Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Слизченко Дарина Сергіївна</p>
<p>Повний робочий день. </p>
<p>Бажана заробітна плата: 20 000.00 гривень. </p>
<p>Особиста інформація<br /></p>
<p>Громадянство: Українка.</p>
<p>Дата народження: 05.11.1998 року.</p>
<p>Місто: Київ. </p>
<p>Стать: Жіноча. </p>
<p>Сімейний стан: заміжня (дітей немає).</p>
<p>Ціль: Працювати в стабільній компанії з кар’єрним зростанням, дружнім колективом та гідною оплатою праці. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта: </strong></p>
<p>Начальний заклад: Київський Національний Торгово – економічний університет (вересень 2018 рік – лютий 2021 року бакалавр);</p>
<p>Факультет: Фінансів та обліку; </p>
<p>Спеціальність: Банківська справа. </p>
<p> Начальний заклад: Київський Національний Торгово – економічний університет </p>
<p>(вересень 2021 рік – лютий 2023 року магістр);</p>
<p>Факультет: Фінансів та обліку;</p>
<p>Спеціальність: Банківська справа . </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Період роботи: липень 2018 року - лютий 2019 року (7 місяців) </p>
<p>Посада: Касир; </p>
<p>Організація: АТ «Райффайзен Банк Аваль»;</p>
<p>Обов’язки: </p>
<p>-здійснення касових операцій з готівковими коштами;</p>
<p>-валюто – обмінні операції; </p>
<p>-здійснення крос-продажів. </p>
<p>Період роботи: лютий 2019 рік – серпень 2019 року (7 місяців) </p>
<p>Посада: Провідний економіст по роботі з клієнтами мікро, малого та корпоративного бізнесу; </p>
<p>Організація: АТ «Райффайзен Банк Аваль»; </p>
<p><br /></p>
<p>Обов’язки: </p>
<p>- супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;</p>
<p>-відкриття поточних та карткових рахунків Юридичним особам;</p>
<p><br /></p>
<p>Період роботи: серпень 2019 рік – листопад 2019 року (4 місяців) </p>
<p>Посада: Головний економіст з продажу та сервісу клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу ; </p>
<p>Організація: АТ «Райффайзен Банк Аваль»; </p>
<p>Обов’язки: </p>
<p>-супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;</p>
<p>відкриття поточних та карткових рахунків юридичним особам;<br /></p>
<p>супроводження виплат заробітної плати, лікарняних, перевірка оплати податків;<br /></p>
<p>продаж банківських продуктів (кредити, депозити, впевненість 24/7, еквайринг, зарплатні проекти);<br /></p>
<p>розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб;<br /></p>
<p>виконання планових показників.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>Період роботи: листопад 2019 року – листопад 2020 рік (12 місяців) </p>
<p>Посада: Старший менеджер з продажу та сервісу клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу; </p>
<p>Організація: АТ «Райффайзен Банк Аваль; </p>
<p>Обов’язки: </p>
<p>супровід та обслуговування клієнтів мікро, малого та корпоративного бізнесу;<br /></p>
<p>відкриття поточних та карткових рахунків юридичним особам;<br /></p>
<p>продаж банківських продуктів (кредити, депозити, впевненість 24/7, еквайринг, зарплатні проекти);<br /></p>
<p>розрахунково-касове обслуговування юридичних осіб;<br /></p>
<p>виконання планових показників.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>Період роботи: листопад 2020 рік – листопад 2021 рік </p>
<p>Посада: Старший менеджер по роботі з клієнтами малого і мікробізнесу та сегменту </p>
<p>Преміум;</p>
<p>Організація: АТ «Райффайзен Банк Аваль» </p>
<p>Обов’язки: </p>
<p> - Обслуговування, консультування та супроводження з усіх банківських питань клієнтів сегменту преміум;</p>
<p> - Фінансове планування; </p>
<p> - Виконання планових показників; </p>
<p> - Ідентифікація та верифікація клієнт ФО, ФОП, ПЕП; </p>
<p> - Здійснення контролю Фінансового моніторингу;</p>
<p> - Збір документів на відкриття інвестиційного рахунку за кордоном (Австрія);</p>
<p> - Погодження, підготовка документів на придбання державних ОВДП. </p>
<p><br /></p>
<p>Період роботи: грудень 2021 рік – по теперішній час</p>
<p>Посада: Менеджер у сфері операцій з нерухомості для третіх осіб</p>
<p>Організація: ТОВ «ФК»Гаранд Капітал» </p>
<p>Курси, тренінги:</p>
<p>Курс по роботі з ком’ютерною програмою «M.E.Dok». </p>
<p>Сертифікат від 18.05.2018 року. </p>
<p>Тренінг: Фінансовий аналіз фінансової звітності Юридичної Особи від 20.01.2020 року.</p>
<p>Фінансове планування листопад 2020 року. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація: </strong></p>
<p>Володіння мовами: Російська(вільно), українська (вільно), англійська (базовий); </p>
<p>Комп’ютерні навички: впевнений користувач; </p>
<p>Заняття у вільний час: фітнес, відпочинок на природі. </p>
<p>Особисті якості: вмію працювати в команді та на результат, цілеспрямованість, здатність швидко навчатися, чесність, терплячість, позитивність, уважність, комунікабельність, відповідальність.</p>