Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер 1с (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>РЕЗЮМЕ</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong> ЩУКІНА СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА</strong></p>
    <p> М. Одеса, вул.  Паустовського.</p>
    <p>Мета здобуття<br /></p>
    <p><strong>Отримання посади бухгалтера або оператора 1С</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТЫ</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Липень 2021р. – березень 2022 р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ПрАТ «АМ «Фармація» (роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, перевірка документів діяльності аптек, робота з контрагентами, регістрація податкових накладных.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Грудень 2017р. – грудень 2018р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «Лайм Кеш» (фінансові послуги)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Бухгалтер </p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та податкової звітності, оформлення виконавчої, розпорядної документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Липень 2017р. - грудень 2017р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ОФ ТОВ «Лайм-фінанс» (фінансові послуги)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Бухгалтер </p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та податкової звітності, оформлення виконавчої, розпорядної документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Грудень 2016р. - червень 2017р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «IT Ойл» (реалізація палива)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Менеджер </p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Пошук та залучення нових клієнтів (оброблення вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, заключення договорів)</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Листопад 2015р. - серпень 2016р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «Южная топлівна компанія» (реалізація палива)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та податкової звітності, оформлення виконавчої, розпорядної документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>вересень 2013р. – вересень 2015р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «ЧОРНОМОРГІДРОБУД» (електромонтажні та інші спеціалізовані будівельні роботи)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та податкової звітності, оформлення виконавчої, розпорядної документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>лютий 2007р. – липень 2013р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «АПЕКС-Н» (операції з нерухомим майном)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та податкової звітності, оформлення виконавчої, розпорядної документації підприємства.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>червень 2006р. - січень 2006р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>«КОМПАНИЯ АСК» у вигляді ТОВ (організація та проведення грального бізнесу)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Бухгалтер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Ведення та обробка первичної документациії, оформлення авансових звітів, касса</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Травень 2004р.- травень 2005р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «ЮГОС» (оптова торгівля зерновими культурами)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Заступник директора</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Закупка та організація реалізації товарів, складання договорів, робота з банками, рішення адміністративних питать.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>Січень 2004р. - травень 2004р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «ЮГОС» (оптова торгівля зерновими культурами)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>менеджер</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Закупка зерна</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>лютий 2002р. - січень 2004р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>ТОВ «АГРО-ЮГ» (оптовая торгівля зерновими культурами)</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Директор</p>
    <p>Обов’язки</p>
    <p>Закупка та організація реалізації товарів, рішення адміністративних питань</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p> березень 1994р. - січень 2001р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОНИЙ СУД м. Одеси</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Секретар судових засідань.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Період роботи</strong></p>
    <p>квітень 1986р. - лютий 1994р.</p>
    <p>Компанія</p>
    <p>СКБ «МОЛНИЯ»</p>
    <p>Посада</p>
    <p>Технік-конструктор 1 категорії.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ОСВІТА</strong></p>
    <p>1989-1992р.р.</p>
    <p>Одеський політехнічний інститут</p>
    <p>1983-1986р.р.</p>
    <p>Одеський технікум вимірювань, диплом техніка-метролога радіоапаратури</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong> Додаткова освіта</strong></p>
    <p>2001р.</p>
    <p>Курси оператора компьютерного набора, 4-й розряд.</p>
    <p>2006р.</p>
    <p>Курси «Бухгалтерський та налоговий облік на підприємстві»</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ДОДАТКОВО</strong></p>
    <p>Навички</p>
    <p>ПК – досвідчений користувач, знання Microsoft Office, 1С8, «Банк-Клиент», MEDOC, ЛІГА, знання оргтехніки, мова – російська, українська. Досвід ведення ФОП.</p>
    <p>Ділові якості</p>
    <p>Здатність до прийняття рішень, вимогливість до себе та оточуючим, прагнення до організації чіткого та сбалансованого виробничого процесу.</p>
    <p>Особисті якості</p>
    <p>Старанність, коммунікабельність, навченність, немає шкідливих звичок</p>
    <p>Персональні дані</p>
    <p>09 червня 1966 р.н, в шлюбі не перебуваю, дітей нема, кредитних договорів з фінансовими установами немає.</p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: