Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>Янковська Ольга Миколаївна</strong></p>
<p>(Olha Yankovska)</p>
<p>Дата народження: 28.09.1968<br />
Місто:Кременчук</p>
<p><strong>Ціль:</strong> Заміщення вакантної посади бухгалтера,головного бухгалтера<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>1988 р. –1991 р., Кременчуцький вечірній автомеханічний технікум, факультет «Автомобілебудування», спеціальність «Технік-механік», диплом (вечірня форма навчання).</p>
<p>2000 р. –2002 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Бухгалтерський облік», спеціальність «Бухгалтер», диплом (заочна форма навчання).</p>
<p>2005 р.-2009 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту», диплом (заочна форма навчання).</p>
<p>2009 р.-2010 р.ПВНЗ«Кременчуцький університет економіки ,інформаційних технологій і управління»,факультет«Облік і аудит»,спеціальність«Спеціаліст з обліку і аудиту» диплом (заочна форма навчання).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Бухгалтера</p>
<p>2000 р. –2001 р. ЗАТ «Птахофабрика Росія», с.Потоки,Кременчуцького району.<br />
Функціональні обов’язки:</p>
<p>— касові операції<br />
—облік основних засобів;<br />
— бух облік сировини та матеріалів;<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Бухгалтер</strong><strong>-Головний бухгалтер</strong></p>
<p>Лютий 2000 р. – по 31.03.2021- ТОВ «Текро-Дніпро», с.Потоки,Кременчуцького району.<br />
Функціональні обов’язки:<br />
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;<br />
— відновлення обліку;<br />
— постановка обліку виробничих операцій;<br />
— складання бухгалтерської та податкової звітності;<br />
— ведення кадрової документації;<br />
— розрахунок заробітної плати;<br />
— укладання договорів.</p>
<p>— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;<br />
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;<br />
— прийом, контроль і обробка первинної документації;<br />
— ведення документів по складу;<br />
— формування документації по списанню товарів;<br />
— участь в проведенні інвентаризації.</p>
<p>— ведення бухгалтерського та податкового обліку;<br />
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;<br />
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, <br />
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);<br />
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</p>
<p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;<br />
— взаємодія з податковими органами, бюджетними фондами;<br />
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;<br />
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;<br />
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;<br />
— керівництво відділом (4 чол.).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p>— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);<br />
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;<br />
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;<br />
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;<br />
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;<br />
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;<br />
— досвід формування платіжних доручень і вимог;<br />
— досвід підготовки та підписання контрактів;<br />
— знання податкового законодавства;</p>
<p>— уміння працювати в команді;<br />
— навички управління персоналом;<br />
— навички ведення податкової звітності;<br />
— атестат професійного бухгалтера;<br />
— грамотна письмова і усна мова;<br />
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості:</strong></p>
<p>Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
<p>Сімейний стан: заміжня.<br />
Діти: так/дорослі/</p>
<p>Водійські права:так<br />
Можливість відряджень: так.<br /></p>