Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Адміністратор (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 7 рок. 0 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • інспектор з кадрів MARLOW NAVIGATION UKRAINE <p>Компанія в якій я працювала Крю?їнгова агенція.</p>
    <p>Вона надає послуги спеціалізованим судноплавним компаніям. Послуги з організації екіпажу морського та суднового управління, що включає управління всіма різними видами діяльності, що виконуються екіпажем на борту суден, а також супутні адміністраційні послуги на березі.</p>
    <p>Підбір екіпажу на пароходи, що потребує судовласник. Визначення рівня професійності моряків для подальшого їх трудовлаштування.</p>
    <p></p>
    <p>Тому в мене вид діяльності був пов'язаний з різноманітними функціями адміністративного направлення.<br /><br />ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ, ЯКІ Я ВИКОНУВАЛА:<br /> ??Прийом вхідних міських дзвінків (загальна консультація та координація з організаційних питань компанії);<br />??Перевірка правильності оформлення медкомісій, сертифікатів, дипломів та ін. документів у відвідувачів (моряків);<br />??Логістичні функції з документами(відповідальність та контроль за прийом-отримання документів, фіксація та облік наявності документів фізичних осіб; відправка документів до інших філій та особисто фізичним особам на адреси та інші країни на необхідні адреси);<br />?? Запис на прийом відвідувачів(моряків) для проходження внутрішніх тренінгів за спеціальностями, контроль і фіксація проходження тренінгів у базах даних компанії;<br />?? підписання контрактів (між організацією та відвідувачами-моряками).</p>
    <p></p>
    <p>ОСВІТА:<br />Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), отримала диплом спеціаліста, з повної вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит» з кваліфікацією бухгалтера-аналітика.<br /><br />Закінчила курси «1С Бухгалтерія 7.7», для поліпшення знань з програмами ПК(Word, Excel, Microsoft Office Access(Database).</p>
    <p></p>
    <p></p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: