Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Оператор чата (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Впевнений користувач ПК та офісних програм, грамотна усна та письмова мова, навички ведення переговорів та ділової переписки, вміння вирішувати конфліктні ситуації, навички спілкування з клієнтами, відповідальна, маю високу працездатність, комунікабельна, стресостійка, не конфліктна, організована, маю здатність швидко навчатись, уважна та пунктуальна. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>HR-менеджер </strong><strong>call-</strong><strong>центру</strong></p>
    <p>14 січня 2023 р.-25 березня 2023 р.</p>
    <p>До обов’язків <strong>HR</strong><strong>-менеджер</strong> входило: телефонувати за даними котрі були залишені у заявах на роботу, проведення співбесіди та стажування, підтримка дружньої атмосфери у колективі.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Офіціант-пакувальник в кафе «Хлібний»</strong></p>
    <p>12 червня 2021 р. -31 серпня 2021 р.</p>
    <p>До обов’язків офіціанту входило: сервірування столу; зустріч відвідувачів, ознайомлення з меню, у разі потреби-поради у виборі страв, обслуговування гостей, підтримка залу в порядку, підтримка охайного зовнішнього вигляду. Через дві неділі з моменту прийняття на роботу було переведено на посаду офіціант-пакувальник. До обов’язків входило: відкриття/закриття вітрини, обслуговування гостей у залі, пакування замовлень «з собою», пакування замовлень «Glovo» (збір замовлення з кухні, бару та вітрини), підтримка асортименту продукції на вітрині, підтримка робочого місця в порядку, охайний зовнішній вигляд, повне прибирання робочого місця після зміни.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Менеджер з продажів </strong><strong>у </strong><strong>call</strong><strong>-центрі</strong></p>
    <p>3 вересня 2020 р.- 25 листопада 2020 р.</p>
    <p>До обов’язків менеджера з продажів входило: ведення продажів послуг, проведення переговорів з потенційними клієнтами, збір інформації про потреби клієнтів, проведення аналітичної роботи, забезпечення продажів, консультація клієнтів</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Молодший спеціаліст ВСП ФЕК ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана» спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»</strong></p>
    <p>2019-2022 рр.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Бакалаврат «КНЕУ ім. В. Гетьмана» 076 Факультет економіки та управління, спеціальність «Підприємництво» (3 курс)</strong></p>
    <p>19 вересня 2022- по сьогоднішній день</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Сертифікати</strong>:</p>
    <p>Освітня програма «Підприємництво: створення власного бізнесу» Віденський університет економіки та бізнесу в рамках проекту EC Tempus;</p>
    <p>Курс «Персональна ефективність» Освітня агенція міста Києва</p>
    <p>Курс «Економіка для всіх» Києво-Могилянська бізнес-школа</p>
    <p>Курс «Як аналізувати політичні фінанси» ГО «Канцелярська сотня»</p>
    <p>Курс «Успішний стартап: від ідеї до масштабування» Український фонд стартапів</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: