Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер, помічник головного бухгалтера (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 7 рок. 7 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Бухгалтер 2 категорії Державне підприємство "Чайка" <p>Заміна головного бухгалтера на період відпустки.</p>
    <p>Функціональні обов’язки:</p>
    <p>- ведення бухгалтерського та податкового обліку;</p>
    <p>- аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості;</p>
    <p>- складання актів звірок з контрагентами; робота з Клієнт-Банк;</p>
    <p>- складання та надання звітності до податкових органів;</p>
    <p>- управління та контроль підпорядкованими бухгалтерами (4 чол.).</p>
    <p><br /></p>
  • Інспектор з кадрів Державне підприємство "Чайка" <p>Функціональні обов'язки:</p>
    <p>- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів підприємства;<br />- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;<br />- формування і ведення особових справ працівників (включаючи кадровий склад офіцерів);<br />- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки);<br />- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;<br />- оформлення листків непрацездатності;<br />- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства, а також подання їх в Пенсійний фонд;<br />- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;<br />- підготовка проектів наказів;<br />- розроблення посадових інструкцій;<br />- складання штатного розкладу;<br />- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;<br />- оформлення відряджень;<br />- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу та ін.;</p>
    <p>- ведення військового обліку;</p>
    <p>- реєстрація вхідної/вихідної документації,<br />- прийом та розподілення телефонних дзвінків;<br />- забезпечення життєдіяльності офісу (заказ канцелярії, води);<br />- організація зустрічей керівника;<br />- виконання завдань керівника;<br />- організація корпоративів та ін.</p>
  • Бухгалтер 2 категорії Державне підприємство "Чайка" <p>Функціональні обов’язки:<br />— складання бухгалтерської та податкової звітності;<br />— ведення кадрової документації;<br />— розрахунок заробітної плати;<br />— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;<br />— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;<br />— прийом, контроль і обробка первинної документації;<br />— ведення документів по складу;<br />— формування документації по списанню товарів;<br />— участь в проведенні інвентаризації;</p>
    <p>— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</p>
    <p>— касові операції.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: