Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p> <strong>Кулаєва Світлана</strong> <strong> Василівна</strong></p>
<p> м.Хмельницький , 42 роки</p>
<p><strong>Головний бухгалтер (фінанси )</strong><br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>Ключові компетенції</strong></p>
<ul><li>Більш ніж 10 років роботи на керівних посадах</li><li>Ділова комунікація</li><li>Стратегія та планування</li><li>- Повне ведення бухгалтерського, податкового, фінансового обліку</li></ul><p> <strong>Досвід роботи</strong><strong> :</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> 2012 – 2021</strong> р – <strong>головний бухгалтер ТОВ « Стар Лайт Україна » </strong></p>
<p> <strong>:</strong> загальна система оподаткування , ведення бухгалтерського та податкового </p>
<p> обліку, формування звітності, </p>
<p> Здача звітності по юридичній фірмі та приватним підприємцям </p>
<p> в програмі Medoc , ведення кадрового діловодства, накази, первинна</p>
<p> документація: прихідні, розхідні документи , каса .</p>
<p> Звірка і розрахунки з постачальниками та покупцями по боргам і платежам .</p>
<p> Работа з клієнт — банком, знання програми 1-С П-во 7-я,8-я версия, </p>
<p> Word, Excel , АБ-офіс</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong> 2008-2012</strong> р- <strong>головний бухгалтер комунального підприємства міста «Парки і </strong></p>
<p><strong> сквери міста Хмельницького»</strong></p>
<p> <strong>: </strong>забезпечення ефективності використання комунального майна і</p>
<p> фінансових ресурсів ,контроль за здачею в оренду торгової площі,</p>
<p> звітність в міську раду та органи місцевого самоврядування .</p>
<p> Здача звітності в програмі Medoc , ведення кадрового діловодства,</p>
<p> накази, первинна документація: прихідні, розхідні документи , каса .</p>
<p> Звірка і розрахунки з постачальниками та покупцями .</p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>2006 - 2008 р - бухгалтер СТО автоцентра «Ліга»</strong></p>
<p> </p>
<p> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p> <strong>О</strong><strong>світа </strong><strong>:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>1994-1997</p>
<p>Кам”янец - Подільський</p>
<p>коледж харчової промисловості</p>
<p>Бухгалтерский</p>
<p>(стац.навчання)</p>
<p> бухгалтер</p>
<p><br /></p>
<p>1999-2002</p>
<p>Коломийський ЕКП</p>
<p>коледж-університет</p>
<p>юридичний</p>
<p> молодший юрист</p>
<p></p>
<p> </p>
<p> <strong>Рекомендації :</strong></p>
<p> Старук Тетяна Миколаївна – Завідувач відділу внутрішнього контролю </p>
<p> Хмельницької міської ради</p>
<ol><li> Тел. +3 8 067 380 91 26</li></ol>