Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<strong> Антоненко Наталія</strong></p>
<p> Вік: 52роки </p>
<p> Адреса: м. Київ, вул. Оноре Бальзака, 4а; </p>
<p>Вакансія – адміністратор офісу<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Лютий 2016 / по теперішній час – зареєстрований ФОП </p>
<ul><li>надання комбінованих офісних послуг</li></ul><p><br /></p>
<p>жовтень 2004 / по теперішній час - головний адміністратор</p>
<p> Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>планування та управління роботою обслуговуючого персоналу;</li><li>підбір обслуговуючого персоналу;</li><li>забезпечення офісу витратними матеріалами (канцелярські та господарчі товари);</li><li>отримання, реєстрація, розподіл, відправлення кореспонденції;</li><li>організація конференцій та переговорів;</li><li>організація роботи офісних водіїв;</li><li>співпраця з орендарями (укладання угод, контроль сплати оренди, контроль за термінами дії договорів, вирішення питань по оренді);</li><li>ведення паперового та електронного документообігу, робота з електронною поштою.</li></ul><p>Місце роботи:</p>
<ul><li>ТОВ «ІНВЕСТБУД СВ» - червень 2021/ по теперішній час;</li><li> ТОВ « Ріал Есстейт ЛТД» - березень 2019 /червень 2021/;</li><li>ТОВ «БУДІНВЕСТИЦІЇ» - січень 2017 / березень 2019 /;</li><li>ТОВ « КК «Едельвейс» - липень 2008 / січень 2017 ;</li><li>ТОВ «Інститут сучасного проектування» - жовтень 2004/ липень 2008 </li></ul><p>травень 2003 / серпень2004 – адміністратор офісу</p>
<p> Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>управління та контроль обслуговуючого персоналу;</li><li>вирішення всіх комунальних та господарчих питань;</li><li>забезпечення офісу канцелярськими товарами та контроль їх витрат;</li><li>ведення обліку відпусток працівників;</li><li>робота з вхідною та вихідною документацією.</li></ul><p> Місце роботи:</p>
<ul><li>Creative and Produktion House ESSE.</li></ul><p>липень 2000 /травень 2003 – менеджер по кадрам</p>
<p> Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>ведення особових справ працівників.</li></ul><p>Місце роботи:</p>
<ul><li>Асоціація «Київінвест»</li><li></li><li>травень 1999 / квітень 1990 – лаборант, майстер цеху</li></ul><p> Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>контроль технології процесу виготовлення бетону, цементної суміші та залізобетонних виробів;</li><li>нарахування заробітної плати працівникам цеху;</li><li>планування роботи цеху</li></ul><p>Місце роботи:</p>
<ul><li>ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ 3»</li></ul><p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p><ul><li>Лютий 1990/вересень1986 «Київський будівельний технікум», відділення ВЗК,</li><li> здобута професія : технік-технолог з виготовлення ЗБК.</li></ul><p></p><ul><li><strong>Професійні навички</strong> – досвідчений користувач ПК та оргтехніки;</li><li> навички вирішення конфліктних ситуацій.</li><li><strong>Мови</strong> – українська-рідна, російська</li><li>Особисті якості – старанність та відповідальність , здатність до аналізу та плануванню своєї роботи, вміння працювати в команді.</li></ul><p> </p>