Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Аналітик бізнес-процесів | Lean Менеджер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p><br /></p>
    <p>Кум Дмитро Сергійович</p>
    <p>Дата рождения:</p>
    <p>31 авг 1991</p>
    <p>Регион:</p>
    <p>Київ</p>
    <p>Возможность переезда:</p>
    <p>Львів, Дніпро, Тернопіль, Інші країни</p>
    <p>Телефон(ы):</p>
    <p>+38 (095) 248 - 58 - 44</p>
    <p>E-mail:</p>
    <p>dmitry.sergeevich@ukr.net</p>
    <p>Аналітик бізнес-процесів | Lean Менеджер 15 000 грн.<br /></p>
    <p> <br /></p>
    <p><br /></p>
    <p> <strong>Ключевая информация</strong></p>
    <p> </p>
    <p>Довгостроковий та успішний досвід управління бізнесом на посаді директора філії (послуги перевезення, автотранспорт, логістика).</p>
    <p>Організаторські, управлінські та аналітичні здібності. Досвід розвитку компанії та реалізація прибуткових проектів. Стратегічне планування, аналітика.</p>
    <p> <strong>Опыт работы</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Бізнес аналітик</strong></p>
    <p>Жов 2020 - по сьогодні (1 рік 10 міс)</p>
    <p><strong>Джин спецтех</strong> </p>
    <p> Транспорт и Логистика </p>
    <p>Обов'язки:</p>
    <p>інтеграція та поліпшення всіх виробничих ланцюжків з управлінськими та бухгалтерським обліком;</p>
    <p>Участь як аналітик у повному циклі проектів з автоматизації бізнес-процесів логістичної компанії.</p>
    <p>аналіз бізнес-процесів; проектування логіки системи;</p>
    <p>аналітичні дослідження з пошуку та визначення оптимальної бізнес-моделі;</p>
    <p>аудит бізнес-процесів (первинний, періодичний, таймінг), коригування та підготовка пропозицій щодо вдосконалення бізнес-процесів.</p>
    <p>розробка регламентів, розпоряджень, посадових інструкцій, систем мотивації;</p>
    <p>тестування системи, проведення навчання користувачів роботі у новій системі.</p>
    <p>Автоматизація формування набору показників аналізу фінансових результатів.</p>
    <p>досягнення:</p>
    <p>збільшення% прибутковості компанії, збільшення зростання , кількості замовлень та тенденції попиту на всі види послуг, розроблено та впроваджено професійні стандарти для структурних підрозділів</p>
    <p><strong>Директор філії</strong></p>
    <p>Жов 2018 - Лис 2020 (2 роки 2 міс)</p>
    <p><strong>Служба Таксі OPTI 579</strong> </p>
    <p> Транспорт и Логистика </p>
    <p>Управління та організація роботи філії служби таксі</p>
    <p>Повна організація та контроль роботи чинного таксопарку, адміністративного та диспетчерського персоналу</p>
    <p>Підвищення ефективності та оптимізація бізнес-процесів усередині компанії;</p>
    <p>Контроль за виконанням фінансових та економічних показників діяльності компанії.</p>
    <p>Ринковий та галузевий аналіз, маркетингові дослідження;</p>
    <p>Забезпечення досягнення необхідних планових показників прибутковості та показників рентабельності компанії</p>
    <p>Оперативна оцінка результатів діяльності підприємства;</p>
    <p>Участь у проведенні переговорів та укладанні комерційних договорів із корпоративними клієнтами</p>
    <p>Розробка та впровадження систем мотивації для всіх підрозділів, що мають відношення до показників фінансової ефективності компанії.</p>
    <p>Участь у розробці нових продуктів.</p>
    <p>Ведення та розробка рекламної кампанії, робота над розвитком та впізнаваністю бренду. Ведення переговорів із рекламними підрядниками. Участь у тематичних виставках та заходах. </p>
    <p><strong>Инженер ПТО</strong></p>
    <p>Лип 2018 - Жов 2018 (4 міс)</p>
    <p><strong>"КСП Харьковгорлифт"</strong> </p>
    <p> Промышленность и Производство </p>
    <p>Складання актів виконаних робіт, складання дефектних актів на реконструкцію, ремонт, відповідно до проектної документації, перевірка проектно-кошторисної документації.</p>
    <p>Управління підрядними організаціями та ведення документообігу.</p>
    <p><strong>Мережевий інженер</strong></p>
    <p>Тра 2018 - Лип 2018 (3 міс)</p>
    <p><strong>ЧП Аксиома, Харьков (IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования)</strong> </p>
    <p> IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования </p>
    <p>-Адміністрування комп'ютерного парку підприємства, локальної мережі, серверів та сервісів. Підтримка АСУТП Сіріус QNX, адміністрування серверів FreeBSD (dns, dhcp, mail, etc.), адміністрування серверів MS Windows Server 2003-2012 (Active Directory, DHCP, RDP, DFS, etc.). Адміністрування активного та пасивного мережевого обладнання Cisco, D-Link, MikroTik.</p>
    <p>Оформлення друкованої продукції Adobe Photoshop. Консультація користувачів.</p>
    <p>Договірна робота, складання бюджету відділу, закупівля обладнання та ПЗ.</p>
    <p><strong>Системний інженер</strong></p>
    <p>Січ 2015 - Чер 2017 (2 роки 6 міс)</p>
    <p><strong>УПФУ</strong> </p>
    <p> IT </p>
    <p>Головний спеціаліст "системний інженер" відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України</p>
    <p>Обов'язки</p>
    <p>1) забезпечує ефективне виконання закріплених за ним напрямів роботи у сфері захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах АРМА;</p>
    <p> 2) забезпечує застосування електронного цифрового підпису на допомогу при генерації їх особистих і відкритих ключів, здійснює ведення обліку коштів електронного цифрового підпису, що використовуються в установі;</p>
    <p> 3) бере участь у впровадженні та забезпеченні ефективного використання у сучасних інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних технологій у частині контролю захисту інформації;</p>
    <p> 4) забезпечує технічну та/або технологічну підтримку засобів телекомунікаційної, комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки у структурних підрозділах де використовуються комплекси захисту інформації;</p>
    <p> 5) збирає та аналізує інформацію про надійність роботи засобів телекомунікаційної, комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки у структурних підрозділах де використовуються комплекси захисту інформації;</p>
    <p> 6) надає методичну допомогу та технічну підтримку структурним підрозділам з питань ведення інформації з обмеженим доступом;</p>
    <p> 7) аналізує стан захищеності інформації здійснює моніторинг уразливості та загроз у сфері захисту інформації, обґрунтовує вибір та впровадження заходів захисту інформації;</p>
    <p> 8) розробляє нормативну документацію та планування діяльності щодо захисту відомостей економічного, технологічного та організаційного характеру, а також інформації, що належать до комерційної, фінансової, адміністративної, кадрової та господарської діяльності, які довірені або стали відомі працівникам у зв'язку з виконанням посадових обов'язків;</p>
    <p> 9) розробляє та реалізує заходи щодо захисту інформації з обмеженим доступом;</p>
    <p> 10) організовує та контролює процес надання прав доступу користувачів до інформаційних ресурсів, режиму використання робочих місць для обробки інформації з обмеженим доступом. Контролює виконання працівниками правил захисту інформації, використання інформаційних ресурсів;</p>
    <p> <strong>Образование</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Українська інженерно-педагогічна академія</strong> (Харків)</p>
    <p>Год окончания 2015 </p>
    <p>КТУН </p>
    <p> <strong>Владение языками</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Англійська</strong> - середній </p>
    <p><strong>Польська</strong> - середній </p>
    <p><strong>Російська</strong> - вільно </p>
    <p><strong>Українська</strong> - рідна </p>
    <p> <strong>Курсы, тренинги, сертификаты</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Школа маркетингу "Web Machine"</strong>(Харьков)</p>
    <p>Год окончания 2019 </p>
    <p>• Маркетинг. Суть</p>
    <p>• Основні завдання маркетингу</p>
    <p>• Маркетинг-мікс</p>
    <p>• Маркетингові дослідження</p>
    <p>• Види маркетингу</p>
    <p>• Позиціювання</p>
    <p>• Маркетинг та інтернет-маркетинг</p>
    <p>• Стратегічний маркетинг</p>
    <p>• та стратегія інтернет-маркетингу</p>
    <p>• Основи SEO/PPC</p>
    <p>• Аудит ніші: цільова аудиторія та конкуренція</p>
    <p>• Розробка стратегії просування</p>
    <p>• Семантичне ядро</p>
    <p>• Робота з CMS / Framework</p>
    <p>• Внутрішня оптимізація сайту</p>
    <p>• Зовнішня оптимізація сайту: контентне та посилальне просування</p>
    <p>• Сервіси та інструменти</p>
    <p>• Принципи реклами онлайн та її види</p>
    <p>• Основа роботи в Google Ads</p>
    <p> <strong>Дополнительная информация</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Водительское удостоверение</strong></p>
    <p>Права водія категорії B</p>
    <p><strong>Общественная деятельность</strong></p>
    <p>Організація піар акцій та участі у міжнародних виставках та конференціях, фестивалях, активна робота над впізнаваністю бренду в місті.</p>
    <p><strong>Компьютерные навыки</strong></p>
    <p>Досвідчений користувач</p>
    <p><strong>Личные качества</strong></p>
    <p>цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість у стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативність, націленість на результат, організаторські здібності.</p>
    <p>Это резюме создано на rabota.ua.</p>
    <p>Самую свежую версию этого резюме вы можете скачать здесь: rabota.ua/cv/20859260</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: