Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Юрисконсульт (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>РЕЗЮМЕ</strong><br /></p>

    <p><strong>Гоненко </strong><strong>Ольга </strong><strong>Анатоліївна</strong></p>


    <p><br /></p>
    <p>мета</p>
    <p>Робота на посаді юриста</p>
    <p>освіта</p>
    <p>Вища:</p>
    <p>Юридичний факультет Львівського національного університету ім. І.Франка. Спеціальність «Правознавство». Кваліфікація «Юрист». Випуск 2000 року.</p>
    <p>Вища:</p>
    <p>Київський університет ринкових відносин, факультет Київська вища банківська школа (магістр). Спеціальність – «Фінанси», диплом з відзнакою. Випуск 2008 року.</p>
    <p>Сертифікат фахівця з управління активами (професійна діяльність на ринку цінних паперів України)</p>
    <p>знання</p>
    <p>Законодавство по фондовому ринку, корпоративне право, операції з цінними паперами, інститути спільного інвестування, цивільне, господарське право, трудове право, фінансовий моніторинг. </p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p>2016 – 2017 </p>
    <p><strong>ТОВ «Красношир», юрисконсульт</strong></p>
    <ol><li>1. Підготовка договорів</li><li>2. Реєстрація змін до регламентів, проспектів інвестфондів (для компанії з управління активами), підготовка зборів акціонерів, зборів учасників ТОВ</li></ol><p><strong>ТОВ «КУА «Комфорт-Ленд», внутрішній аудитор</strong></p>
    <ol><li>1. Підготовка документів для реєстрації та отримання ліцензії компанії з управління активами</li><li>2. Припинення діяльності інвестфондів,строк дії яких закінчився</li></ol><p>Підготовка та реєстрація змін до установчих документів ТОВ, ПрАТ</p>
    <p>2012 - 2015</p>
    <p>2017 - 2020</p>
    <p>Відпустка декретна, відпустка по догляду за дитиною до 3-річного віку (перша дитина)</p>
    <p>Відпустка декретна, відпустка по догляду за дитиною до 3-річного віку (друга дитина)</p>
    <p> 2011 - 2012</p>
    <p><strong>ТОВ «Компанія з управління активами «ІЗІ ЛАЙФ», (м. Київ)</strong></p>
    <p>Начальник юридичного відділу</p>
    <ol><li>1. Реєстрація інститутів спільного інвестування – ІСІ (реєстрація регламенту, проспекту емісії, інвестиційна декларація фонду) </li><li>2. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, зміни в статутні документи, корпоративні дії.</li><li>3. Складання протоколів зборів уповноважених органів товариств (засідань правління, наглядових рад)</li><li>4. Підготовка договорів купівлі-продажу цінних паперів</li></ol><p> 2007 – 2010</p>
    <p><strong>ЗАТ «Компанія з управління активами «Перевесло» (м. Київ)</strong></p>
    <p>Юрисконсульт, з березня 2008 року - член правління</p>
    <ol><li>1. Реєстрація інститутів спільного інвестування – ІСІ (реєстрація регламенту, проспекту емісії, інвестиційна декларація фонду) </li><li>2. Реєстрація акціонерних товариств (зокрема, корпоративні інвестиційні фонди), реєстрація випуску облігацій.</li><li>3. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, зміни в статутні документи, корпоративні дії.</li><li>4. Проведення зборів акціонерів, збільшення статутного фонду юридичних осіб, переведення випуску цінних паперів у бездокументарну форму.</li><li>5. Складання і внесення змін в установчі документи.</li><li>6. Складання, експертиза і супровід договорів, ділового листування.</li></ol><p>березень 2007 – листопад 2007</p>
    <p><strong>ТОВ «Компанія з управління активами «НІКА-ІНВЕСТ», (м. Київ), </strong></p>
    <p>начальник юридичного відділу</p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ol><li>1. Реєстрація компанії, отримання ліцензії (професійна діяльність на ринку цінних паперів).</li><li>2. Реєстрація пайового інвестиційного фонду (регламент, інвестиційна декларація, проспект емісії, договори з обслуговуючими компаніями – банк-зберігач, аудитор, оцінювач, депозитарій).</li><li>3. Супровід діяльності компанії з управління активами.</li><li>4. Участь в тендерах, оформлення пакету документів (закупівлі за державні кошти).</li><li>5. Працевлаштування іноземних громадян (отримання дозволу на працевлаштування, реєстрація у органах ВВІР).</li></ol><p>2004 – 2007 </p>
    <p><strong>ТОВ «Компанія з управління активами та адміністратор пенсійних фондів «Парекс Ассет Менеджмент Україна», (м. Київ), </strong>юрисконсульт </p>
    <p>Працювала з моменту створення компанії</p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ol><li>1. Реєстрація компанії, отримання ліцензій на управління активами, адміністрування недержавних пенсійних фондів, криптографічний захист інформації.</li><li>2. Реєстрація інститутів спільного інвестування - ІСІ реєстрація регламенту, проспекту емісії, інвестиційної декларації фонду).</li><li>3. Складання і юридична експертиза договорів.</li><li>4. Реєстрація недержавних пенсійних фондів (статут, пенсійні схеми, інвестиційні декларації, реєстрація фінансової установи).</li><li>5. Реєстрація суб'єктів господарської діяльності, реєстрація емісій цінних паперів ІСІ.</li><li>6. Супровід перевірок Державної комісії з регулювання ринку фінансових послуг, Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку.</li><li>7. Робота з державними органами (Державна комісія з регулювання ринку фінансових послуг, Державна комісія з цінних паперів і фондового ринку, районні адміністрації м. Києва, ВВІР, фонд зайнятості – в частині працевлаштування іноземних громадян, та ін).</li><li>8. Працевлаштування іноземців, оформлення посвідки на проживання.</li><li>9. Кадровий облік в компанії.</li><li>10. Діловодство, документообіг і ділове листування.</li></ol><p>2002 - 2004</p>
    <p><strong>Дочірнє підприємство «Фірма «Ю.Ен.Джі.» (ВАТ «Фінансова компанія «Укрнефтегаз»), (м. Київ), юрисконсульт</strong></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>1. Ведення договірної роботи (договори на проведення зборів акціонерів, випуск буклетів - річних звітів підприємств і ін.).</p>
    <p>2. Реєстрація, перереєстрація підприємств.</p>
    <p>3. Реєстрація випусків акцій ЗАТ, ВАТ (збільшення, зменшення статутного фонду підприємств, зміна номінальній вартості акцій, викуп емітентом власних коштовних паперів).</p>
    <p>2001- 2002</p>
    <p><strong>ВАТ «Базис-інвестмент», (ВАТ «Фінансова компанія «Укрнафтогаз»), (м. Київ), фахівець бек-офісу</strong></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ol><li>1. Підготовка і оформлення документів по договорах (з цінними паперами).</li><li>2. Контроль виконання етапів договору і внутрішній облік операцій по договорах з цінними паперами.</li><li>3. Облік операцій бек-офиса, складання звітів в Держ.комісію з цінних паперів і фондового ринку України.</li></ol><p>грудень 2000-2001</p>
    <p><strong>ТОВ «Маркетингові комунікації України - ВелГард», (м. Київ), юрист</strong></p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <ol><li>1. Правова експертиза договорів, контроль їх виконання, складання нових договорів з партнерами (комплексне обслуговування клієнтів по розміщенню рекламних матеріалів в ЗМІ, надання поліграфічних послуг).</li><li>2. Реєстрація знаку для товарів і послуг.</li><li>3. Представлення інтересів підприємства в органах державної влади.</li><li>4. Ведення кадрового обліку і документації.</li></ol><p>додаткові відомості</p>
    <p>Легко вчуся, люблю отримувати нові знання.</p>
    <p>Особисті якості - відповідальність, комунікабельність.</p>
    <p>Користувач ПК: Windows, електронні бази нормативних документів (Liga, Законодавство, Рада)</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Юрисконсульт







    Jobs.ua рекомендує переглянути: