Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Юрисконсульт (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p><strong>Дані про пошук роботи</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Місце роботи:</strong>м.Хмельницький, м.Красилів</p>

    <p><strong>Посада/професія:</strong>юрист, юрисконсульт </p>

    <p><strong>Мета:</strong>Працевлаштування, удосконалення досвіду та практики на посаді юриста</p>

    <p><strong>Бажана зарплата:</strong>14000 - 16000 грн.</p>

    <p><strong>Графік роботи:</strong>Повний</p>

    <p><br /></p>
    <p><strong>Навчання:</strong></p>
    <p>Форма навчання</p>
    <p>заочна</p>
    <p>09.2006-08.2007</p>
    <p>Київський університет права Національної академії наук України, диплом спеціаліста, спеціальність «Правознавство», кваліфікація – юрист</p>
    <p><br /></p>
    <p>09.2002-08.2006</p>
    <p>денна</p>
    <p>Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці, диплом бакалавра, спеціальність «Правознавство», кваліфікація – бакалавр права</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Практика:</strong></p>
    <p>2004 (навчальна)</p>
    <p>Красилівська районна державна адміністрація</p>
    <p>2005 (навчальна)</p>
    <p>Красилівський районний центр зайнятості</p>
    <p>2006 (виробнича)</p>
    <p>Управління праці та соціального захисту населення Красилівської РДА</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Підвищення кваліфікації:</strong></p>
    <p><strong>2007 - </strong>Хмельницький Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади</p>

    <p><strong>2008 - </strong>Київський Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади</p>

    <p><br /></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>10.2006-11.2012</p>
    <p>Головний спеціаліст по контролю правильністю призначення та виплати пенсій управління праці та соціального захисту населення Красилівської РДА</p>
    <p><strong>Функціональні обов'язки: </strong></p>
    <p>-нагляд за призначенням (перерахунку) пенсій.</p>
    <p>-перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями при зміні місця проживання; осіб, які перебувають на повному державному утриманні;допомоги на поховання;</p>
    <p>-перевірка пенсійних справ згідно судових рішень та інше.</p>
    <p><strong>Додаткові фунції:</strong></p>
    <p>-представництво інтересів держави в суді.</p>
    <p>-участь у судових засіданнях.</p>
    <p>-готування позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг, заперечення до позовних вимог.</p>
    <p>-досудове врегулування спорів.</p>
    <p>-надання юридичної консультації.</p>
    <p><strong>Підстава звільнення</strong></p>
    <p>За власним бажанням</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Стаж роботи:</strong></p>
    <p>6 років 2 місяці (безперервний – державна служба)</p>
    <p>11.2013-08.2014<br /></p>
    <p>Юрисконсульт Красилівської житлово-експлуатаційної контори</p>
    <p><strong>Функціональні обов'язки: </strong></p>
    <p>- складання, оформлення цивільно-господарських договорів.</p>
    <p>- досудове врегулювання спорів.</p>
    <p>- готування позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг, заперечення до позовних вимог.</p>
    <p>- представництво інтересів підприємства у судах загальної юрисдикції, органів державної влади.</p>
    <p>- надання юридичної консультації.</p>
    <p>- складання процесуальних документів, що стосуються діяльності підприємства.</p>
    <p>- участь у проведенні відкритих торгів у здійсненні державних закупівель.</p>
    <p>- </p>
    <p><strong>Підстава звільнення</strong></p>
    <p>За згодою сторін</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Стаж роботи:</strong></p>
    <p>9 місяців</p>
    <p>06.2017 - по теперішній час</p>
    <p>Спеціаліст Красилівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану </p>
    <p><strong>Функціональні обов'язки: </strong></p>
    <p>- забезпечення державної реєстрації актів цивільного стану (народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміна імені); формування та ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян; видача повторно свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, витягів з Реєстру</p>
    <p>- приймання для проставлення апостиля офіційних документів,</p>
    <p>- приймання і обробка заяв або звернень, поданих через Веб-портал</p>
    <p><br /></p>
    <p>11.2017-06.2018, 06.2020 - </p>

    <p>Виконуючий обов'язки начальника Красилівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану</p>
    <p><strong>Функціональні обов'язки: </strong></p>
    <p>-здійснення керівництва діяльністю відділу, організовує та контролює його роботу, несе відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.</p>
    <p>-складення місячних, квартальних, річних звітів про державну реєстрацію актів цивільного стану.</p>
    <p>-здійснення особистого прийому громадян.</p>
    <p>-планує роботу відділу та забезпечує належний і своєчасний стан виконання запланованих заходів.</p>
    <p>-забезпечення додержання законності у діяльності відділу</p>
    <p>-розгляд і вирішення питання про внесення змін до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів</p>
    <p>-організація та контроль виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Стаж роботи:</strong></p>
    <p>3 роки 2 місяці (безперервний - державна служба)</p>
    <p><strong>Професійні та особисті якості</strong></p>
    <p><strong>Професійні якості:</strong></p>
    <p>Володіння трудового, пенсійного законодавства, законодавста про соціальне забеспечення, виконавче провадження, законодавтво про державну службу, судоустрій, цивільне,сімейне, та цивільно-процесуальне законодавство, адмінстративне судочинство та ін.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Навички роботи з ПК:</strong></p>
    <p>Досконале володіння Windows, робота з програмами MS Office (Word, Excel, Power point, Access), the Bat, CMS Joomla, FL Studio, 3ds Max та ін.</p>
    <p>Вміле використання ІАЦ «ЛІГА ЗАКОН», «ІнфоДиск»</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мови: </strong>Українська – рідна, російська – вільно, англ. – розмовний рівень.</p>

    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <p>Характер спокійний, урівноважений, пунктуальний, креативний, відповідальний, комунікабельний, швидко освоюю нову інформацію, делове спілкування, вміння аналізувати та логічно мислити.</p>
    <p>Не судимий, до кримінальної відповідальності не притягувався.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Інтереси (хоббі):</strong></p>
    <p>Комп’ютерна графіка, створення веб-сайтів, історія, туризм, спорт, музика.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: