Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Економіст в банк (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p dir="ltr"><strong> Пилипенко Тетяна Олександрівна </strong></p>
    <p dir="ltr"> </p>
    <p dir="ltr"><strong>Дата народження: </strong>11.11.1977 </p>
    <p dir="ltr"><strong>Громадянство </strong>Українка <br /></p>
    <p dir="ltr"><strong> Бажаний графік роботи: </strong>з 8.00-17.00;  або з 9.00-18.00;  віддалена робота;</p>


    <p dir="ltr"> </p>
    <p dir="ltr"><br /></p>
    <p dir="ltr"><strong>Професійні навички та знання:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Була куратором з оптимізації процесу Документообігу АТ «ОТП Банк» (далі Банк).</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr"> Супроводжувала проект на всіх етапах від закладення плану до презентації готового продукту:</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Проводила зустрічі з внутрішніми клієнтами;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Писала ТЗ;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Ставила терміни виконання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Проводила тестування;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Писала внутрішній нормативний документ «Процедура формування документів дня Банку»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Успішно провела проект з впровадженням нового інструменту бухгалтерських документів дня з економивши Банку 80% паперу;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Перехід електронного архіву бухгалтерських документів дня Банку:</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Переведення реєстрів в електронний вигляд з накладанням ЄЦП та частково первинні документи на паперовому носії;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Систематизувала та архівувала первинні документи на паперовому носії;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Створювала ролі у системі «IT systems Accessrestriction rules;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Будувала звіти за попередній операційний день з системи АВС “В2 та проводила звірку з балансом;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Складанням Номенклатури Департаменту бухгалтерського обліку та звітності;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Була відповідальною за Формування документообігу Банку. Проводила контроль відділів ГО/РВ/мережі по Україні;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Заведення постачальників до Системи «САП»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Створення заявок у системі «СРМ»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Реєструвала довіреності в ГО/мережі;</p></li></ul><p dir="ltr"><strong>Досвідчений користувач ПК:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Microsoft Office: Word, Excel;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Програми: АВС «В2», частково володію знанням у системі «СРМ»; поверхнево «САП»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">"IT Service Desk"; "SharePoint", </p></li></ul><p dir="ltr"> <strong>Інше:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Люди для мене не є ресурсом, а цінністю. Важливо кожній людині в команді/клієнту відчувати свою цінність та важливість. Потрібно спілкуватися з Керівництвом/Командою, обов’язково отримувати зворотній зв’язок.. Подобається вдосконалювати процеси, запроваджувати нові інструменти для полегшення роботи. Можу працювати з великим обсягом інформації. Здатна приймати рішення у нестандартних ситуаціях. . Завжди готова прийти на допомогу, відповідально відношусь до своїх функціональних обов’язків Вважаю Якісно виконана робота – це запорука успіху, бо це є основа. Готова навчатися і розвиватись. Для досягнення своєї мети потрібно виходити з зони комфорту. Головне мати цінності, по процесам можна навчитися.</p></li></ul><p dir="ltr"><strong>Знання мов:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Українська – вільно;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr"> Російська – вільно;</p></li></ul><ul><li dir="ltr"><p dir="ltr"><strong>Хобі:</strong></p></li></ul><ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Саморозвиток;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Катання на лижах;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">Та багато іншого.</p></li></ul><p><strong>Займані посади :</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">2008 р. і по 28 лютого 2022р. в Департаменті бухгалтерського обліку та звітності АТ «ОТП Банк» обіймаю посаду Провідного економіста; Інвалідність 3 група (загальне захворювання).</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">1993р. - ПТУ № 6 Фальцівниця-брошурівниця 5 розряду;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2001р. – здобула вищу освіту НУХТ «Інженер-технолог молочної промисловості»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2014р. здобула другу вищу освіту НАУ «Економіка підприємства»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">1996р.- ТОВ «ВДВ» обіймала посаду Фальцовщиці-брошуровщиці;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2002р. - ПІІ МакДоналз Юкрейн ЛТД»;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2002р. – ПП Регтехніка займала посаду секретаря;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2003 р. Дошкільний заклад №193 обіймав посаду помічник вихователя;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">2005 р. АТ «Галактон» - обіймала посаду контролера харчової продукції;</p></li></ul>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: