Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Технічний директор (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>Мілєвський Володимир Юрійович</p>
    <p>Керівник відділу технічного обслуговування, </p>
    <p>Керівник проекту обслуговуючої компанії 60’000грн</p>
    <p>Вік: 39 років</p>
    <p>Місто проживання: Київ</p>
    <p>Сімейне положення: Одружений; батько 3-х дітей. </p>
    <p>повний робочий день, віддалена робота<br /></p>
    <p><strong>Мета:</strong> Працевлаштування на посаду Керівника служби експлуатації або Керівника проекту</p>
    <p> <br /><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>ТОВ «ФМ-Стандарт» 01.05.2011р – 13.12.2013р</p>
    <p>ТОВ «Чистий Світ-ФМ» 14.12.2013р – 11.04.2016р</p>
    <p>ТОВ «Фасіліті» 12.04.2016р – 31.01.2018р</p>
    <p>ТОВ «Будстар Груп» - 01.02.2018р – 01.04.2020р<br /></p>
    <p><strong>Проект:</strong> Акціонерне Товариство «Альфа-Банк» (ПАТ «Укрсоцбанк»/ «UniCredit Bank»)</p>
    <p><strong>Посадові обов’язки: </strong></p>
    <ul><li>Аналіз проекту договору виконання робіт з технічного обслуговування; внесення та погодження правок;</li><li>Розробка та впровадження покрокового алгоритму взаємодії між структурними підрозділами виконавця та замовника;</li><li>Переговори з представниками замовника по впровадженню алгоритму взаємодії;</li><li>Впровадження системи диспетчеризації у роботі з замовником та технічним персоналом </li><li>Постійна присутність у офісі замовника для врегулювання поточних питань;</li><li>Проведення співбесід з технічним персоналом виконавця;</li><li>Організація та супровід процесу виконання робіт у регіонах України;</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності проектно-технічної та дозвільної документації замовника на будівлі, інженерні мережі, агрегати</li><li>Технічний аудит наявності та відповідності договорів поставки енергоресурсів, надання послуг з утримання та вивозу ТБВ</li><li>Переговори з представниками РПО та ЖКГ по розірванню, пролонгації, підписанню договорів постачання енергоресурсів та надання послуг</li><li>Супровід представників РПО на об’єктах замовника</li><li>Вирішення питань з приводу порушень споживання ресурсів «на місці»</li><li>Участь у засіданнях комісій РПО з приводу актів порушень</li><li>Отримання, обробка та виконання заявок замовника</li><li>Проведення навчання технічного персоналу виконавця</li><li>Організація та контроль робіт з підготовки об’єктів замовника до опалювального сезону</li><li>Організація та контроль усунення аварійних ситуацій на об’єктах замовника</li><li>Пошук, організація та контроль виконання робіт спеціалізованими підрядними організаціями</li></ul><p><strong>Освіта:</strong></p>
    <ul><li>«Національний Університет Біоресурсів І Природокористування України», м. Київ;</li></ul><p>Ступінь: Магістр з відзнакою (диплом М17 №048561);</p>
    <p>Спеціальність: «Електрифікація та автоматизація сільського господарства»;</p>
    <p>Період навчання: 01.09.2015р – 31.03.2017р;</p>
    <ul><li>«Національний Університет Біоресурсів І Природокористування України», м. Київ;</li></ul><p>Ступінь: Бакалавр (диплом В15 №025785);</p>
    <p>Спеціальність: «Енергетика та електротехнічні системи в агропромисловому комплексі»;</p>
    <p>Період навчання: 01.09.2010р – 25.06.2015р</p>
    <ul><li>«Київський Професійно-Педагогічний Коледж» ім. А. Макаренка;</li></ul><p>Ступінь: Молодший спеціаліст (диплом КВ №2147841);</p>
    <p>Спеціальність: Правознавство;</p>
    <p>Період навчання: 01.09.1998р – 29.06.2002р</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Професійні та інші навики:</strong></p>
    <ul><li><strong>Працюю дистанційно з 01.05.2015р;</strong></li><li>Документоведення, ведення ділового листування</li><li>Проведення ділових переговорів</li><li>Навики розробки і підтримки адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією</li><li>Тактичне та стратегічне планування</li><li>Дистанційне вирішення конфліктних ситуацій</li><li>Вміння знаходити «спільну мову» та домовлятись</li><li>Вміння заспокоювати співробітників дистанційно</li><li>Швидкість у прийнятті рішення та відповідальність за їх наслідки</li></ul><p><strong>Мови:</strong></p>
    <ul><li>Українська – вільно</li><li>Російська – вільно</li></ul><p><strong>ПК:</strong></p>
    <ul><li>Windows</li><li>Outlook Express</li><li>MS Word</li><li>MS Excel</li><li>MS Internet Explorer</li><li>Power Point</li><li>1С Підприємство – базові знання;</li></ul><p><strong>Посвідчення водія:</strong> </p>
    <ul><li>Категорії «В» серія ААВ </li></ul><p>№179830 від 19.11.2008р;</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: