Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>Рудь Сергій Петрович.</strong></p>
<p><strong>Дата народження:</strong> 07.11.1964. </p>
<p><strong>Адреса</strong>: Київ, вул. Леваневського.</p>
<p>(Солом’янський район, поряд з Індустріальним мостом) </p>
<p><br /></p>
<p><strong>Ціль:</strong> Прошу Вас розглянути мою кандидатуру на посаду охоронця (перевага стаціонарним постам у Києві. Правий берег. Бажано не далеко від місця проживання. Не вахта та не магазин).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>Вища, вересень 2005 р. – червень 2008 р. "Київський інститут інвестиційного менеджменту"</p>
<p>Спеціалізація: менеджмент організацій.</p>
<p>Середньо технічна, вересень 1980 р. – червень 1984 р., "Київський радіомеханічний технікум". Прилади та системи управління. Кваліфікація: радіотехнік.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта:</strong></p>
<p>1998 год, Організатор "Mercuri International" – Бізнес-тренінг "Керівництво людьми"</p>
<p>1997 год, Організатор "ТРИЗ-ШАНС" - Бізнес-тренінг "Вирішення проблем"</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>З 10.08.2018 до нині - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР". Зараз у резерві.</p>
<p>Три роки працював у відділенні банку (денний режим, 5/2):</p>
<ul><li>контролював відвідувачів, забезпечував порядок на території банківського відділення;</li>
<li>орієнтував клієнтів (до кого звертатися з питанням або де конкретний працівник);</li>
<li>патрулював приміщення і території, пов'язані з банком, згідно розкладу;</li>
<li>перевіряв засоби зв’язку, засоби охорони (тривожні кнопки, брелки);</li>
<li>відео нагляд; </li>
<li>охороняв персонал;</li>
<li>слідкував за збереженням матеріальних цінностей;</li>
<li>співпрацював з службами забезпечення діяльності відділення (електрика, сантехніка, клінінг, доставка води);</li>
<li>вів облікові журнали передбачені при чергуванні; </li>
</ul><p>Півтора року у офісі інкасації (цілодобове чергування 2/2, 3/3). Обов’язки схожі. </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<ul><li><strong>· </strong>Можу працювати як соло так і у команді.</li><li><strong>· </strong>Посидливий, клаустрофобією не хворію.</li><li><strong>· </strong>Маю досвід відеоспостереження одночасно на багатьох камерах.</li></ul><p>Впевнений користувач ПК (Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet,</p>
<p>E-Mail клієнти).</p>
<p>Комунікабельний. Знаходжу спільну мову з колегами та працівниками на об'єкті.</p>
<p>Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; </p>