Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><br />Баленко Ольга Анатоліївна</p>
<p>Менеджер, Офіс-менеджер.<br />Освіта: Вища закінчена, степінь бакалавр</p>
<p>Дата народження: 22.04.1987</p>
<p>Місто: Київ</p>
<p><br /></p>
<p><br /></p>
<p>Травень 2018 рік – поточний час</p>
<p>З травня 2018 - Офіс-менеджер в ТОВ «КІС»</p>
<p><strong>Посадові </strong><strong> об</strong><strong>о</strong><strong>'вязки</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li>прийом телефонних дзвінків, фіксування та передача інформації співробітникам підприємства, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів;</li><li>первинна консультація клієнтів щодо дзвінків, що надійшли;</li><li>реєстрація та ведення обліку вхідної документації, договорів, листів;</li><li>набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації;</li><li>спілкування з орендодавцями щодо комунальних платежів та інших господарських моментів;</li><li>контроль за правильною експлуатацією оргтехніки та раціональним використанням канцтоварів та витратних матеріалів в офісі;</li><li>знаходила контакти з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних та інших робіт;</li><li>замовляла авіа та залізничних квитків для співробітників офісу та для директорів;</li><li>ведення табеля;</li></ul><ul><li>контроль за порядком, прибиранням у приміщенні та на прилеглій території;</li>
</ul><ul><li>виключення та вирішення будь-яких конфліктних ситуацій мирним шляхом;</li>
</ul><p>виконувала окремі службові доручення свого безпосереднього керівника;</p>
<ul><li>підготовляла офіс до закриття (відключає освітлення та оргтехніку, активує системи охоронної сигналізації тощо).</li></ul><p>Грудень 2009 – Вересень 2015 рік</p>
<p><strong>Регіональний менеджер з продажу у ТОВ «Чайна компанія»</strong></p>
<p> </p>
<p><strong>Посадові обов'язки</strong><strong>:</strong></p>
<ul><li>обробка вхідних дзвінків та замовлень у 1С;</li><li>робота з каталогом продукції та базою даних;</li><li>здійснення інформування клієнтів про всі зміни в асортименті, збільшення та зниження цін, акції, час приходу продукції на склад;</li><li>остаточне узгодження з клієнтом умов за цінами, датою відвантаження та способом доставки продукції;</li><li>передача заявок на доставку продукції клієнтам до відділу логістики;</li><li>контроль відвантажень продукції клієнтам;</li><li>контроль фінансів клієнта на основі документів, які отримують від відділу обліку в оптовій торгівлі та попередження про строки оплати;</li><li>укладання договорів;</li><li>робота з дебіторською заборгованістю;</li><li>аналіз ринку по клієнтам у розрізі міст;</li><li>робота з документами (контроль щодо повернення видаткових накладних, договорів) ;</li><li>участь у виставках;</li><li>за необхідністю виїзд у відрядження.<br /></li></ul><p>З вересня 2008 р. - помічник менеджера ТОВ «Чайна компанія»</p>
<p>З березня 2007р. – продавець-консультант у маг.«j-Sport» (Метроград) спортивний одяг.</p>
<p>З вересня 2006р. - продавець-консультант ТЦ «Городок» (верхній жіночий одяг)<br /></p>
<p>2012-2016 рр. – Київський національний торговельно-економічний університет. Спеціальність – «Менеджмент організації торгівлі»</p>
<p>2005-2006 рр. – Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж. Спеціальність – «Технологія харчування».</p>
<p><br />Офіс – менеджер (курси)</p>
<p>Жовтень 2021 рік</p>
<p>Київський навчальний центр КУРСОР, м. Київ</p>
<p><br /></p>
<ul><li>уважна;</li></ul><ul><li>дисциплінована;</li>
<li>не конфліктна;</li>
<li>добросовісне виконання поставлених завдань.</li>
</ul><p> Знання ПК на рівні користувача</p>
<p> Офісні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel.</p>
<p> </p>
<ul><li>відповідальна;</li><li>вміння працювати в команді;</li><li>ініціативна.</li></ul><p><br /></p>
<ul><li><strong>Знання мов: </strong>Російська, Українська (володію вільно),</li><li>англійська (у процесі вивчення).</li></ul>