Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 19 рок. 9 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями АБ Укргазбанк <p>• контроль та фінансове супроводження господарських операцій<br />•. здійснення розрахунків по адміністративно-господарських операціях<br />• відображення витрат по внутрішньбанківських операціях в фінансовому обліку<br />•ведення реєстру укладених договорів купівлі (оренди) приміщень, що укладаються з метою відкриття нових точок продажів.<br />•підготовка нотаріально посвідчених і на бланках Банку довіреностей керівникам точок продажів, контроль за їх використанням і поверненням до головної установи Банку;<br />•підготовка, у разі необхідності, нотаріально посвідчених копій установчих документів (статуту), свідоцтва про державну реєстрацію Банку, положення про філію, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців тощо;<br />•підготовка, перевірка та контроль на дотриманням стандартів точок продажів;<br />•підготовка до укладання проектів господарських договорів, супровід процесу укладання (безпосереднє укладання) господарських договорів , ведення реєстру договорів та відповідних справ щодо договорів за напрямками діяльності відділу;<br />•організація та проведення переговорів з власниками орендованих приміщень;<br />•управління нерухомим майном, оптимізація витрат на оренду приміщень, робота з надлишковими площами приміщень, пошук нових приміщень та потенційних орендарів;<br />•ініціювання претензійно-позовних процедур по договорах, що супроводжуються відділом, щодо яких є відповідні підстави;<br />•надання в установленому порядку пропозицій щодо бюджету відділу, контроль за дотриманням затвердженого бюджету відділуЮ формування планових показників адміністративно-господарських витрат;<br />•аналіз практики проведення операцій, виконання яких доручено відділу, що складається в інших банках (інших організаціях), аналіз та узагальнення нормативно-правового забезпечення таких операцій; моніторинг, аналіз та узагальнення змін нормативно-правового забезпечення, регулярне інформування керівництва Банку за результатами такого узагальнення;<br />•ведення діловодства щодо документів, які утворюються у діяльності відділу;<br />•вивчення ринку клієнтської політики шляхом опитування діючих та потенційних клієнтів банку;<br />•проведення кон'юнктурних досліджень щодо банківських продуктів та умов їх продажів банками-конкурентами;<br />•здійснення перехресних продажів;<br />•надання консультацій клієнтам щодо банківських продуктів та послуг;<br />•аналіз та пошук перспективних ринків</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями







Jobs.ua рекомендує переглянути: