Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Помічник керівника, юрист, діловод (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>ЄВГЕНІЯ ЖИЖИРУН</strong></p>
    <p><strong>ОСОБИСТІ ДАНІ</strong>: <strong>ПІБ</strong></p>
    <p><strong>Жижирун Євгенія Анатоліївна</strong></p>
    <p><strong>Дата народження:</strong></p>
    <p>27.01.1988 р.</p>
    <p><strong>Адреса:</strong></p>
    <p>М. Дніпро</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Зайнятість</strong>: не повна;повна</p>
    <p><strong>Графік роботи: </strong>неповний робочий тиждень, неповний робочий день; повний;</p>
    <p><strong>Бажана заробітна плата: </strong>25 000 грн.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТИ</strong>:</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Помічник керівника </strong>травень 2023- грудень 2023</p>
    <p>-укладання договорів постачання </p>
    <p>-участь в аукціонах</p>
    <p>-веденя переговорів</p>
    <p>-ведення ділового листування</p>
    <p>-контроль виконання проєктів</p>
    <p>-пошук співробітників</p>
    <p>-ведення кадрового діловодства</p>
    <p>- забезпечення роботи керівника та офісу</p>
    <p><strong>Провідний документознавець</strong> 2018-2023</p>
    <p>- забезпечення роботи керівника</p>
    <p>-ведення всієї документації установи</p>
    <p>-ведення кадрового діловодства<br /></p>
    <p>-ведення військового обліку</p>
    <p>-контроль за виконанням доручень керівника іншими співробітниками</p>
    <p>- облік одержуваної і відправляємої кореспонденції</p>
    <p><strong>Інспектор з кадрів</strong> 2017-2018</p>
    <ul><li>ведення кадрового діловодства</li><li>ведення табелю обліку робочого часу</li></ul><p>- робота з підбору та підвищення кваліфікації працівників</p>
    <p>- складання наказів керівника</p>
    <p><strong>Помічник натаріуса</strong> 2013 – 2015</p>
    <p>- прийом фізичних осіб та представників юридичних осіб</p>
    <p>- складенні проектів правочинів, свідоцтв, інших документів,</p>
    <p>пов'язаних із вчиненням нотаріальних дій</p>
    <p>- робота з реєстрами</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЯ:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>-Межрегіональна Академія управління персоналом,</p>
    <p>спеціальність «Правознавство», кваліфікація- юрист;-2007 р.</p>
    <p>-Краматорський економіко-гуманітарний інститут,</p>
    <p>спеціальність-«Педагогіка і методика середньої освіти.</p>
    <p>Історія», кваліфікація- магістр педагогічної освіти, викладач</p>
    <p>історії,- 2011р.</p>
    <p>-Міжнародний науково-технічний університет імені Бугая,</p>
    <p>спеціальність – «Право», кваліфікація – юрист (магістр)-2023</p>
    <p>р.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті риси:</strong></p>
    <p>Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність,</p>
    <p>пунктуальність, впевненість у власних діях, вміння</p>
    <p>працювати в команді. Вміння швидко адаптуватися в нових</p>
    <p>умовах.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p><strong>-</strong>маю статус ВПО;</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Помічник керівника, юрист, діловод







    Jobs.ua рекомендує переглянути: