Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Освіта:</p>
<p>01.07.2019</p>
<p>01.2013</p>
<p><strong>ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»</strong></p>
<p>Здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр, напрям підготовки «Правознавство», професійна кваліфікація «Бакалавр з права»</p>
<p><strong>Світловодський </strong><strong>Політехнічний Коледж</strong><strong> КНТУ</strong></p>
<p><strong>Курси</strong> Бухгалтерський облік національних стандартів з основами «1С-підприємство 8.2» </p>
<p>2006 </p>
<p><strong>Межрегіональна Академія Управління Персоналом (МАУП)</strong> </p>
<p>Факультет «Фінансово-економічний» </p>
<p>Спеціальність «Фінанси»</p>
<p>Кваліфікація «економіст, фінансовий менеджер» (червоний диплом)</p>
<p></p>
<p><strong>Досвіт роботи</strong></p>
<p>18.11.2013 – теп. час</p>
<p>03.2013 — 10.2013 </p>
<p><strong>ТОВ «Світловодський річковий термінал», бухгалтер</strong></p>
<p>-Оформлення первинної документації</p>
<p>-Оприбуткування в базі BAF (1С) документів по надходженню зерна, товарів, послуг, оформлення додаткових послуг</p>
<p>-Реєстрація податкових накладных, розрахунків, коригувань (M.E.Doc)</p>
<p>-Переміщення та списання матеріалів, запчастин, оформлення актів-списання</p>
<p>-Контроль залишків товарів, запасів, ТМЦ на складах</p>
<p>-Звірка з контрагентами, контроль дебеторсько-кредиторської заборгованості</p>
<p>-Підготовка документів та проведення щорічної інвентаризації (з 2018 р.)</p>
<p>-Заповнення таблиць із запитами управлінського обліку</p>
<p>-Ведення обліку послуг у зоні митного контролю, оформлення рахунків, актів наданих послуг, податкових.</p>
<p>-Ведення обліку з харчування на підприємстві, внесення калькуляцій, специфікацій, комплектацій щоденних обідів</p>
<p>-Ведення кореспонденції своєї ділянки роботи, відстежування строків надання документів у відповідності із документооборотом між компаніями та у межах корпорації.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Т</strong><strong>урагенство «Гарячі тури» м.Кременчук</strong></p>
<p><strong>Посада</strong><strong>: менеджер з туризму</strong></p>
<p>-інформаційно-консультаційна робота з клієнтами;</p>
<p>-підбір турів та продаж туристичних послуг; </p>
<p>-оформлення договорів з клієнтами;</p>
<p>-взаємодія з менеджерами туроператорський компаній. </p>
<p><br /></p>
<p>07.2011 — 05.2012 </p>
<p><strong>ПА</strong><strong>Т</strong><strong> «Світловодс</strong><strong>ь</strong><strong>кий маслосиркомбінат»</strong></p>
<p><strong>Посада</strong><strong>: бухгалтер (</strong><strong>з надходження</strong><strong> сировини)</strong></p>
<p>-Перевірка та формлення первинної документації;</p>
<p>-формування в базі 1С документів по надходженню товаров, послуг;</p>
<p>-формування звітів</p>
<p></p>
<p>05.2005 — 07.2011 </p>
<p><strong>ПА</strong><strong>Т</strong><strong> «Світловодс</strong><strong>ь</strong><strong>кий маслосиркомбінат»</strong></p>
<p><strong>Посада</strong><strong>: оператор з надходження сировини</strong></p>
<p>Оформлення первинної документації з надходження сировини (ввод, обробка, систематизація даних в 1С)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навики и знання</strong></p>
<ul><li>Обробка первинної документації (вхідні, вихідні накладні, акти звірок)</li><li>Ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками сировини;</li><li>Ведення обліку взаєморозрахунків з підзвітними особами;</li><li>Складання статистичних звітів та антимонопольного комітету;</li><li>Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook, «1С: Підприєсмтво».</li><li>Навики оперативного пошуку необхідної інформації та її подальшої обробки.</li></ul><strong>Знання іноземних мов:</strong><br /><ul><li>Английскька мова — вільний, розмовний, А2</li><li>Іспанська – початковий</li><li>Італійська – початковий</li><li>Французька – початковий</li></ul><p><strong>Інше</strong><br /></p><ul><li>Коммунікабельність, активна життєва позиція</li></ul><ul><li>Нацеленність на результат</li><li>Стресостійкість</li><li>Прагнення до развитку та професійного зросту</li><li>Особисті якості – аналітичний склад розуму, вміння працювати з великою кількістю інформації, охайність, відповідальність, маю організаційні навики, без шкідливих звичок.</li><li>Хоббі — займаюсь Дизайном людини, вивчаю самостійно іноземнімови, люблю подорожувати та фотографувати.</li></ul><p><br /></p>