств, супровід процедури банкрутства.

    Під час відсутності Генерального Директора виконував його обов’язки.

  • Директор ТОВ «Каховка-Буд»

    оперативне керівництво діяльністю товариства, вирішення поточних питань діяльності

  • головний юрисконсульт відділу судового захисту (Управління судово-виконавчої роботи) АТ «Альфа-Банк»

    Представництво інтересів Банку у судах всіх інстанцій; робота з арбітражними керуючими, виконавчою службою та правоохоронними органами, проведение due diligence и т.і.

  • головний спеціаліст відділу претензійно-позовної роботи Управління юридичного забезпечення Міністерство промислової політики України

    претензійно-позовна робота;

    представництво інтересів міністерства у судах, господарських судах та в державних органах;

    методичне керівництво роботою юридичних служб підприємств, які входить до сфери управління міністерства;

    аналіз матеріалів, що надходять від правоохоронних і контролюючих органів, результатів претензійної і позовної роботи та даних статистичної звітності;

    розробка пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності підприємств, які входить до сфери управління міністерства та внесення їх на розгляд керівництва Мінпромполітики;

    участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризації, надання правових висновків за фактами виявлених правопорушень;

    участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань;

    забезпечення захисту майнових прав підпорядкованих міністерству підприємств;

    правова допомога суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності галузі міністерства;

    участь у підготовці нормативно-правових актів та Законів України.

    Підчас відсутності керівника відділу виконую його посадові обов’язки.
  • головний спеціаліст відділу з оптимізації інформаційних потоків та зв’язків з громадськістю Управління інформаційного та організаційно аналітичного забезпечення роботи Міністра (прес-служба) Міністерство промислової політики України

    підготовка та оперативне розповсюдження в ЗМІ офіційної інформації про діяльність Мінпромполітики;

    підготовка та оперативне розповсюдження в ЗМІ прес-релізів з актуальних проблем промислової політики;

    проведення прес-конференцій, брифінгів, зустрічей керівництва міністерства з представниками преси;

    підготовка інформаційно-аналітичних звітів про роботу міністерства зі зверненнями громадян для Секретаріату Кабінету Міністрів України;

    підготовка інформаційно-аналітичних довідок керівництву міністерства з питань опрацювання звернень громадян.

    Підчас відсутності керівника відділу виконував його посадові обов’язки.
  • юрисконсульт Харківський обласний клінічний онкологічний диспансер

    претензійно-позовна робота; представництво інтересів установи в судах, господарських судах та в державних органах; договірна робота

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: