Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Ключові знання та навички:</p>
<p>- Фінансовий облік у SAP ERP;</p>
<p>- Контроль витрат підприємства;</p>
<p>- Формування аналітичної звітності;</p>
<p>- Укладання договорів оренди, робіт, послуг;</p>
<p>- Ведення закупівельних процесів;</p>
<p>- Організація та контроль поставок товарів та послуг.</p>
<p></p>
<p>Досвід роботи:</p>
<p>2016 – 2022 АТ «Сбербанк». Фінансове управління. </p>
<p> Відділ фінансового контролю та закупівель</p>
<ul><li>¨ Контроль витрат закупівель підприємства;</li><li>¨ Ведення обліку у межах статей бюджету;</li><li>¨ Деталізований аналіз витрат закупівель;</li><li>¨ Створення зведених таблиць Excel;</li><li>¨ Використання SAP ERP для операцій у модулях Materials Management (MM), Controlling (CO):</li><li>ведення закупівельних процесів (створення замовлень на закупівлю, відомостей обліку робіт, ТАП);</li><li>ведення договорів оренди (створення/супровід/закриття договорів оренди, об'єктів оренди, земельних ділянок тощо);</li><li>ведення контрагентів (CRM Siebel + SAP: внесення до БД інформації про контрагентів, додавання реквізитів, тощо);</li><li>¨ Впровадження та адміністрування сервісу електронного документообігу «Вчасно».</li></ul><p>2014 – 2016 Інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна».</p>
<p> Редактор новин </p>
<ul><li>¨ Написання та публікація новин;</li><li>¨ Моніторинг суспільно-політичних ресурсів.</li></ul><p>2010 – 2014 АТ «Сбербанк». Адміністративне управління.</p>
<p> Відділ логістики та експлуатації будівель</p>
<ul><li>¨ Укладання та ведення договорів оренди приміщень, постачання товарів та послуг;</li><li>¨ Супровід закупівель на всьому життєвому циклі процедури (визначення необхідності, проведення тендеру, укладання договору, запит та контроль постачання, закриття дебіторської заборгованості);</li><li>¨ Організація та контроль постачання товарів/послуг для ЦО та відділень банку.</li></ul><p>Освіта:</p>
<p><strong>2005 </strong><strong>–</strong><strong> 2010</strong> Національний авіаційний університет </p>
<p>Спеціальність 1 (базова): Системи управління: світлотехніка та джерела світла.</p>
<p>Спеціальність 2 (додатк.): Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.</p>
<p>Додаткова інформація:</p>
<p>Англійська мова: Intermediate (B1)</p>