Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Коммерческий директор (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Кваліфікація та навички:</strong></p>
    <p>Досвід управління B2B продажами більше 15 років на ринку транспортної та складської логістики;</p>
    <p>Досвід роботи у великій компанії-операторі 3PL – більше 15 років</p>
    <p>Досвід роботи в управлінні командою - більше 15 років;</p>
    <p>Досвід роботи у віддаленому управлінні командою – понад 15 років (регіональна команда);</p>
    <p>Володіння бізнес-інструментами бюджетування та планування;</p>
    <p>Орієнтований на результат, аналітичний склад розуму.</p>
    <p>Здатність розвивати і підтримувати високий рівень партнерських відносин з клієнтами різної складності.</p>
    <p>Здатність швидко оцінювати нові ситуації, виявляти критичні моменти, швидко і якісно розвиватися і приймати рішення.</p>
    <p>Здатність ефективно управляти процесами в багато за дачному середовищі.</p>
    <p>Командний гравець, енергійний, гнучкий, відмінні комунікативні навички та навички вирішення проблем, високий рівень самоорганізації.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід</strong><strong>:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТОВ «УВК </strong><strong>Україна</strong><strong>»</strong></p>
    <p><strong>2017- 2019 </strong></p>
    <p><strong>Директор департаменту </strong><strong>обслуговування</strong><strong> та </strong><strong>розвитку</strong> <strong>клієнтів</strong><strong>.</strong></p>
    <p><strong>Посадові обов'язки:</strong></p>
    <ul><li>- ведення переговорів, підготовка та підписання договорів з новими партнерами;</li><li>- перемовини щодо перегляду існуючих тарифів для клієнтів;</li><li>- забезпечення виконання плану продажів і дохідної частини бюджету компанії;</li><li>- виконання цільових показників маржинального доходу компанії;</li><li>- розробка та впровадження варіантів підвищення прибутковості компанії;</li><li>- розробка комерційних умов, участі в тендерах;</li><li>розробка рішень для нових шляхів розвитку компанії та утримання існуючих клієнтів;</li><li>контроль взаєморозрахунків, своєчасне виконання договірних зобов'язань;</li><li>розробка та впровадження програми лояльності для партнерів;</li><li>аналіз задоволеності клієнтів якістю роботи відділів обслуговування клієнтів, підтримки та розвитку;</li><li>аналіз комерційних умов конкурентів, вирішення цінових питань, оновлення та оновлення прайс листів;</li><li>аналітика існуючих бізнес-процесів комерційного відділу компанії та підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;</li><li>контроль за наданням якісних послуг відділами підтримки та розвитку клієнтів (KeyAccountManager та CustomerServiceManager).</li><li>координація супутніх послуг у сфері обслуговування клієнтів;</li><li>керівництво відділом співробітників, постановка завдань і контроль за їх виконанням;</li><li>розробка та оновлення програм мотивації персоналу;</li><li>проведення оцінок співробітників;</li><li>забезпечення дотримання співробітниками відділу вимог системи менеджменту якості, що діє в компанії.</li><li>регулярне звітування перед генеральним директором, формування комерційних результатів для відділу;</li><li>формування бюджету, координація, затвердження, виконання.</li><li>управління діяльністю в CRM-системі (Бітрікс 24, MS Dynamics)</li></ul><p><strong>Досягнення:</strong></p>
    <p><strong>- щомісячне виконання плану продажів від 90% і більше;</strong></p>
    <p><strong>- збільшення обороту компанії на 30% в рік;</strong></p>
    <p><strong>- дотримання термінів стягнення дебіторської заборгованості на 95% і більше вчасно; </strong></p>
    <p><strong>- рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування відділами підтримки та підтримки клієнтів на рівні 95% «промоутерів».</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТОВ «УВК Україна»</strong></p>
    <p><strong>2006 - 2017</strong></p>
    <p><strong>Начальник відділу по роботі з клієнтами.</strong></p>
    <p><strong>Посадові обов'язки:</strong></p>
    <ul><li><strong>- </strong><strong>участь в перемовинах з партнерами;</strong></li><li>організація та контроль якісного супроводу та обслуговування клієнтів компанії;</li><li>вибудовування ланцюжка комунікацій між клієнтом і компанією (одна вхідна вирішальна особа для клієнта); </li><li>контроль і участь у веденні оперативного товарного обліку товарів, що знаходяться на відповідальному зберіганні у компанії (встановлення клієнта для відповідального зберігання, переміщення товарів в системі, інвентаризації);</li><li>контроль та перевірка формування платіжної картки клієнтам, контроль за правильністю нарахувань за надані послуги, дотримання своєчасного закриття звітного періоду;</li><li>контроль впровадження тарифних сіток та призначення тарифних калькуляторів для клієнтів у системі розрахункового обліку 1С8; </li><li>вирішення питань щодо проблемних ситуацій, що виникають у супроводі клієнтів;</li><li>робота з запереченнями внутрішніх відділів перед партнерами/клієнтами;</li><li>пошук альтернативних рішень для вирішення «гострих» моментів у роботі з партнерами/операційним відділом;</li><li>розгляд і прийняття рішень за скаргами;</li><li>участь у запуску великих проектів;</li><li>організація та розробка проекту автоматизації розрахунку послуг (білінг);</li><li>закріплення та закриття фінансового місяця/року за надані послуги у встановлені строки;</li><li>організація та забезпечення необхідних умов для виконання посадових обов'язків підлеглих працівників;</li><li>розробка та відповідність показникам KPI підрозділу;</li><li>підбір та підготовка кадрів для відділу;</li><li>звітування перед керівництвом;</li><li>організація та керування за роботою відділу «Колл-центру» (внутрішнього);</li><li>організація та керування за роботою відділу «Документообігу» з клієнтами. </li></ul><p><strong>Досягнення: </strong></p>
    <p><strong>- автоматизація розрахунку обслуговування клієнтів;</strong></p>
    <p><strong>- скорочення часу на формування і узгодження результатів розрахунку послуг з показу з клієнтами до 3 днів; </strong></p>
    <p><strong>- скорочення термінів закриття фінансових. звітний період до 10 год.</strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: