Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Юрист (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Єфіменко Анна Олександрівна</strong></p>
    <p><strong>Ціль:</strong> одержання посади юриста</p>
    <p><strong>Дата та місце народження:</strong></p>
    <p>07 червня 1988 року, м. Київ<br /><strong>Вік:</strong> 33 роки<br /><strong>Сімейний стан:</strong> не заміжня.<br /><strong>Адреса:</strong> м. Київ, пр-т Маяковського, 12, кв. 169<br /><br /></p>
    <p><strong>Освіта – вища юридична:</strong></p>
    <p>2005 - 2008 рр. Київський технікум готельного господарства, факультет правознавство, митно-правова спеціалізація, спеціальність – юрист.</p>
    <p>2008 - 2011 рр. Міжгалузевий інститут управління, факультет правознавство, спеціальність – юрист.</p>
    <p> 2011 - 2012 рр. Київський університет туризму, економіки та права, факультет правознавство, спеціальність – юрист.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Березень 2021 – Квітень 2022 – ТОВ «СІ ЕСДІ ЛАБ»</strong></p>
    <p>Посада – юрист.</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>- перевірка контрагентів, щодо можливого ризику майбутньої співпраці;</p>
    <p>- складання та коригування Франчайзингових договорів;</p>
    <p>- ведення прямих перемовин з Франчайзі;</p>
    <p>- надання правової оцінки претензіям, позовам, скаргам, заявам, вимогам, запитам тощо, що пред’явлені Товариству чи Товариством у зв’язку з порушенням його прав і законних інтересів;</p>
    <p>- представлення інтересів Товариства в усіх судах загальної юрисдикції, органах державної виконавчої служби, органах нотаріату, державних органах, організаціях, установах та підприємствах під час розгляду спорів, інших правових питань;</p>
    <p>- підготовка позовних заяв, скарг, здійснення обліку і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні;</p>
    <p>- створення шаблонів, здійснення підготовки, аналізу та супроводу цивільно-правових та господарських договорів, внутрішніх положень, розпоряджень тощо;</p>
    <p>- узагальнення та аналіз практики застосування законодавства в діяльності Товариства, а також вивчення судової практики та її застосування у спорах, учасником яких є Товариство;</p>
    <p>- здійснення юридичного супроводу договорів (розробка, узгодження, внесення змін) оренди/суборенди, зберігання обладнання, послуг поставки, підряду;</p>
    <p>- проведення переговорів з контрагентами, узгодження необхідних умов;</p>
    <p>- складання гарантійних листів, листів на пролонгацію договорів;</p>
    <p>- підготовка документів до участі в тендері з оренди майна;</p>
    <p>- ведення щомісячної звітності / реєстрів договорів та контроль за терміном їх дії;</p>
    <p>- ведення реєстрів вхідної та вихідної документації;</p>
    <p>- моніторинг інспекційного порталу щодо позапланових та планових перевірок;</p>
    <p>- складання довіреностей, запитів, претензій, надання відповідей на адвокатські запити.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Березень 2020 – березень 2021 – ТОВ «СТАР ІНВЕСТМЕНТ ВАН»</strong></p>
    <p>Посада – юрист з примусового стягнення заборгованості.</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <ul><li>здійснення комплексу заходів по врегулюванню проблемної заборгованості юридичних і фізичних осіб;</li><li>формування та реалізація стратегії зі стягнення заборгованості, що включає у себе супровід процедури як на досудовому та судовому етапі, так і під час примусового виконання рішення.</li></ul><p>- участь в роботі по стягненню заборгованості юридичних і фізичних осіб в добровільному порядку;</p>
    <p>- здійснення дій передбачених процедурою виконавчого провадження з примусового виконання судових рішень, реалізації заставного майна боржників;</p>
    <p>- підписання мирових угод та контроль за їх виконанням;</p>
    <p>- ведення звітності про проведену роботу;</p>
    <p>- контроль вхідної кореспонденції.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Вересень 2017 – березень 2020 - ДП «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ТУРИСТ»</strong></p>
    <p>Посада: головний юрисконсульт.</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>- надання правової оцінки претензіям, позовам, скаргам, заявам, вимогам, запитам тощо, що пред’явлені Підприємству чи Підприємством у зв’язку з порушенням його прав і законних інтересів;</p>
    <p>- представлення у встановленому порядку інтересів Підприємства в усіх судах загальної юрисдикції, органах державної виконавчої служби, органах нотаріату, державних органах, організаціях, установах та підприємствах під час розгляду спорів, інших правових питань;</p>
    <p>- підготовка позовних заяв, скарг, здійснення обліку і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні;</p>
    <p>- здійснення підготовки, аналізу та супроводу цивільно-правових та господарських договорів, внутрішніх положень, розпоряджень, наказів Підприємства тощо;</p>
    <p>- узагальнення та аналіз практики застосування законодавства в діяльності Підприємства, а також судову практику в спорах, учасником яких є Підприємство.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Липень – вересень 2017 – АТ «Златобанк» </strong></p>
    <p>Посада: заступник начальника відділу позовної роботи.</p>
    <p>Посадові обов’язки:</p>
    <p>- проведення роботи по врегулюванню проблемної заборгованості боржників/захисту інтересів Банку за позовами, поданими Банком/до Банку, в частині судового супроводження справ на всіх стадіях судового провадження, в тому числі: </p>
    <p>- підготовка та подача позовних заяв до боржників Банку (про стягнення заборгованості, про звернення стягнення на заставне майно, про визнання недійсними правочинів, інші)/зустрічних позовів, апеляційних та касаційних скарг;</p>
    <p>- юридичне забезпечення судового процесу на стадії виконання виконавчих документів про стягнення простроченої заборгованості з юридичних та фізичних осіб, тощо.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Травень 2015 – липень 2017 - ПАТ «Банк «Київська Русь»:</strong></p>
    <p>Посада: начальник відділу позовної роботи.</p>
    <p>Посадові обов’язки: </p>
    <p>- проведення роботи по врегулюванню проблемної заборгованості боржників/захисту інтересів Банку за позовами, поданими Банком/до Банку, в частині судового супроводження справ на всіх стадіях судового провадження, в тому числі: </p>
    <p>- підготовка та подача позовних заяв до боржників Банку (про стягнення заборгованості, про звернення стягнення на заставне майно, про визнання недійсними правочинів, інші)/зустрічних позовів, апеляційних та касаційних скарг;</p>
    <p>- підготовка та подача заяв про порушення провадження у справах про банкрутство відносно боржників Банку, вжиття заходів щодо залучення Банку у справи про банкрутство у якості кредитора;</p>
    <p>- вжиття заходів щодо витребування заставного майна з чужого незаконного володіння;</p>
    <p>- юридичне забезпечення судового процесу на стадії виконання виконавчих документів про стягнення простроченої заборгованості з юридичних та фізичних осіб, тощо;</p>
    <p>- вивчення судової практики з питань стягнення проблемної заборгованості, проведення аналізу та узагальнення факторів, які призводять до спірних судових питань (позовів) з боржниками та вносити пропозиції щодо усунення недоліків в діяльності Банку;</p>
    <p>- дотримання професійної етики у відносинах із клієнтами та працівниками Банку.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>2012 – 30 квітня 2015 - Печерський районний суд міста Києва</strong></p>
    <p>Посада: помічник судді.</p>
    <p>Посадові обов’язки: </p>
    <p>- Вивчення матеріалів справи, здійснення підбору законодавства та матеріалів судової практики, необхідних для розгляду конкретної судової справи; </p>
    <p>- Приймання участі у попередній підготовці судових справ до розгляду, за дорученням судді підготовка проектів судових рішень, процесуальних документів, запитів, листів, виконавчих документів, іншої документації, пов'язаної із розглядом конкретної справи; </p>
    <p>- Заповнення статистичних карток на осіб, стосовно яких розглянуто матеріали кримінального провадження та картки обліку сум, шкоди, завданої злочином; </p>
    <p>- Здійснення контролю заяв, які залишені без руху для усунення недоліків та не підшиті до матеріалів справи;</p>
    <p>- Здійснення оформлення копій судових рішень для направлення сторонам у справі та іншим особам, які беруть участь у справі відповідно до вимог процесуального законодавства, контролює своєчасність надсилання копій судових рішень; </p>
    <p>- Контроль надходження та приєднання до судової справи відповідних матеріалів; </p>
    <p>- Контроль за підготовкою судових засідань, які проводяться під головуванням судді, контролює своєчасність повідомлення про день та час проведення судового засідання осіб, які беруть участь у справі; </p>
    <p>- За дорученням голови суду, керівника апарату суду, судді головуючого у справі, здійснює ознайомлення учасників процесу з матеріалами судових справ. </p>
    <p>- Здійснення перевірки правильності та своєчасності оформлення журналу судового засідання, протоколу судового засідання у разі його ведення, по справах, що знаходяться у провадженні судді; </p>
    <p>- Контроль правильності та своєчасності внесення секретарем судового засідання інформації про рух судових справ та кримінальних проваджень, які перебувають у провадженні відповідного судді і не розглянуті по суті, до АСДС; </p>
    <p>- Внесення інформації про рух заяви про перегляд судових рішень у цивільних та адміністративних справах за нововиявленими обставинами до АСДС; </p>
    <p>- Контроль за своєчасною здачею секретарем судового засідання судових справ, розглянутих під головуванням судді; </p>
    <p>- Координує роботу секретаря судового засідання та надає при цьому методичну та практичну допомогу, в тому числі із забезпечення фіксування судового процесу технічними засобами; </p>
    <p>- Здійснення підготовки довідок, інформаційних листів, повідомлень, інших матеріалів, які пов'язані з розглядом справи; </p>
    <p>- Здійснення підготовки та оформлення статистичних даних, звітів, узагальнень, інформації про кількість і стан розгляду суддею справ усіх категорій тощо; </p>
    <p>- Вивчення та узагальнення практики розгляду суддею справ і застосування законодавства;</p>
    <p>- На час тимчасової відсутності секретаря судового засідання відповідного судді (хвороба, навчання, відрядження, відпустка тощо) здійснює виконання обов’язків секретаря судового засідання; </p>
    <p>- Виконання інших доручень голови суду, судді та керівника апарату суду, що стосуються організації розгляду судових справ. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Знання мов:</strong></p>
    <p>Українська – рідна; російська – вільно; англійська – зі словником.</p>
    <p><strong>Навички:</strong></p>
    <p>Досвідчений користувач: MS Office, навички роботи з Internet і E-mail (Outlook Express).</p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.</p>
    <p><strong>Інтереси та захоплення:</strong></p>
    <p>Художня література, домашні тварини, спорт, мистецтво.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: