Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong></p>
<p><br /></p>
<p>2000 - 2001 рр. Державне казначейство України – фахівець з розподілу коштів;</p>
<p>2001 — 2005 рр. Пенсійний фонд України – керівник відділу персоніфікації;<br /></p>
<p><br /></p>
<p>2005 — 2012 рр. ТОВ «Бріз» - менеджер з продажів<br /></p>
<p> Формування бази клієнтів, проведення переговорів, заключення перспективних договорів, повне супроводження підписаних угод до здачі Замовнику, підтримання та розвиток клієнтської бази;<br /></p>
<p><br /></p>
<p>2012 — 2013 рр. ТОВ «Новий стиль» - керівник проектів</p>
<p> Розробка та постановка короткострокових та довгострокових цілей, пошук та залучення клієнтів, складання звітності, ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази;<br /></p>
<p></p>
<p>2013 — по сьогоднішній день. АТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» - керівник групи закупівель ТМЦ</p>
<p> Проведення аналізу та оцінки ринку Постачальників;<br /></p>
<p> Підготовка тендерної документації для проведення закупівель на Prozoro/Prom.ua;</p>
<p> Проведення закупівель, оцінка цінових пропозицій Постачальників;</p>
<p> Проведення переговорів з Постачальниками на етапі визначення переможця тендеру для досягнення більш оптимальних умов закупівель;</p>
<p> Заключення та ведення договорів на постачання, контроль над видатками, планування і управління бюджетом;</p>
<p> Складання схем поставок та координація їх, включно до відвантаження на склад та прийому комірником;</p>
<p> Підготовка звітності, ведення замовлень, документації;</p>
<p> Ведення бази Постачальників, регулярне її оновлення;</p>
<p> Контроль якості продукції - претензійна робота – виставлення рекламацій;</p>
<p> Контроль взаєморозрахунків;</p>
<p> Забезпечення безперебійного виробничого процесу;</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Навички:</strong></p>
<p> Вільне володіння Microsoft Word, Excel, Power Point;</p>
<p> Вільне володіння програмним комплексом ПК 1С, NAVISION;</p>
<p> Вміння швидко опрацьовувати великий об’єм інформації;</p>
<p> Вміння описувати бізнес-процеси та втілювати їх в життя;</p>
<p> Вільне володіння українською, російською мовами, англійська мова – рівень Pre-Intermediate;</p>
<p> Знання основних принципів роботи в сфері закупівель;</p>
<p> Комунікативні навики;</p>
<p> Навики делегування;</p>
<p> Високі навики ведення переговорів;</p>