Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ<br /></strong></p>
<p>11/2005–по даний час Директор відділення АТ КБ «ПриватБанк»</p>
<p>«АТ ПриватБанк», (Україна)<br /></p>
<p> </p>
<ul><li>пошук та підбір персоналу у свій підрозділ;</li><li>оцінка кандидатів при прийомі на роботу за компетенціями;</li><li>адаптація нових співробітників свого підрозділу (ознайомлення з банком, з правилами і принципами роботи в банку);</li><li>управління мотивацією підлеглих співробітників та колективу в цілому (спонукання окремого співробітника чи колективу до діяльності, спрямованої на досягнення цілей підрозділу та банку в цілому);</li><li>розвиток та просування підлеглих співробітників за рахунок передачі професійних знань і навичок;</li><li>формування та створення сприятливого клімату в колективі;</li><li>утримання ефективних співробітників та робота з недостатньо ефективними співробітниками;</li><li> контроль операційної та касової діяльності відділення;</li><li>організація роботи з діючими та потенційними корпоративними клієнтами: підготовка і організація зустрічей з метою продажу банківських продуктів та послуг;</li><li>забезпечення регулярної комунікації з клієнтами для підтримки стійких відносин з клієнтами з метою підтримки лояльності до банку;</li><li>виконання особистих нормативів: кредитне сальдо, залучення нових клієнтів, продаж нових продуктів діючим клієнтам (крос-продажу), збільшення прибутковості;</li><li>проведення первинного фінансового аналізу клієнта при подачі заявки на кредитування (аналіз показників фінансової звітності, визначення виду і структури кредитних продуктів для рекомендації клієнтам, складання звітів по зустрічі і структурі бізнесу клієнта, захист кредитних проєктів на БКК, подальший супровід кредитної угоди, організація і проведення кредитного рев'ю);</li><li>здійснення відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішньобанківських нормативних документів ідентифікації і верифікації клієнтів;</li><li>забезпечення персонального обслуговування діючих корпоративних клієнтів;<br />
пошук і залучення на обслуговування нових корпоративних клієнтів;</li><li>сприяння співпраці, розширення і зміцнення ділових контактів з корпоративними клієнтами, надання консультацій за поточними продуктами Банку;</li><li>організація роботи по утриманню стратегічно важливих клієнтів Банку, поглиблення співпраці, підвищення рівня лояльності до Банку.</li></ul><p><br />05/2005–11/2005 Спеціаліст з кредитних операцій корпоративного бізнесу</p>
<p>ПАТ «ПриватБанк»<br /></p>
<p> </p>
<ul><li>надання інформаційно-консультаційних послуг чинним і потенційним клієнтам корпоративного бізнесу за продуктами та послугами банку;</li><li>пошук і залучення на обслуговування нових клієнтів;</li><li>продаж додаткових продуктів / послуг / сервісів банку чинним корпоративним клієнтам;</li><li>перевірка та оформлення документів з подальшим відкриттям поточних, карткових та депозитних рахунків юридичним особам;</li><li>здійснення в порядку, встановленому чинними нормативно-правовими актами України, ідентифікації, верифікації клієнтів, ведення анкет і опитувальників клієнтів;</li><li>проведення первинного фінансового аналізу клієнта при подачі заявки на кредитування (аналіз показників фінансової звітності, визначення виду і структури кредитних продуктів для рекомендації клієнтам, складання звітів по зустрічі і структурі бізнесу клієнта, захист кредитних проєктів на БКК, подальший супровід кредитної угоди, організація і проведення кредитного рев'ю).</li></ul><p><br />05/2003–05/2005 Провідний спеціаліст з мікрокредитування відділення банку</p>
<p>АТ КБ «ПриватБанк»<br /></p>
<p> </p>
<ul><li>пошук і залучення корпоративних клієнтів малого бізнесу (до 50 млн. Грн.) Для обслуговування РКО і ЗКП;</li><li>виїзди на призначені зустрічі і проведення презентацій;</li><li>здійснення регулярних консультацій в компаніях-партнерах з питань банківських продуктів;</li><li>проведення первинного фінансового аналізу клієнта при подачі заявки на кредитування (аналіз показників фінансової звітності, визначення виду і структури кредитних продуктів для рекомендації клієнтам, складання звітів по зустрічі і структурі бізнесу клієнта, захист кредитних проєктів на БКК, подальший супровід кредитної угоди, організація і проведення кредитного рев'ю).</li></ul><p><br />04/2002–05/2003 Економіст відділення банку</p>
<p>АТ КБ «ПриватБанк»<br /></p>
<p> </p>
<ul><li>залучення клієнтів на обслуговування в банк;</li><li>збільшення обсягу продажів банківських продуктів фізичним і юридичним особам;</li><li>виконання планів (кредитування фізичних осіб та юридичних осіб, поточні рахунки);</li><li>консультування клієнтів з фінансових питань і продуктах банку;</li><li>організація роботи відділення;</li><li>контроль операційної та касової діяльності відділення.</li></ul><p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p><br />05/2001– 04/2002 Провідний спеціаліст-бухгалтер відділу фінансів і бухгалтерського обліку</p>
<p>Черкаський обласний центр зайнятості<br /></p>
<p> </p>
<ul><li>ведення особистих справ безробітних</li><li>нарахування та виплати матеріальної допомоги безробітним</li><li>формування відомостей для виплат допомоги </li><li>взаємодія з Державним Казначейством України<br /></li></ul><p>02/2001–05/2001 Спеціаліст першої категорії відділу організації зайнятості населення і соціальних гарантій Тальнівського районного центру зайнятості</p>
<p>Черкаський обласний центр занятості</p>
<p> </p>
<ul><li>прийом громадян та взяття на облік в центр зайнятості;</li><li>прийом документів від працівників структурних підрозділів підприємства та окремих посадових осіб, а також документів, що доставляються кур'єрами та представниками інших установ;</li><li>первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва (директора, заступників директора) згідно їх функціональних обов'язків;</li><li>приймання телефонних дзвінків від клієнтів та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами;</li><li>інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва</li><li>та інших посадових осіб підприємства;</li><li>доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва підприємства (директора,, заступників директора), ознайомлення з розпорядчими документами підприємства (наказами, розпорядженнями) посадових осіб, яких вони стосуються;</li><li>контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва підприємства (директора, першого заступника директора) про стан виконання завдань;</li><li>впорядкування документів та формування справ, забезпечення</li><li>збереження документального фонду;</li><li>допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів;</li><li>реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти, факсу), підготовка документів для відправлення з поштових .</li></ul><p><br />ОСВІТА ТА ПРОЙДЕНІ ТРЕНІНГИ</p>
<p>1995–2000 Облік і аудит (спеціаліст)</p>
<p>Уманська сільськогосподарська академія, Умань (Україна)</p>
<p> <br /><br />Внутрішньобанківські тренінги з продажу та проведення переговорів з клієнтами</p>
<p>АТ КБ «ПриватБанк»</p>
<p><br /><br />ЗНАННЯ МОВ</p>
<p> Українська – рідна</p>
<p>Російська – вільне володіння</p>
<p> Німецька – нижче середнього</p>
<p> </p>
<p><br /><br />ОСОБИСТІ ЯКОСТІ </p>
<ul><li> Ініціативність</li><li> Аналітичні здібності</li><li> Націленість на результат</li><li> Уміння працювати в режимі багатозадачності</li><li> Лідерство</li><li> Відповідальність</li><li> Комунікативність </li><li> Вміння мотивувати команду до реалізації завдань</li><li> Стресостійкість</li><li> Впевнений користувач MS Office</li><li> Робота з банківськими ПЗ</li></ul><p>ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ</p>
<ul><li>Водійське посвідчення: так</li><li>Власний автомобіль: так</li><li>Можливість відряджень: так</li><li>Місто роботи: Київ, інші варіанти – за індивідуальною пропозицією</li><li>Бажана заробітня плата: від 40 000 грн.</li></ul>