Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер-обліковець (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Резюме</p>
    <p>Андрейко Наталії Ігорівни</p>
    <p>Дата народження: 17.05.1985</p>
    <p>Місто: Львів</p>
    <p><strong><br />Освіта:</strong></p>
    <p></p>
    <p>вересень 2000 р. – 2004 р., Львівський кооперативний коледж “ Економіки і права” за спеціальністю”Фінанси” диплом бакалавра (денна форма навчання).</p>
    <p>вересень 2005р. – 2009 р., Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет” Фінанси” за спеціальністю економіст, спеціаліст з фінансів (заочна форма).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p></p>
    <p>Помічник бухгалтера(касир-інспектор)</p>
    <p>__ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;</p>
    <p>— постановка обліку виробничих операцій;</p>
    <p>— ведення касової документації;</p>
    <p>— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;</p>
    <p>— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;</p>
    <p>— прийом, контроль і обробка первинної документації;</p>
    <p>— ведення документів по складу;</p>
    <p>— формування документації по списанню товарів;</p>
    <p>— участь в проведенні інвентаризації.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички </strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання.</p>
    <p>— досвід підготовки та підписання контрактів;</p>
    <p>— уміння працювати в команді;</p>
    <p>— грамотна письмова і усна мова;</p>
    <p>— знання мов: англійська і російська -розмовна; </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: