Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Помощник руководителя в офис (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Кобилинська Оксана Миколаївна</p>
    <p>Помічник керівника, адміністратор, 25 000 грн</p>
    <p><br /></p>
    <p>Повна зайнятість.</p>
    <p>Вік:                       39 років</p>
    <p>Місто:                             Київ</p>
    <p>Контактна інформація</p>
    <p>Телефон:                       067 687-32-91</p>
    <p>Ел. пошта:                     o.n.kovrigina1984@gmail.com</p>
    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід роботи</p>
    <p><br /></p>
    <p>Помічник директора підприємства</p>
    <p>з 11.2017 по нині <br />
    ТОВ "Саус Вест Експрес", Київ (кур'єрські послуги)</p>
    <p>Операційна діяльність підприємства, первинна бухгалтерія (базовий рівень роботи в 1С), корпоративна культура підприємства, обов’язки адміністратора. Співпраця з інтернет-магазинами – логістичне направлення.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Робота в Інтернет-магазині - менеджер</p>
    <p>з  03.2023  по 10.2023 (8 місяців) – робота в CRM – системі, супроводження роботи ІМ, прийом замовлень, робота з постачальниками та клієнтами ІМ, формування та відправка замовлень, робота з перевізниками – Нова Пошта, УкрПошта, кур’єрська служба.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Керівник відділу контролю якості</p>
    <p>з 08.2015 по 10.2017 (2 роки 2 місяці)<br />
    ТОВ "Аргумент Телеком", Житомир/Київ (контакт-центр)</p>
    <p>Відкриття даного відділу в КЦ. Написання бізнес-процесів відділу. Розробка форм оцінок та інструкцій по процесам відділу. Приймання атестацій у кандидатів та прослуховування/оцінка працівників по коректності інформування клієнтів і роботи в цілому. Звітність та аналітика показників відділу. Виконувала обов'язки адміністратора КЦ - 1 рік 6 місяців.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Оператор ІКМ, менеджер з продажу, верифікатор, менеджер ОКК</p>
    <p>з 06.2012 по 08.2015 (3 роки 2 місяці)<br />
    ТОВ "Телеконтакт Житомир", Житомир (контакт-центр)</p>
    <p><br /></p>
    <p>Старший касир банку</p>
    <p>з 11.2009 по 09.2011 (1 рік 10 місяців)<br />
    Клиринговый Дом, АБ, Житомир (банк)</p>
    <p>Прийом і перерахунок інкасації; робота з прибутковими, витратними касовими документами, з оголошеннями на внесок готівкою, з чековими книжками; підготовка грошових коштів для завантаження банкоматів; здійснення валютний-обмінних операцій; формування касових звітів дня.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Касир банку</p>
    <p>з 07.2007 по 11.2009 (2 роки 4 місяці)<br />
    Райффайзен Банк Аваль, Житомир (банк)</p>
    <p>Прийом готівки протягом операційного дня; виконання операцій з приймання, визначення справжності та платіжності грошових білетів, перерахування, обліку, сортування, зберігання готівки та інших цінностей; видача готівки; формування, пакування оформлення грошових банкнот; здійснення операцій за допомогою пластикових карток; здійснення валюто-обмінних операцій з готівковою валютою з оформленням належним чином бухгалтерських документів; проведення виплат та відправка грошових переказів; оформлення касових та бухгалтерських документів, які пов'язані з роботою на протязі операційного дня.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Старший продавець</p>
    <p>з 09.2006 по 03.2007 (6 місяців)<br />
    ТОВ "Дастор"/"ЕКО", Житомир (продовольчі товари)</p>
    <p>Операціоніст</p>
    <p>з 10.2005 по 02.2006 (4 місяці)<br />
    УкрСиббанк BNP Paribas Group, Житомир (банк)</p>
    <p>Проведення та оформлення бухгалтерських операцій; приймання та опрацьовування платіжних документів; ведення документації відділення, забезпечення і зберігання; робота по залученню клієнтів на розрахунково-касове обслуговування; відкриття та ведення поточних, депозитних рахунків; здійснення неторгових операцій.</p>
    <p> </p>
    <p><br /></p>
    <p>Освіта</p>
    <p>Житомирський державний технологічний університет</p>
    <p>Економіка підприємства, Житомир<br />
    Вища, з 2001 по 2006 – денна форма навчання</p>
    <p><br /></p>
    <p>Професійні та інші навички</p>
    <ul><li>Навички роботи з комп’ютером<br />
    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google) і електронною поштою (Gmail, Outlook Express).</li></ul><p>Знання мов</p>
    <ul><li>Українська ? вільно</li><li>Російська ? вільно</li><li>Англійська ? початковий</li></ul><p>Додаткова інформація</p>
    <p>Швидко навчаюсь новому, легко знаходжу спільну мову з колективом. Працелюбність, відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, бажання постійного професійного росту та поширення знань. Лідерські та управлінські якості.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: