Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер по заробітній платі (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Р е з ю м е</strong></p>
    <p><strong>Бурба Тетяна Миколаївна</strong></p>
    <p><strong> Дата народження:</strong> 26.02.1972р. Громадянка України, проживаю м. Ірпінь. </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Освіта:</strong> Закінчила Національну академію державної податкової службу України отримала вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» у 2004р., спеціаліст.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>з 08.04.2019- 18.04.2023 <strong>Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області</strong> </p>
    <p><strong>посада:</strong> завідувач сектору звітності відділу бухгалтерського обліку та звітності</p>
    <p>-приймала, аналізувала та контролювала табеля обліку робочого часу працівників відділень</p>
    <p>-забезпечувала правильне та своєчасне нарахування заробітної плати, виплати за лікарняними листками, компенсаційні виплати та допомогу, пов'язані із заробітною платою, згідно із Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", утримання та нарахування податків та інших утримань працівникам відділень</p>
    <p>-складала меморіальний ордер № 5, своєчасне звіряла всі розрахунки</p>
    <p>-контролювала витрачання фондів заробітної плати і матеріального заохочення</p>
    <p>-подавала до єдиної інформаційно - аналітичній системі (ЄІАС) бухгалтерські проводки по нарахуванню заробітної плати працівників</p>
    <p>-готувала данні та складала звітність по оплаті праці працівників, згідно чинного законодавства України</p>
    <p>-у програмі M.E.DOC формувала та подавала звітність 1- ПВ , об’єдна звітність з ПДФО та ЄСВ, звіт про виплату компенсацій, допомоги та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, „7ВК" (форма №1), до відповідних органів в установленні строки податкової та статистичної звітності</p>
    <p>-забезпечувала упорядочення та зберігання бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів</p>
    <p>-виконувала інші завдання, покладені начальником відділу</p>
    <p>з 03.05.2018- 07.04.2019 головний спеціаліст.</p>
    <p>з 01.10.2015-30.04.2018 <strong>ТОВ «Транс Лок»,</strong> бухгалтер</p>
    <p>з 22.10.2014-17.09.2015 на обліку у «Ірпінському центру зайнятості»</p>
    <p>з 01.10.2014-12.12.2014 <strong>Підприємство «Культурний центр» Українського товариства глухих</strong>, виконуюча обов’язки головного бухгалтера</p>
    <p>з 09.10.2001-30.09.2014 <strong>Ірпінської міської ВД КОВ ФСС з ТВП м. Ірпінь:</strong></p>
    <p>з 09.10.2001-18.09.2012 головний спеціаліст</p>
    <p>з 19.09.2012-31.10.2012 завідуюча бюджетно–фінансовим відділом головний бухгалтер</p>
    <p>з 01.11.2012- 30.09.2014 головний бухгалтер</p>
    <p>з 24.09.2001-09.10.2001 <strong>ДП «Українська пивна компанія»</strong>, бухгалтер</p>
    <p>з 01.11.2000-18.09.2001 <strong>ЦРСТ «Спартак»</strong>, бухгалтер</p>
    <p>з 11.05.1999-12.10.2000, <strong>Ірпінський комбінат «Перемога»</strong>, бухгалтер І категорії</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p> <strong>Професійні навички: </strong></p>
    <p>Робота з комп`ютером: 1С Підприємство 7.7, Програма Парус, M.E. Doc, ЄІАС,MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Outlook). </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Знання мов:</strong> українська вільно, англійська середній рівень, російська вільно. </p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong>
    комунікабельність, врівноваженість, відповідальність, пунктуальність, ініціативність, швидко навчаюсь новому.</p>
    <p><strong>Шукаю роботу бухгалтера. </strong></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: