Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><br /></p>
<p>Бухгалтер єдиний 10 2021-по </p>
<p>ТОВ (</p>
<p>Бухгалтер єдиний</p>
<p>08 2021- 12 2022(підприємство зупинило діяльність)</p>
<p>ТОВ, ФОП, Адвокатське бюро (група компаній)</p>
<p>-Повний супровід під ключ</p>
<p>Головний бухгалтер (єдиний)</p>
<p>06 2019-03.2022</p>
<p>ТОВ, ФОП 2,3 гр (Послуги, торгівля), РРО, імпорт/експорт</p>
<p>-Повне бухгалтерське, податкове, кадрове виконання обов'язків. Імпорт експорт</p>
<p>Не офіційне. Підприємство не функціонує</p>
<p>Головний бухгалтер (єдиний)</p>
<p>з 03.2018 по 05.2019</p>
<p>ТОВ «Авторем Сервіс», Київ (СТО, оренда, робота до моменту злиття компаній)</p>
<p>- повний бухгалтерський супровід та підготовка до злиття компаній.</p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 05.2014 по 08.2017</p>
<p>ТОВ «Інвентори сервіс», Київ</p>
<p>- ФОП 3 та 2 групи (послуги, торгівля опт);</p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>з 01.2009 до 04.2014</p>
<p>ТОВ «Фітнес реал», Київ (Спорт клуб + СПА)</p>
<p>-ФОП 3 та 2 групи (послуги здавання в суборенду площ, торгівля з РРО);</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Навички</strong></p>
<p>- Оптимізація у межах чинного законодавства: планування та мінімізація фінансових ризиків, бюджетний контроль;</p>
<p>- Бюджетування податків, ДДС;</p>
<p>- ВЄД (імпорт, експорт);</p>
<p>-Дивіденди;</p>
<p>-РРО;</p>
<p>- КБ2, КБ3 робота з документами, списання матеріалів;</p>
<p>- Формування виробничої собівартості (будівництво як субпідрядне підприємство, виробництво харчове і не продуктове);</p>
<p>- Планування фінансових потоків, контроль усіх платежів та надходжень, робота з банками ;</p>
<p>- Формування наказів, введення в експлуатацію ОС, МНМА,</p>
<p>- Кадрова документація, підбір кадрів (прийом, звільнення, відпустка, лікарняні, подання ДФС даних про прийом) штатний розпис, табель робочого часу до 100 сотр.,</p>
<p>- Відрядження, підзвіт (накази, авансові звіти);</p>
<p>- Каса, банк: робота з готівкою, управління грошовими потоками,</p>
<p>- ПДВ-реєстрація податкових накладних, відшкодування ПДВ;</p>
<p>- Організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;</p>
<p>- Нарахування заробітної плати (відпустки, декрет, штатний розклад, ведення кадрового обліку та особиста картка) податків за з/п., формування звітів;</p>
<p>- Розрахунки та контроль з дебіторами та кредиторами;</p>
<p>- Облік та ведення витрат автомобіля на підприємстві, списання та облік ПММ;</p>
<p>- Здача в оренду площ;</p>
<p>- Відновлення обліку;</p>
<p>- Постановка обліку з „0”;</p>
<p>- Постановка завдань програмісту для доопрацювання 1С;</p>
<p>- Проходження перевірок різних відомств без суттєвих зауважень;</p>
<p>- Своєчасне повідомлення керівництва про майбутні зміни в законодавстві та реагування шляхом підходу в організації обліку,</p>
<p>-Надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю та звітності;</p>
<p>- Подача звітності за ФОПом ;</p>
<p>- Повний супровід приватного підприємця від відкриття до закриття діяльності - ФОП</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта вища</strong></p>
<p>ДонНУЕТ імені Туган-Барановського Облік та аудит, Донецьк Вища, з 1993-1999 років.</p>
<p>Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримувала добрі відгуки від керівництва,була старостою.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
<p>? Сертифікат № АТ 001213 про проходження курсу «Бухгалтерський та податковий облік 1C 8.3» ALTERRA.</p>
<p>? Сертифікат № АТ 000196 про проходження підготовки курсу «Бухгалтерський управлінський облік» ALTERRA.</p>
<p>? На даний момент (щомісячне відвідування тематичних курсів з бухгалтерського супроводу з отриманням сертифікатів про отримання додаткової освіти).</p>
<p>?Сертифікати про закінчення курсів підвищення кваліфікації у Київській бухгалтерській службі:</p>
<p>а) Новий трудовий Кодекс;</p>
<p>б) ПДВ, Прибуток.</p>
<p>? Свідоцтво № Ф-47/08 8 про закінчення курсів підвищення кваліфікації у Міжнародному університеті фінансів за курсом «Ефективне управління фінансами підприємства».</p>
<p>? Сертифікат SM №0531 в Європейської Консалтингової групи С.А та Вищої Академії Кооперації з курсу «Захист бізнесу від перевірок контролюючими органами України».</p>
<p>? Сертифікат від редакції газети «Вісник податкової служби» та член ФПБАУ сертифікований аудитор «Стадник та К» за курсом «Реформа бух. обліку та облік фінансової звітності оприлюднено з Положеннями (стандартами) бух. обліку в Україні».</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Професійні та інші навички</strong></p>
<p>? Професійно використовую: MS Office, оргтехніку, MEDok, 1С версії 8.3,BAS, ЗУП, Gmail та GSuits, Клієнт Банк.Знання мов Українська ? носій. Англійська – з перекладачем онлайн (є досвід надання такої звітності власникам іноземної компанії).Водійські права кат. «В».</p>