Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Янковська Ольга Миколаївна</strong></p>
    <p>(Olha Yankovska)</p>
    <p>Дата народження: 28.09.1968<br />
    Місто:Кременчук</p>
    <p><strong>Ціль:</strong> Заміщення вакантної посади бухгалтера,головного бухгалтера<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>1988 р. –1991 р., Кременчуцький вечірній автомеханічний технікум, факультет «Автомобілебудування», спеціальність «Технік-механік», диплом (вечірня форма навчання).</p>
    <p>2000 р. –2002 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Бухгалтерський облік», спеціальність «Бухгалтер», диплом (заочна форма навчання).</p>
    <p>2005 р.-2009 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту», диплом (заочна форма навчання).</p>
    <p>2009 р.-2010 р.ПВНЗ«Кременчуцький університет економіки ,інформаційних технологій і управління»,факультет«Облік і аудит»,спеціальність«Спеціаліст з обліку і аудиту» диплом (заочна форма навчання).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Бухгалтера</p>
    <p>2000 р. –2001 р. ЗАТ «Птахофабрика Росія», с.Потоки,Кременчуцького району.<br />
    Функціональні обов’язки:</p>
    <p>— касові операції<br />
    —облік основних засобів;<br />
    — бух облік сировини та матеріалів;<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер</strong><strong>-Головний бухгалтер</strong></p>
    <p>Лютий 2000 р. – по 31.03.2021- ТОВ «Текро-Дніпро», с.Потоки,Кременчуцького району.<br />
    Функціональні обов’язки:<br />
    — ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;<br />
    — відновлення обліку;<br />
    — постановка обліку виробничих операцій;<br />
    — складання бухгалтерської та податкової звітності;<br />
    — ведення кадрової документації;<br />
    — розрахунок заробітної плати;<br />
    — укладання договорів.</p>
    <p>— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;<br />
    — ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;<br />
    — прийом, контроль і обробка первинної документації;<br />
    — ведення документів по складу;<br />
    — формування документації по списанню товарів;<br />
    — участь в проведенні інвентаризації.</p>
    <p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку;<br />
    — здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;<br />
    — надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, <br />
    — контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);<br />
    — податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</p>
    <p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;<br />
    — взаємодія з податковими органами, бюджетними фондами;<br />
    — облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;<br />
    — участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;<br />
    — підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;<br />
    — керівництво відділом (4 чол.).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні навички:</strong></p>
    <p>— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);<br />
    — володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;<br />
    — досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br />
    — досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;<br />
    — досвід проходження перевірок контролюючими органами;<br />
    — уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;<br />
    — досвід формування платіжних доручень і вимог;<br />
    — досвід підготовки та підписання контрактів;<br />
    — знання податкового законодавства;</p>
    <p>— уміння працювати в команді;<br />
    — навички управління персоналом;<br />
    — навички ведення податкової звітності;<br />
    — атестат професійного бухгалтера;<br />
    — грамотна письмова і усна мова;<br />
    — знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p>Сімейний стан: заміжня.<br />
    Діти: так/дорослі/</p>
    <p>Водійські права:так<br />
    Можливість відряджень: так.<br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: