Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Керівник (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Освіта:</strong> </p>
    <p>1998-2000р. Чернівецький кооперативний економіко-правовий технікум, спеціальність «правознавство», диплом молодшого спеціаліста.<br /></p>
    <p>2000-2004р. МАуп факультет «правознавства», кваліфікація юриста, диплом спеціаліста.</p>
    <p>2020-2021р. Прйшла навчання в Mastre Vizion center курс «Ключі до механіки людини»</p>
    <p>2022р Пройшла навчання на онлайн платформі Genius space, курс «Комплексний інтернет маркетинг»</p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong>: </p>
    <p><strong>1. Вересень 2010. – 2022р. Страховий посередник «Старлайф» </strong></p>
    <p><strong> Посада : </strong>менеджер по управлінню</p>
    <p>- Ведення переговорів з клієнтами</p>
    <p>- Заключення договорів довгострокового страхування життя.</p>
    <p>­- Управління персоналом (навчання новачків, планування роботи, мотивація співробітників, контроль робочого процесу)</p>
    <p>- Вирішення конфліктних ситуацій</p>
    <p>- Робота з документацією.</p>
    <p>- Організація і проведення презентацій та семінарів.</p>
    <p>- Ведення та облік каси</p>
    <p>- Робота з ПК (Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Photoshop…)</p>
    <p>- Розміщення реклами в соцмережах</p>
    <p>2. Вересень 2009 – Серпень 2010 ГУМНС України в Чернівецькій обл.. </p>
    <p> </p>
    <p><strong>Посада: завідувач канцелярії Сторожинецького районного відділу.</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>- Робота з документацією та з архівами.</strong></p>
    <p><strong>- </strong><strong>Робота з ПК (</strong><strong>Microsoft</strong> Word<strong>)<br /></strong></p><strong>
    </strong>
    <p><strong>- </strong>Підготовка та здача звітів за місяць.</p>
    <p><strong>- Прийом телефонних дзвінків і організація прийому клієнтів</strong></p>
    <p><strong>- Проведення інвентаризацій</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>3. Серпень 2008 - Серпень 2009 Страховий посередник «Євролайф» </strong></p>
    <p><strong>Посада:</strong>
    продавець-консультант</p>
    <p>- Ведення переговорів з клієнтами</p>
    <p>- Заключення договорів довгострокового страхування життя.</p>
    <p>­- Планування роботи, </p>
    <p>- Робота з документацією.</p>
    <p><strong>4. Вересень 2000 – серпень 2008р. Глибочківська ЗОШ І-ІІ ступенів<br />
    Посада:</strong> вчитель англійської мови</p>
    <p>- Робота з дітьми (навчання та виховання учнів)</p>
    <p>- Робота з батьками </p>
    <p>- Складання плану уроку</p>
    <p>- Робота з документацією.</p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong>
    здатна швидко навчатися, сумлінна, відповідальна, чесна, порядна, комунікабельна, маю навики організаторських здібностей, здатна приймати нестандартні рішення, стресостійкійка, маю навик роботи в команді та здатна працювати на загальний результат.</p>
    <p><strong>Додаткові відомості:</strong>
    володію англійською мовою на базовому рівні. Одна дитина, хлопець 19 років, Шкідливих звичок немає.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: