Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Юрист (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p><strong>РЕЗЮМЕ</strong></p>
    <p><strong>Солодкий Олег Васильович</strong></p>
    <p>17.06.1983 року народження.</p>
    <p>Неодружений.<br /></p>
    <p>Освіта - вища юридична. Наявне посвідчення адвоката. ДЕРЖАВНИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО РІВЕНЬ ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ УМД N 00119262.</p>
    <p>Стаж роботи юристом – 17 років.</p>
    <p><strong>Місце проживання - м. Київ</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ПРО СЕБЕ</strong></p>
    <p>Фахівець у галузях адміністративного, цивільного, господарського права та процесу, а також в галузі виконавчого провадження. Маю досвід керівної роботи та представництва інтересів юридичної особи у судах, правоохоронних органах та органах державної влади. 23.01.2018р. отримав свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю. Приклади моєї судової практики можна переглянути у Єдиному державному реєстрі судових рішень України (пошук за прізвищем).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ВІДОМОСТІ ПРО ОСВІТУ: </strong></p>
    <p>21 червня 2000р. закінчив Гребінківську середню школу № 4 Гребінківського району Полтавської області, отримав атестат ТА №13748480 про повну загальну середню освіту з відзнакою та був нагороджений золотою медаллю “За особливі успіхи в навчанні”. </p>
    <p>26 червня 2003р. закінчив Полтавський державний аграрний коледж управління і права за спеціальністю “Правознавство”, кваліфікація - юрист та отримав диплом молодшого спеціаліста ТА № 21541494 з відзнакою. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>07 лютого 2007р.</strong> закінчив Національну юридичну академію України ім. Я. Мудрого за спеціальністю “Правознавство” кваліфікація – юрист та отримав диплом спеціаліста ХА № 30756368 про повну вищу освіту з відзнакою.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>З 27.01.2004р. по 30.12.2004р. працював на посаді спеціаліста першої категорії Київського районного управління юстиції м. Полтави.</strong></p>
    <p><strong> 31.12.2004р. переведений на посаду спеціаліста першої категорії Полтавського міського управління юстиції.</strong></p>
    <p><strong>Функціональні обов’язки спеціаліста першої категорії управління юстиції:</strong> </p>
    <p>Правова робота: ознайомлення зі станом правової роботи на підприємствах, установах та організаціях, а також методичне керівництво правовою роботою в місцевих органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах і організаціях, надання зазначеним органам методичної допомоги в приведенні нормативних актів у відповідність до чинного законодавства. </p>
    <p>Правова освіта населення: Розвиток правової інформатизації, формування у громадян правового світогляду зокрема, шляхом здійснення виступів на правову тематику в засобах масової інформації.</p>
    <p>Кадри: організація роботи з кадрами апарату управління юстиції, ведення особових справ працівників управління та підвищення кваліфікації їх працівників. </p>
    <p> Представництво: представництво інтересів управління та його підрозділів у судах та інших органах державної влади, підприємствах, установах та організаціях різних форм власності. </p>
    <p><strong> 17.02.2006р. переведений на посаду державного виконавця державної виконавчої служби в Київському районі м. Полтави.</strong></p>
    <p><strong> Функціональні обов’язки державного виконавця :</strong></p>
    <p>Примусове виконання рішень судів та інших органів на підставі виконавчих документів, згідно вимог Закону України “Про виконавче провадження”.</p>
    <p>Представництво органу державної виконавчої служби в судах та інших органах державної влади. </p>
    <p>Роз’яснення сторонам їх прав та обов’язків у виконавчому провадженні. </p>
    <p>Співпраця з банківськими установами та відповідними правоохоронними органами щодо розшуку боржника та стягнення заборгованості за виконавчими документами. </p>
    <p><strong>24.05.2007 </strong><strong>року прийнятий на посаду головного спеціаліста-юрисконсульта Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області:</strong></p>
    <p><strong>Функціональні обов’язки головного спеціаліста-юрисконсульта:</strong></p>
    <p>Супроводження справ та оскарження судових рішень в адміністративних, цивільних та господарських судах першої, апеляційної та касаційної інстанції </p>
    <p>Супроводження справ за участю органів Держаної виконавчої служби.</p>
    <p>Представництво інтересів Головного управління в правоохоронних органах та органах державної влади.</p>
    <p>Розгляд звернень громадян та листів правоохоронних органів та органів державної влади.</p>
    <p><strong>З 26.04.2017р. </strong><strong>призначений начальником відділу представництва інтересів Фонду в судах та інших органах юридичного управління </strong><strong>Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.</strong></p>
    <p><strong>Функціональні обов’язки начальника відділу </strong><strong>представництва<strong>:</strong></strong></p>
    <p>Супроводження справ особливої складності та оскарження прийнятих по них судових рішень в адміністративних, цивільних та господарських судах першої, апеляційної та касаційної інстанції.</p>
    <p>Контроль за здійсненням належного представництва інтересів пенсійного органу в судах, органах виконавчої служби, правоохоронних органах та органах державної влади.</p>
    <p>Подання та оформлення звітності щодо роботи відділу представництва.</p>
    <p>Участь у розробці внутрішньо-правової документації.</p>
    <p>Надання юридичних консультацій працівникам підрозділів установи.</p>
    <p><strong>31.05.2021р. звільнений з займаної посади начальника відділу за згодою сторін.</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>НАВИЧКИ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:</strong></p>
    <p>Навички:<br />
    Робота з комп’ютером – впевнений користувач ПК(MS Office, Exel та ін.).</p>
    <p>Досвід роботи з базами та платформами: Ліга: Закон, Законодавство України, тощо.</p>
    <p>Досвід роботи з державними реєстрами: Реєстр судових рішень, Кабінет електронних сервісів, Реєстр виконавчих проваджень, Електронний кабінет платника та ін.</p>
    <p>Мови: </p>
    <p>Українська – рідна(ДЕРЖАВНИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО РІВЕНЬ ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ УМД N 00119262), Російська – вільно, Англійська - Pre-Intermediate – A2.</p>
    <p>Готовий до відряджень.</p>
    <p>Дисциплінований та досвідчений працівник. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня, вимогливий, маю достатню теоретичну підготовку, хороші організаторські здібності, відповідальний та оперативний у прийнятті рішень. Постійно працюю над підвищенням освітньо-кваліфікаційного рівня, схильний до самоосвіти. Маю бажання професійно розвиватися та працювати в галузі юриспруденції.</p>
    <p> </p>
    <p><strong> О.В. Солодкий </strong> </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: