Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
помічник директора ТОВ «Ніц» Планті»» <p>1.Прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, </p>
<p>переданих керівникові на підпис і їхнє редагування;</p>
<p>2.Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами: організаційною </p>
<p>технікою, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній </p>
<p>роботі;</p>
<p>3.Організація презентацій по запиту керівника та колег;</p>
<p>4.Забезпечення транспорту, бронювання готелів, квитків; </p>
<p>5.Організація зустрічей, переговорів;</p>
<p>6.Поїздки у відрядження для рішення питань, означених керівником;</p>
<p>7.Супроводження керівника на зустрічах, у поїздках;</p>
<p>8.Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; </p>
<p>9.Ведення протоколів та інших документів, що оформлюють хід і результат </p>
<p>зустрічей, переговорів, нарад;</p>
<p>10.Виконання особистих доручень;</p>
<p>11.Обробка заявок в 1с;</p>
<p>12.Ведення інстаграмму, фейсбуку - написання постів;</p>
<p>13.Спілкування з іноземними партнерами</p>
помічник керівника Webbranding <p>1.Ведення діловодства керівника;</p>
<p>2.Координація діяльності керівництва;</p>
<p>3.Ведення переписки від імені організації;</p>
<p>4.Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків;</p>
<p>5.Забезпечення керівника всією необхідною інформацією за запитом.</p>
помічник маркетолога Boosteroid <p>1.Виконання якісного аналізу ринку;</p>
<p> 2.Систематичний аналіз конкурентів;</p>
<p> 3.Пошук нових цікавих, взаємовигідних пропозицій;</p>
<p> 4.Аналіз динаміки ринку;</p>
<p> 5.Написання постів;</p>
<p> 6.Вміння користуватися Bitrix24;</p>
<p> 7.Навики в продажах.</p>