Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Менеджер (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Асистент керівника технічного відділу</strong></p>
    <p> (2018-2019) | Київський міжнародний кінофестиваль "Молодість"</p>
    <p></p>
    <p>• комунікація із персоналом кінотеатру; </p>
    <p>• координація логістики (кур'єрів); </p>
    <p>• пошук субтитрів; </p>
    <p>• налагодження субтитрів; </p>
    <p>• контроль своєчасного початку презентації фільмів та кінопоказів; </p>
    <p>• складання графіків роботи волонтерів; </p>
    <p>• координація волонтерів технічного відділу; </p>
    <p>• контроль та допомога волонтерам.</p>
    <p></p>
    <p><strong> Програмний координатор</strong></p>
    <p>(вересень - жовтень 2018) | АнтистресФест</p>
    <p><br /></p>
    <p>• займалася залученням та акредитацією ЗМІ; </p>
    <p>• розробляла таймінг програми; </p>
    <p>• складала графіки виступу лекторів; </p>
    <p>• зустрічала гостей та учасників фестивалю.</p>
    <p><br /></p>
    <p> <strong>Координатор локації </strong></p>
    <p>(березень - квітень) | Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays</p>
    <p></p>
    <p>• контроль запуску сеансу (показу) у кінотеатрі; </p>
    <p>• комунікація з адміністрацією кінотеатру та технічним персоналом (кіномеханіки та кінотехніки); </p>
    <p>• прийом та розміщення рекламної та інформативної продукції (програми, буклети та інше); </p>
    <p>• координація волонтерів; </p>
    <p>• вирішення конфліктних ситуацій.</p>
    <p></p>
    <p></p>
    <p><strong> Head of print traffic</strong></p>
    <p>(липень 2020 - червень 2021) | КМФ "Молодість"</p>
    <p></p>
    <p> • прийом міжнародних посилок із записами фільмів. </p>
    <p>• перевірка цілісності та комплектуючих. </p>
    <p>• облік посилок в електронному вигляді (Excel). </p>
    <p>• складання оптимальних маршрутів для кур'єрів (волонтерів). </p>
    <p>• узгодження режиму роботи кур'єрів (волонтерів).</p>
    <p>• складання графіків запису фільмів у кінотеатрах.</p>
    <p>• формування плейлистів для апаратних (кіномеханіків) кінотеатрів. </p>
    <p>• узгодження всіх змін у програмі фестивалю із програмним та іншими відділами. </p>
    <p>• технічна допомога у кінотеатрі із встановленням додаткових субтитрів.</p>
    <p></p>
    <p><strong>Івент-менеджер \ координатор персоналу</strong></p>
    <p>(липень 2015 - жовтень 2021) | Фестиваль фарб Холі</p>
    <p><br /></p>
    <p>За цей період провели 14 заходів, включаючи 9 фестивалів та 5 забігів. </p>
    <p>• допомога у виборі місця та дати проведення заходу; </p>
    <p>• розробка програми фестивалю; </p>
    <p>• наповнення локації активностями для дітей та дорослих; </p>
    <p>• рекрутинг та підготовка персоналу, у тому числі волонтерів; </p>
    <p>• координація волонтерів перед та під час заходу; </p>
    <p>• розмітка карти заходу (поділ локації на зони); • контроль монтажу та демонтажу локації на всіх зонах: сцена, фудкорти, вхідні зони тощо; </p>
    <p>• комунікація з охоронними структурами під час проведення заходів, а також із квитковою службою; </p>
    <p>• акредитація фотографів; </p>
    <p>• зустріч акредитованих фотографів, ЗМІ та спеціальних гостей; </p>
    <p>• створення контенту для соціальних мереж. </p>
    <p>Також брала участь в організації Color Run 2017 та Holi Run 2018, Holi Run 2019, Holi Run 2020 та Zombie Run Fest 2019 у Києві. Для забігів виконувала: </p>
    <p>• розробку маршруту; </p>
    <p>• набір волонтерів та їх підготовку; </p>
    <p>• розподіл волонтерів на локації; </p>
    <p>• створення квестів та завдань для учасників забігу; </p>
    <p>• інша допомога у підготовці та проведенні забігів. </p>
    <p>Допомагала в організації та проведенні DriveMusicShow у 2018 році. Займалася набором та координацією волонтерів.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Координатор персоналу\фотограф</strong></p>
    <p>(червень 2021 - по нині) | Фестиваль автомобільної культури Kyiv VAG Festival</p>
    <p>• набір, навчання близько 50 волонтерів; </p>
    <p>• координування роботи волонтерів та охорони; </p>
    <p>• відбір учасників виставки; </p>
    <p>• розробка карти розміщення учасників (понад 300 автомобілів); </p>
    <p>• робота з акредитованими ЗМІ та фотографами; </p>
    <p>• фотозвіти для партнерів та спонсорів; </p>
    <p>• фотозйомка підготовки та проведення фестивалю.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: