Персонал Ужгород: резюме та пошук співробітників в Ужгороді, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Ужгороді швидко, шукаю резюме в місті Ужгород.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Ужгороді. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Ужгороді, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Ужгороді!

Резюме: Бухгалтер, Економіст (Ужгород)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Ужгород
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><br /></p>
    <p>
    Резюме від 26 лютого 2024<br />
    Шаніна Надія Миколаївна</p>
    <p>Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 25 000 грн</p>
    <p>Повна зайнятість, неповна зайнятість.</p>
    <p>Вік: 67 років</p>
    <p>Місто проживання: Київ</p>
    <p>Готовий працювати: Київ, Дистанційно</p>
    <p>Контактна інформація</p>
    <p>Адреса: масив Березняки</p>
    <p><br /></p>
    <p>Досвід роботи</p>
    <p></p>
    <p>Головний економіст, головний бухгалтер</p>
    <p>з 03.2021 по 11.2023 (2 роки 8 місяців)<br />
    Державне підприємство НДІ (Фонд держмайна України), Київ (Легка промисловість)</p>
    <p>Формування фінансових планів та звітності по всім показникам господарської діяльності квартальної, річної. Статистична звітність. Економічне обґрунтування показників господарської діяльності.<br />
    Розрахунки по зарплаті, ведення касового обліку, податковий облік ПДВ, ЄСВ інших бюджетних платежів. Формування балансу підприємства, податкової звітності :ПДВ, ЄСВ, Податку на землю, фінансових звітів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>з 09.2016 по 05.2020 (3 роки 8 місяців)<br />
    ТОВ "Світ трейдер", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)</p>
    <p>Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт<br />
    Підприємство на загальній системі оподаткування, платник ПДВ.Основний вид діяльності: (Оптова торгівля). Ведення бух. обліку в 1С 8.3 на всіх ділянках обліку та звітності. Штат бухгалтерії 3 людини. Основні обов'язки: Організація, ведення та контроль бух. обліку підприємства, формування податкового обліку та звітності, фінансової та статистичної звітності підприємства.Оптимізація податків. МЕДок: реєстрація податкових накладних. Звітність до ДФС, фонди, статистику. Облік та звітність з ФОП (2група).</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>з 02.2016 по 08.2016 (6 місяців)<br />
    КП Київпастранс, самостійний підрозділ КП, Київ (Транспорт, логістика)</p>
    <p>Ведення бухобліку підрозділу підприємства комунальної власності. (штат 450 осіб). Загальна система оподаткування, ПДВ. Податковий облік. Статистична звітність. Штат бухгалтерії 5 осіб. Система внутрішніх розрахунків підрозділів КП Київпастрансу, бюджетне фінансування + власні джерела фінансування. Перехід бухгалтерії на версію 1С УТП 8.2 (з 1с 8.2" бухоблік для України). Постановка завдань програмістам для налагодження програми 1С.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Головний бухгалтер</p>
    <p>з 01.2011 по 06.2015 (4 роки 5 місяців)<br />
    "АКТІВ-ЛТД" ТОВ, Київ (Харчова промисловість)</p>
    <p>Спеціалізація - виробництво шоколадних цукерок та кондитерських виробів.<br />
    Штат до 50 співробітників<br />
    Профіль підприємства – кондитерська фабрика. Бухгалтерія – 3 особи. Ведення обліку 1С 7.7 Виробництво + склад + кадри. Бухгалтерський, податковий, управлінський облік. Ведення кадрової роботи. Виконання багатопрофільних завдань у рамках професійних обов'язків. МЕДОК. Клієнт-Банк. Ліга-закон.<br />.</p>
    <p>Главный бухгалтер</p>
    <p>з 01.1994 по 12.2009 (15 років 11 місяців)<br />
    УКРОФІС ПП, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)</p>
    <p>індивідуальне виготовлення офісних меблів.<br />
    Штат до 20 співробітників<br />
    Організація фінансової роботи підприємства. Спеціалізація: оптова торгівля офісними меблями, проектування індивідуальних видів меблів, сервісні послуги (доставка замовлень, монтаж, ремонт). Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку (загальна система оподаткування) + СПД (єдиний податок ведення обліку та звітність). Адміністративно-господарська робота: організація сервісної та рекламної ділянки роботи, побудова пріоритетів та цілей, перспективних напрямів, організація маркетингової роботи.<br />
    Ведення бухгалтерського та податкового обліку, формування податкової та статистичної звітності. Аналіз фінансової складової діяльності підприємства. Прийняття рішень оптимізації оподаткування у межах чинного закону. 1С 7.7 мережева версія" Бухоблік для України".</p>
    <p><br /></p>
    <p>Освіта</p>
    <p><br /></p>
    <p>Київський інститут театрального мистецтва ім. Карпенка-Карого (Україна Київ)</p>
    <p>економіст, Київ<br />
    Вища, з 1982 по 1987 (5 років)</p>
    <p>Економіка та планування театральної справи</p>
    <p>Знання і навички</p>
    <p>MS Excel, MS Word, M.E.Doc, Клиент-Банк, 1С УТП, Користувач 1С, 1С:Бухгалтерія, Постановка бухгалтерського обліку, Ведення бухгалтерського обліку, Організація відділу продажу, Знання податкового законодавства, Ведення податкового обліку, Реєстрація податкових накладних, Кадрове діловодство</p>
    <p><br /></p>
    <p>Знання мов</p>
    <ul><li>Українська ? просунутий</li><li>Російська ? вільно</li></ul><p>Додаткова інформація</p>
    <p>•1С 8.3 підприємство. Конфігурація Бухоблік для України<br />
    •1С УТП<br />
    •M.E.Doc,<br />
    •Word,<br />
    •Excel,<br />
    •Клієнт-банк,<br />
    •інтернет,<br />
    •EDI<br />
    •електронна пошта,<br />
    •Skyp<br /><br /></p>
    <p>Мета<br />
    Робота на посаді головного бухгалтера, заступника. Спеціалізація підприємства: держпідприємство на самоокупності, оптова торгівля, виробниче підприємство, сфера послуг, . Чисельність працюючих до 50 осіб. Очікуваний рівень оплати від 25000 грн. з урахуванням обсягів роботи. Будь-який вид роботи: повна, часткова зайнятість, проект, тимчасова робота, робота на віддаленому доступі. ВАЖЛИВО: розташування робочого місця в доступності до 40 хвилин від місця проживання (масив Березняки).<br />
    Цікаво працювати в команді спеціалістів, які люблять свою справу, поважне ставлення до кожного працівника колективу. Вирішувати завдання, які потребують професійного досвіду. Розгляну пропозиції часткової зайнятості, віддаленої роботи, тимчасової роботи.</p>
    <p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: