Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p> <strong><strong>Бухгалтер, помічник головного бухгалтера</strong></strong></p>
<p> </p>
<p><strong>Б</strong><strong>єлєнкова Олена Володимирівна</strong></p>
<p><strong>Дата народження:</strong> 03 серпня 1992 року</p>
<p><br /></p>
<p><strong>Мета</strong><strong>:</strong> Здобути посаду бухгалтера з метою вдосконалити свій досвід роботи, допомога головному бухгалтеру по всіх ділянках бухгалтерського обліку.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>· <strong><strong>2010-2012</strong></strong></p>
<p>Київський національний університет харчових технологій (КНУХТ)</p>
<p>Факультет: Факультет обліку, фінансів та підприємницької діяльності</p>
<p>Спеціальність - «Облік і аудит» Кваліфікація: бакалавр.</p>
<p><br /></p>
<p>· <strong><strong>2007-2010</strong></strong></p>
<p>Київський енергетичний коледж</p>
<p>Спеціальність - «Бухгалтерський облік» Кваліфікація: молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p>- знання національних стандартів бухгалтерського обліку та податкового законодавства;</p>
<p>- ведення первинної документації;</p>
<p>- організація та контроль документообігу;</p>
<p>- підготовка даних для складання фінансової, податкової, статистичної звітності;</p>
<p>- розрахунки з постачальниками та замовниками (аналіз, облік і контроль дебіторської, кредиторської заборгованості);</p>
<p>- банківські і касові операції;</p>
<p>- облік запасів на підприємстві;</p>
<p>- робота з податковими органами та державними структурами;</p>
<p>- вивчення і застосування змін в законодавстві.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Навички роботи з комп'ютером, ПЗ:</strong></p>
<p>1С 7,8, BAS, пакет програм Microsoft Office, клієнт-банк, "M.E.DOС", "ВЧАСНО" та ін.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
<p> <strong><strong>2020 - 2022 - </strong></strong><strong><strong>Бухгалтер-аудитор, помічник головного бухгалтера</strong></strong> <strong><strong>ТОВ </strong></strong><strong><strong>"</strong></strong><strong><strong>Кредо</strong></strong><strong><strong> Консалтинг </strong></strong></p>
<p><strong><strong>Груп</strong></strong><strong><strong>"</strong></strong></p>
<p>Ведення бухгалтерського та податкового обліку, аудит обліку на підприємствах різних систем оподаткування (загальна з ПДВ, спрощена з ПДВ, без ПДВ, незалежна професійна) різних видів діяльності. Ведення первинної документації, ВЕД, кадри та зарплата, авансові звіти, касові операції, облік взаєморозрахунків з контрагентами, облік запасів, звіти з виробництва, ведення Книги обліку доходів, облік З-звітів, облік ПДВ та реєстрація податкових накладних. Підготовка фінансової, складання податкової, статистичної звітності.</p>
<p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
<p> <strong><strong>2018 - 2020 - </strong></strong>Адміністратор (з функціями бухгалтера) <strong><strong>ФОП"Нечваль С.В", </strong></strong></p>
<p><strong><strong>ФОП"Пташкін А.О"</strong></strong>. Послуги.</p>
<p>Ведення касових операцій, приймання платежів, облік запасів, продаж товарів і абонементів.</p>
<p> <strong><strong>2012 - 2017 -</strong></strong> <strong><strong>Бухгалтер ТОВ "Метапак"</strong></strong>. Оптова торгівля.</p>
<p>Ведення бухгалтерського обліку підприємства, ведення первинної документації, облік взаєморозрахунків з контрагентами, облік ПДВ та реєстрація податкових накладних. Підготовка звітів: декларація ПДВ, звіт ЄСВ та 1ДФ.</p>
<p> <strong><strong>2013 -</strong></strong> За сумісництвом: <strong><strong>Бухгалтер ТОВ "Акатек". </strong></strong>Оптова торгівля.</p>
<p>Облік ПММ, ТТН.</p>
<p> <strong><strong>2011 - 2012 - </strong></strong><strong><strong>Бухгалтер ТОВ "Брама-V". </strong></strong>Будівництво.</p>
<p>Ведення бухгалтерського обліку підприємства, ведення первинної документації, облік запасів, банківські та касові операції, авансові звіти.</p>
<p>· <strong><strong>2010 - 2011 -</strong></strong> <strong><strong>Бухгалтер ДП </strong></strong><strong><strong>"Дніпро"</strong></strong><strong><strong>. </strong></strong>Видавництво. </p>
<p>Ведення бухгалтерського обліку підприємства на ділянках: ведення первинної документації, кадри, нарахування заробітної плати, сплата податків.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація:</strong> Ділові якості: порядність, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність. Своєчасне вивчення законодавчих і нормативних матеріалів з бухгалтерського обліку.Англійська мова – середній рівень.Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.</p>
<p><strong>Бажана заробітн</strong><strong>а</strong><strong> плата: </strong>за результатами співбесіди.</p>