Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Менеджер з міжнародних перевезень, менеджер по роботі з клієнтами (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 17 рок. 9 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Керівник відділу з міжнародних поштових відправлень ТзОВ СП «Росан» <p>Організація ефективної та безперебійної роботи офісу, 10-15 чол.Створення та управляння графікамироботи працівників. Наймала та навчала працівників, розробляла навчальні матеріали та скрипти розмов, завдяки цьому ефективність роботи зросла на 25-30%, а адаптація нових співробітників пришвидшилась на 50%. Розробляла та впроваджувала технологію прийому міжнародних поштових відправлень та стандарти обслуговування клієнтів. Успішно впровадила власну стратегію індивідуального підходу до обслуговування клієнтів, що стимулювало 80% клієнтів скористатися послугами компанії повторно і в подальшому стати постійними клієнтами. Проводила роботу зі скаргами та претензіями клієнтів. Приймала участь в написанні технічних завдань ІТ спеціалістам по доопрацюванню програми 1С. За період моєї роботи в компанії успішно проходила перевірки контролюючих органів.</p>
  • Заступник керівника відділу міжнародних поштових відправлень ТзОВ СП «Росан» <p>Ведення документообігу і підготовка звітів, контроль за веденням касової звітності (РРО); контроль за належним рівнем якості послуг та дотримання технологічних процесів;розрахунок вартості перевезення міжнародних посилок; оформлення митних декларацій; реєстрація митних декларацій в 1С; робота зі скаргами та претензіями клієнтів;підготовка письмових відповідей на запити клієнтів; надання консультацій клієнтам в телефонному режимі;</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: