Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
землевпорядник Пустовійтівська сільська рада <p>Функціональні обов’язки:</p>
<p>— виконання основних обов’язків, передбачених ст.8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».</p>
<p>— дотримання вимог та обмежень, обмовлених Законами України «Про засади запобігання і протидії корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування».</p>
<p>— знання земельного законодавства України і вміння користуватися положеннями Закону у практичній роботі.</p>
<p>— знання загальної площі території сільської ради і землекористувачів, що знаходяться на території ради. </p>
<p>— співпраця з районним управлінням земельних ресурсів, податковою інспекцією та касиром сільської ради для виконання доручень і завдань, що належать до його компетенції.</p>
<p>— підготовка та винесення на розгляд сільської ради пропозиції та проекти рішень по земельних питаннях.</p>
<p>— здійснення контролю за додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання.</p>
<p>— підготовка матеріалів для оформлення договорів на право тимчасового користування землею, в тому числі на умовах оренди.</p>
<p>— здійснення на території сільської ради обліку і звітності у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель та подавати її в установлені терміни до районного відділу земельних ресурсів.</p>
<p>— ведення земельно-кадастрової документації .</p>
<p>— слідкування за змінами, що проходять в земельно-облікових документах, внаслідок надання або вилучення земельних ділянок,зміни власників при цивільно-правових угодах та інформувати касира сільської ради.</p>
<p>— проведення змін в Ш розділі погосподарського обліку, складання звітів в управління статистики по даному розділу.</p>
<p>— приймання участі у складані планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.</p>
<p>— видача довідок фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх розмір.</p>
<p>— розглядання земельних спорів, підготовка проектів рішень та висновків по цих спорах згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».</p>
<p>— контроль питання погодження меж між сусідами при виготовлені державних актів на право власності на земельні ділянки.</p>
<p>— внесення сільському голові пропозиції щодо покращення організації робіт, пов’язаних з регулюванням земельних відносин на території ради.</p>
<p>— контроль за зберігання в належному стані та використання в практичній роботі картографічних матеріалів територіальної громади.</p>
<p>— контроль за узгодженням та проведення робіт з охорони зон кабельних ліній електрозв’язку.</p>
<p>— проведення звірки з секретарем виконкому відносно власників житлових будинків та земельних ділянок і касиром сільської ради наявності землі у землекористувачів та власників земельних ділянок з земельно-кадастровою документацією та сприяє нарахуванню земельного податку.</p>
<p>— ведення обліку та контроль за розглядом листів, скарг та заяв громадян по земельним питанням, ведення особистого прийому громадян.</p>
<p>— здійснення інших функції, що випливають з покладених на нього сільською радою завдань. </p>
<p>— вирішення за дорученням сільського голови інші питання пов’язані з діяльністю ради та її органів.</p>
<p></p>