Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 15 рок. 9 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Завідувач сектора роздрібного бізнесу АТ "Ощадбанк" <p>- Організація зустрічей та контроль роботи сектора;</p>
    <p>- Супроводження бази наявних та нових клієнтів на відділенні в частині якості обслуговування та виконання планових показників;</p>
    <p>- Проведенні навчань співробітників та здійснення контролю щодо дотримання стандартів якості при обслуговуванні клієнтів;</p>
    <p>- Розподіл обов'язків між своїми підлеглими, встановленні рівня їх відповідальності за станом роботи та здійсненні загальним керівництвом відділу;</p>
    <p>- Організування та проведення роботи по залученню нових клієнтів на обслуговування до Банку;</p>
    <p>- Організація і контроль роботи відділення (відкриття, закриття, результати продажів, операції, робота зі скаргами/запереченнями клієнтів);</p>
    <p>- Контроль операційної діяльності відділення;</p>
    <p>- Аналіз результатів роботи відділення, роботи з персоналом;</p>
    <p>- Операційне супроводження клієнтів;</p>
    <p>- Консультація та обслуговування клієнтів;</p>
    <p>- Надання консультацій клієнтам щодо зарахування/ списання коштів по власним картковим карунках</p>
    <p>- Продажу банківських продуктів та послуг;</p>
    <p>- Організація роботи сектора;</p>
    <p>- Здійснення табельного обліку робочого часу співробітників відділення;</p>
    <p>- Робота із вхідними зверненнями в телефонному режимі;</p>
    <p>- Збільшення портфелю клієнтів;</p>
    <p>- Допомога у вирішенні нестандартних ситуацій та запитів клієнтів;<br /></p>
  • Головний економіст служби роздрібного бізнесу АТ "Ощадбанк" <p>- Комплексне обслуговування фізичних осіб. (залучення клієнтів, проведення переговорів/презентацій);</p>
    <p>- Виконання планових показників, продаж / оформлення банківських продуктів;</p>
    <p>- Презентація, продаж/оформлення страхових продуктів. Побудова довгострокових відносин з клієнтами</p>
    <p>- Кредитування: (кредитні ліміти, кредит готівкою, іпотека, авто кредитування);</p>
    <p>- Збір, аналіз та формування пакету документів щодо надання кредиту;</p>
    <p>- Організація процесу укладення кредитних та ін. пов'язаних з організацією договорів;</p>
    <p>- Збір та подальша підготовка документів на розгляд кредитного комітету;</p>
    <p>- Підготовка та укладення договорів пов'язаних з видачею кредиту;</p>
    <p>- Робота з картковими рахунками: відкриття/закриття, оформлення та видача особистих, миттєвих, зарплатних, пенсійних, соціальних карт (MasterCard, VISA);</p>
    <p>- Відкриття / закриття /обслуговування поточних рахунків, у національній та ін. вал.;</p>
    <p>- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків;</p>
    <p>- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;</p>
    <p>- Відкриття / закриття договорів на оренду банківської сейфової комірки;</p>
    <p>- Формування виписок, довідок суворої звітності та довіреностей банку;</p>
    <p>- Виплата по спадщині;</p>
    <p>- Здійснення ідентифікації клієнтів та первинного фінансового моніторингу.</p>
    <p>- Формування документів дня по відділенню, складання звітності.</p>
  • Провідний економіст служби роздрібного бізнесу АТ "Ощадбанк" <p>- Робота з картковими рахунками: відкриття / закриття, оформлення та видача;</p>
    <p>- Відкриття / закриття / обслуговування поточних рахунків, у національній та ін.вал.;</p>
    <p>- Робота з розрахунковими, транзитними і позичковими рахунками;</p>
    <p>- Укладання договорів, відкриття / закриття та ведення депозитних рахунків</p>
    <p>- Консультування та залучення клієнтів;</p>
    <p>- Продаж всього спектру банківських продуктів (кредити готівкою, кредитна картка, депозити, поточні/карткові рахунки тощо);</p>
    <p>- Формування необхідних пакетів документів клієнтів;</p>
    <p>- Підтримка відносин з діючими клієнтами, збільшення клієнтської бази, виконання плану;</p>
    <p>- Формування виписок, довідок суворої звітності;</p>
    <p>- оформлення договорів та продаж страхових продуктів;</p>
    <p>- кредитування: консультація, розрахунок суми кредиту, погашення кредиту;</p>
    <p>- здійснення ідентифікації клієнтів;</p>
    <p>- формування документів дня, складання звітності.</p>
  • Старший контролер касир АТ "Ощадбанк" <p>- здійснення внутрішньо банківських операцій;</p>
    <p>- відправка / виплата міжнародних грошових переказів: WesterUnion, MoneyGram, Unistream, Ria, Express to family, INTELEXPRESS, ХАЗРИ;</p>
    <p>- відкриття / закриття операційного дня банку;</p>
    <p>- контроль за правильністю складання вхідних та вихідних документів клієнтів;</p>
    <p>- валюто обмінні операції: покупка / продаж / конвертація / визначення платоспроможності;</p>
    <p>- інкасація: формування супровідних відомостей, підготовка інкасаторської сумки;</p>
    <p>- прийом / обробка / формування / введення та оплата платіжних документів;</p>
    <p>- здійснення прийому та видачі готівкових грошових коштів фіз. та юр. особам;</p>
    <p>- оформлення касових документів, ведення касової книги та банківських журналів;</p>
  • бухгалтер ТОВ « ЦСБ «Профі» (Супровід бізнесу) <p>- Ведення первинної документації;</p>
    <p>- Формування та подання бухгалтерської та податкової звітності;</p>
    <p>- Укладання договорів;</p>
    <p>- Розрахунок заробітної плати;</p>
    <p>- Контроль за рухом грошових коштів та документального супроводу;</p>
    <p>- Ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;</p>
    <p>- Підписання актів звірок з клієнтами і постачальниками;</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Ст.касир, поміч. бухгалтера, завідувач каси, адміністратор







Jobs.ua рекомендує переглянути: