Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
Організація, повне ведення і контроль управлінського обліку всіх підрозділів Компанії. (кондитерський цех, центральний склад, роздрібна мережа кав'ярень (понад 30 закладів)).
Ведення кадрових документів і нарахування зарплати по Компанії по офіційному і управлінському обліку.
Облік підзвітних осіб.
Формування і надання ТРЦ звітів по товарообігу.
Робота з актами звірок і контроль своєчасності і коректності документообігу по кожному рахунку ОСВ.
Робота с інвентаризаціями, списаннями, оприбуткуваннями.
Повне ведення бухгалтерського обліку ФОП на загальній системі з РРО і алкогольною ліцензією.
Формування даних для книг доходу ФОПів 2 групи єдиного податку.
Рознесення первинної документації по ТОВ на загальній системі оподаткування.
Участь в організації бізнес процесів Компанії і контроль їх виконання учасниками всіх підрозділів Компанії для якісного і коректного обліку / документообігу.
Робота з програмістами по 1с програми (постановка завдань, контроль їх виконання).
Складання управлінської звітності: P&L, Cash Flow по всім підрозділам Компанії.
Складання і надання внутрішньої звітності власникам і інвесторам.
Допомога в організації роботи відділу бухгалтерії.
Виконання завдань Генерального директора і Фінансового (комерційного) директора Компанії.