Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Єршова Олена </p>
<p>Юрист,юрисконсульт</p>
<p>від 15000 грн.</p>
<p>Повна зайнятість, неповна зайнятість, віддалена робота.</p>
<p> 39 років</p>
<p> Херсон</p>
<p><strong>Контактна інформація</strong></p>
<p>Адрес: м.Херсон, 4 Таврическій район</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Юрисконсульт</p>
<p><strong>ТОВ «Твій Виробник»</strong>, (ЗЕД, оптово-роздрібна торгівля продовольчими товарами, виробництво продовольчих товарів).Договірна робота, здійснення розробки установчих документів, забезпечення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, внесення змін до установчих документів ТОВ та ФОП .Організація роботи щодо забезпечення підприємства законами, нормативними правовими документами, необхідними для здійснення діяльності підприємства.<br />
Здійснення перевірки відповідності законодавству документів, які подаються на підпис керівнику підприємства- наказів, інструкцій, положень та інших документів правового характеру, а саме: договорів куплі-продажу, договорів поставки, договорів оренди, договорів фінансової безповоротної допомоги, перевірку дотримання етапів узгодження проектів документів з відповідальними працівниками, візування документів.</p>
<p>Ведення договірної роботи на підприємстві: розробка проекти договорів; перевірка відповідності законодавству проектів договорів, які подаються підприємству контрагентами; вжиття заходів щодо вирішення розбіжностей по проектам договорів (розробка протоколу розбіжностей з контрагентами)</p>
<p>Складання звернень та ведення переписки податковою, прокуратурою та т.п.</p>
<p>Здійснення підготовки заяв та інших документів для отримання дозволів на торгівлю, пожежну безпеку та ін.</p>
<p> </p>
<p><br /></p>
<p>Юрист</p>
<p>с 04.2018 по 12.2019 (1 рік 7 місяців)<br /><strong>
ТОВ "В2В"</strong>, (ЗЕД, оптово-роздрібна торгівля непродовольчими товарами)</p>
<p>Договірна робота, здійснення розробки установчих документів, забезпечення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, внесення змін до установчих документів ТОВ та ФОП .</p>
<p>Організація роботи щодо забезпечення підприємства законами, нормативними правовими документами, необхідними для здійснення діяльності підприємства.<br />
Розробка посадових інструкції для працівників підприємства.</p>
<p>Ведення договірної роботи на підприємстві: розробка проекти договорів; перевірка відповідності законодавству проектів договорів, які подаються підприємству контрагентами; вжиття заходів щодо вирішення розбіжностей по проектам договорів (розробка протоколу розбіжностей з контрагентами)</p>
<p> Позовна робота: вжиття заходів щодо дотримання доарбітражного порядку врегулювання договірних суперечок; підготовка позовних заяв та матеріалів для арбітражу; представляю інтереси підприємства в арбітражному суді. </p>
<p>Представлення інтересів підприємства при перевірках, що проводяться на підприємстві державними контрольно-наглядовими органами з метою правового контролю за дотриманням процесуальних дій перевіряючими, обгрунтованістю і правильністю висновків перевіряючих, оформленням результатів перевірок і складанням процесуальних документів.</p>
<p> Здійснення письмового та усного консультування працівників підприємства з різних правових питань, надання правової допомоги в складанні юридичних документів.</p>
<p>Здійснення підготовки заяв та інших документів для отримання дозволів на торгівлю, пожежну безпеку та ін.</p>
<p><br /></p>
<p>Юрист - менеджер ЗЕД</p>
<p>з 04.2015 по 03.2018 (2 роки 11 місяців)</p>
<p><strong>ТОВ "ЮФ" ДІАНА "</strong>(ЗЕД, оптова торгівля)</p>
<p>Договірна робота, здійснення розробки установчих документів, забезпечення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, внесення змін до установчих документів ТОВ та ФОП .</p>
<p>Організація роботи щодо забезпечення підприємства законами, нормативними правовими документами, необхідними для здійснення діяльності підприємства.<br />
Ведення договірної роботи на підприємстві: розробка проекти договорів; перевірка відповідності законодавству проектів договорів, які подаються підприємству контрагентами; вжиття заходів щодо вирішення розбіжностей по проектам договорів (розробка протоколу розбіжностей з контрагентами)</p>
<p>Менеджер ЗЕД<strong> - </strong>Підготовка пакету документів для митного оформлення в режимі імпорт, експорт.</p>
<p>Ведення ділової переписки з постачальниками;</p>
<p>Підготовка документів, контроль і організація проведення імпортних і експортних операцій;</p>
<p>Взаємодія з митницею, брокером;</p>
<p>Ведення переговорів з клієнтами щодо правильності оформлення пакету документів, необхідного для здійснення митного оформлення вантажу відповідно до вимог митного законодавства;</p>
<p>Оформлення та облік документообігу ЗЕД;</p>
<p>Робота з дозвільними органами, отримання сертифікатів, роз'яснювальних листів і т.п.</p>
<p><br /></p>
<p>Юрист</p>
<p>з 08.2007 по 01.2014 (6 років 5 місяців)</p>
<p><strong>ТОВ «Оптімалконсалтінг»</strong>, (юридичні послуги)</p>
<p>реєстрація, ліквідація, внесення змін до установчих документів юридичних осіб</p>
<p>реєстрація та ліквідація фізичних осіб - підприємців</p>
<p>консультація клієнтів з юридичних питань</p>
<p>складання договорів</p>
<p>участі в судових процесах і адміністративних процедурах</p>
<p>робота з ДВС</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><br /></p>
<p>МАУП</p>
<p>Правознавство, юрист, Київ</p>
<p>Вища, 2011 рік</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні та інші навички</strong></p>
<p>• Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Битрикс 24,Internet), робота з різними типами електронних законодавчих баз, володіння оргтехнікою. </p>
<p><strong>Знання мов</strong></p>
<p> Українська, російська,англійська зі словником</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>Адаптивність і гнучкість,командна робота, комунікативність</p>
<p>лідерство і менеджмент, рішення проблем і аналітичне мислення</p>
<p>професіоналізм, тайм менеджмент, трудова етика, ініціативність</p>
<p>делегування, уміння пов'язувати людей, письмове спілкування</p>