Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>Чоботар Ірина </strong></p>
<p><strong>Особисті данні</strong></p>
<p>Дата народження: 19 травня 1987 року</p>
<p>Вік: 35 років</p>
<p>Місто: Вінниця</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Статус: випускник - спеціаліст</p>
<p>вересень 2009 – грудень 2011 рр НУК імені адмирала Макарова</p>
<p>- факультет інженерно - економічний</p>
<p>- спеціальність «Економіка підприємства»</p>
<p> (диплом спеціаліста з відзнакою)</p>
<p><br /></p>
<p>Статус: випускник - магістр</p>
<p>вересень 2004 – 2010 рр НУК імені адмирала Макарова </p>
<p>- факультет автоматики і електротехніка</p>
<p>- спеціальність «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» </p>
<p> (диплом з відзнакою)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Тренінги</strong></p>
<p>Участь у навчальних тренінгах «Основи обслуговування клієнтів. Перехресні продажи» й «Управління конфліктами» від КБ ПриватБанк.</p>
<p>Практикум «Створення відділу продажу» від К. Куницького</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Сертифікати</strong></p>
<p>Сертифікат проходження курсу «Прикладна економіка»</p>
<p>Сертифікат про успішне проходження практикуму «Створення відділу продажу» від К. Куницького</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><br /></p>
<p>ТОВ «Трейдбокс» (ibox)</p>
<p>січень 2021 – листопад 2021 роки Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку регіонального структурного підрозділу Миколаївської обл.</p>
<p><br /></p>
<p>ТОВ «Айбокс» (ibox)</p>
<p>листопад 2011 – серпень 2016 роки Менеджер з питань регіонального розвитку</p>
<p>серпень 2016 – січень 2021 роки Керівник регіонального структурного підрозділу Мик. обл.</p>
<ul><li>розвиток мережі терміналів по місту та області;</li><li>проведення переговорів та укладання договорів з потенційними орендодавцями і провайдерами;</li><li>супроводження процесу установки нових терміналів;</li><li>налагоджування і підтримка дострокових відносин з партнерами;</li><li>моніторинг конкурентного середовища;</li><li>своєчасне підписання актів виконаних робіт, додаткових угод, договорів;</li><li>контроль дебіторської заборгованості;</li><li>взаємодія з банками – інкасуючими організаціями;</li><li>взаємодія з технічною лінією, щодо ремонту терміналів;</li><li>взаємодія з іншими організаціями щодо оренди офісу, його обслуговування;</li><li>контроль над своєчасним оновленням і замовленням рекламної продукції, розміщення її на терміналах та об’єктах оренди;</li><li>виконання планових завдань та представлення звітів по них;</li></ul><p><br /></p>
<p>КБ ПриватБанк</p>
<p>січень 2009 – березень 2009 роки Агент</p>
<p>Виконувані обов’язки :</p>
<p>- продаж банківських продуктів, послуг</p>
<p>вересень 2007 – грудень 2008 роки Менеджер відділення</p>
<p>Виконувані обов’язки:</p>
<p>- надання консультацій щодо продуктів та послуг;</p>
<p>- залучення нових клієнтів на обслуговування: </p>
<p>- привлечение новых клиентов на обслуживание: пошук клієнтів, організація зустріч та переговорів; збір документів, підписання договорів;</p>
<p>- індивідуальна робота із внутрішніми клієнтами з урахуванням аналізу потреб й побажань клієнта;</p>
<p>- ведення клієнтської бази: сегментація за галузевою приналежністю;</p>
<p>- проведення маркетингових досліджень;</p>
<p>- контроль над своєчасним оновленням і замовленням рекламної продукції;</p>
<p>- рішення конфліктних ситуацій;</p>
<p>- виконання планових завдань;</p>
<p>- організація підготовки звітів і аналізу виконання отриманих завдань.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Особисті якості</strong></p>
<ul><li><strong>Ініціативність</strong>: взяла на себе переговори з мережею супермаркетів «N» (зона розвитку якої територіально належала топ менеджерам центральному офісу ibox та менеджерам Одеської обл.) та перша досягла в них успіхів: термінали самообслуговування були розміщені в усіх супермаркетах Миколаєва; і завдяки певних умов договору, були прибутковими та мали статус для компанії як високопріоритетні.</li><li><strong>Стресостійкість: </strong>у боротьбі з конкурентами за прибуткові об’єкти було витиснено значну їх кількість, підписано нових та збережено вже існуючих договорів з ексклюзивними умовами.</li></ul><p><strong>Відповідальність: </strong>завжди готова буда брати/брала на себе відповідальність за рисковані для організації дії задля досягнення певних результатів, успіхів в поставлених компанією задач.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>- вільне володіння комп’ютером та продуктами MS Office; </p>
<p>- права категорії «В»</p>
<p><strong>Знання мов</strong></p>
<p>- українська (вільно);</p>
<p>- англійська, німецька (базовий рівень) </p>
<p><strong>Особисті якості</strong></p>
<p>комунікабельність, відповідальність, оперативність, самоорганізація</p>