Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>РЕЗЮМЕ</strong></p>
<p><strong>Кравчук Андрій, 21.09.1980 р.н. (4</strong><strong>2</strong><strong> роки)</strong></p>
<p>DipIFR, САР</p>
<p><br /></p>
<p>Адреса постійного проживання: м. Київ</p>
<p>Безперервний стаж роботи головним бухгалтером – 20 років 2 місяця (одночасно фінансовим директором – 1,5 роки)</p>
<p><strong>МЕТА:</strong> пошук роботи (<strong>ДИСТАНЦІЙНО/НЕПОВНА ЗАЙНЯТІСТЬ</strong>) у стабільній компанії на посаді, у ФОП: бухгалтер, фінансовий менеджер, фінансовий аналітик/контролер, внутрішній аудитор, бухгалтер ФОП, ОСББ, викладач економіки, обліку/оподаткування.</p>
<p></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong></strong><strong>Квітень 2021 - по теперішній час -</strong> головний бухгалтер</p>
<p><strong>ТОВ «Комунікаційний альянс» (код ЕДРПОУ 35289945) та ТОВ «ТВ МР ЮА» (код ЕДРПОУ 25280880)</strong></p>
<p>Сфера діяльності компаній – дослідження кон<strong>’</strong><strong>юнктури ринку та вивчення громадської думки.</strong></p>
<p>Єдиний бухгалтер – повний цикл усіх ділянок обліку: ПДВ, податок на прибуток, ЗЕД, податкова/статистична/управлінська звітність, розробка/впровадження облікових політик, автоматизація обліку з «0» (внесення залишків), ведення ФОП, ТОВ на загальній та спрощеній системах, бюджетування. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Травень 2008 – Травень 2021 -</strong> головний бухгалтер, з липня 2019 року одночасно з функціями фінансового директора.</p>
<p><strong>ТОВ «МАЙНДШЕР» (код ЕДРПОУ 35372210)</strong> – рекламна агенція, яка входить до складу WPP (британський міжнародний холдинг в галузі комунікацій, реклами, зв’язків з громадкістю, технологій та торгівлі. Штаб-квартира в Лондоні, Англія. Станом на 2019 рік вважається найбільшою рекламною компанією в світі). </p>
<p></p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<p>Організація, методологічна підтримка, контроль своєчасності та правильності відображення господарських операцій в обліку;</p>
<p>Експорт/імпорт рекламних послуг;</p>
<p>Звітність з ТЦО;</p>
<p>Облік ПДВ, виписка/реєстрація податкових накладних/розрахунків коригувань, річний перерахунок ПДВ;</p>
<p>Підготовка, подання всіх видів звітності: статистична, фінансова, податкова, управлінська (PL, BS, CF, client profitability, intercompany тощо);</p>
<p>Підготовка/захист загального річного бюджету компанії, аналіз відхилень план/факт та актуалізація бюджету щокварталу;</p>
<p>Проходження щорічного незалежного аудиту (Deloitte Ukraine, щорічно з 2010 року);</p>
<p>Податкові перевірки, перевірки соцстрах;</p>
<p>Супроводження SOX аудит, клієнтський аудитів;</p>
<p>Участь в підготовці матеріалів для адміністративних та судових оскаржень рішень ДФС (заперечення до актів перевірок, скарги на ППР, безпосередня підготовка первинних документів);</p>
<p>Аналіз договорів з клієнтами/виконавцями на предмет майбутніх податкових наслідків/дотримання платіжної дисципліни;</p>
<p>Організація/контроль роботи фінансового відділу (5 чоловік);</p>
<p>Листування з іноземними партнерами, відповідь на запити мережі WPP (англійською мовою з перекладачем).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Лютий 2003 – травень 2008 – </strong>головний бухгалтер ТОВ «Максімайз Україна», рекламне агентство.</p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<p>Організація, методологічна підтримка, контроль своєчасності та правильності відображення господарських операцій в обліку;</p>
<p>Експорт/імпорт рекламних послуг;</p>
<p>Облік ПДВ, виписка податкових накладних/розрахунків коригувань, річний перерахунок ПДВ;</p>
<p>Підготовка, подання всіх видів звітності: статистична, податкова, фінансова;</p>
<p>Податкові перевірки, перевірки соцстрах;</p>
<p>Участь в підготовці матеріалів для адміністративних та судових оскаржень рішень ДФС (заперечення до актів перевірок, скарги на ППР, безпосередня підготовка первинних документів);</p>
<p>Аналіз договорів з клієнтами/виконавцями на предмет майбутніх податкових наслідків/дотримання платіжної дисципліни.</p>
<p></p>
<p><strong>Червень 2002 – січень 2003 – </strong>головний бухгалтер (одноосібно) ТОВ «Суничні прилуки» - автоматизація фінансового обліку, продаж офісної техніки. </p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<p>Організація, методологічна підтримка, контроль своєчасності та правильності відображення господарських операцій в обліку;</p>
<p>Облік ПДВ, виписка податкових накладних/розрахунків коригувань, річний перерахунок ПДВ;</p>
<p>Підготовка, подання всіх видів звітності: статистична, податкова, фінансова;</p>
<p>Методологічна допомога ІТ службі в розробці програмних продуктів для автоматизації фінансового обліку.</p>
<p></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>Київський національний економічний університет, дата закінчення червень 2002 року.</p>
<p>Форма навчання – денна (стаціонарна), обліково економічний факультет.</p>
<p>Повна вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит», кваліфікація – магістр з обліку і аудиту в управлінні підприємницькою діяльністю, викладач економіки.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Наявність сертифікатів:</strong></p>
<p>DipIFR (Diploma in International Financial Reporting) – диплом з міжнародної фінансової звітності рос. мовою – грудень 2018 року.</p>
<p>САР (Certified Accounting Practitioner) – сертифікований бухгалтер-практик – серпень 2016 року.</p>
<p>Інші – сертифікований курс «Використання прикладного рішення 1С:Бухгалтерія 8 для України», «1С:Підприємство 8. Використання конфігурації «Зарплата та Управління персоналом», «Трансформація фінансової звітності згідно з МСФЗ» (Deloitte Ukraine), «IFRS15: New Revenue Recognition Standard» (Академія бізнесу EY).</p>
<p></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<p><strong>- </strong>1С: Підприємство (8.3, BAS), М.Е.DOC, електронний кабінет платника податків, MS Office, Outlook, Document Online, SAP BFC Finance, ВЧАСНО.</p>
<p><strong>Знання мов:</strong></p>
<p>Українська – вільно, російська – вільно, англійська – з перекладачем.</p>
<p></p>
<p>
</p>