Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p>Волощук Вікторія Вікторівна</p>
<p>Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, діловод<br />Повна зайнятість<br />Заробітна плата 10 000 грн.<br />Вік 34 роки<br />Місто Київ<br />Контактна інформація<br />Телефон 096-032-79-03<br /><br /></p>
<p>Досвід роботи<br /><br /></p>
<p>Управління державної служби охорони, Київ (Охоронні послуги)<br />Інженер із супроводження договорів<br />з 10.2010 по 01.2013 (2 роки 3 місяці)<br />1. Заключення та супроводження договорів з технічної охорони.<br />2. Своєчасна доставка платіжних документів на об'єкт.<br />3. Робота з дебіторською заборгованістю.<br />4. Пошук нових клієнтів.<br />5. Ведення і підтримка поточної бази об'єктів.<br />6. Формування і подальше ведення літерної справи об'єкту.<br />7. Взаємодія з юридичним відділом з питань підписання договорів на охоронні послуги.<br />8. Виконання доручень начальника.<br /><br /></p>
<p>ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД", Київ<br />Офіціант<br />з 03.2015 по 04.2015 (1 місяць)<br /><br /></p>
<p>ТОВ "Центр технічної безпеки", Київ (Охоронні послуги)<br />Інженер відділу надання послуг з технічної охорони<br />з 11.2015 по 07.2020 (4 роки 8 місяців)<br />1. Консультація клієнтів, збір документів для заключення договору.<br />2. Своєчасне і якісне оформлення договорів на охоронні послуги.<br />3. Реєстрація договорів та додаткових угод.<br />4. Ведення і підтримка поточної бази об'єктів.<br />5. Підготовка і надання керівництву необхідних звітних даних, довідок, документів.<br />6. Формування і подальше ведення літерної справи об'єкту.<br />7. Робота з менеджерами, бухгалтерським та юридичним відділами.<br />8. Прийом і сортування вхідної / вихідної кореспонденції.<br /><br /></p>
<p>Kids&robots – дитячий клуб робототехніки, Київ<br />Адміністратор<br />з 01.2022 по 11.2022 (11 місяців)<br />1. Організація роботи клубу, підготовка класів до занять, допомога викладачам.<br />2. Спілкування з клієнтами, презентація послуг, підбір курсів для дитини.<br />3. Ведення бази клієнтів (CRM система), формування навчальних груп, розклад занять.<br />4. Прийом платежів за послуги, слідкування за своєчасністю оплат, контроль витрат.<br />5. Прийом телефонних дзвінків та запис відвідувачів/клієнтів клубу.<br />6. Зустріч дітей, контроль за ними, віддача батькам після занять.<br /><br /></p>
<p>Освіта<br />Сумський національний аграрний університет<br />Економіка і підприємництво, облік і аудит, Суми<br />Незакінчена вища, з 2006 по 2011 (5 років)<br /><br /></p>
<p>Знання мови<br />Українська - вільно</p>